Stránka 1 z 6

Koroze 5tych dveri

Napsal: 07 pro 2011, 16:38
od Amalfi
5te dvere vymeneny v ramci zaruky.
Nastrikano na puvodni barvu.
Nasazeno puvodni sklo i s folii. Nalepeny nove znaky.
Vse provedeno v Autolaros Ostrava - Hrabova. Auto vycisteno jak zveku tak vevnitr.

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 08 pro 2011, 11:59
od Had21
Hrdza po 2,5 roku :shock: :?:

To si tam už mal nejakú bublinu, odlupovanie laku a tak??? To teda čumim - asi sa máme na čo tešiť ](*,) :!:

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 08 pro 2011, 18:04
od suah
Ja som minule na zadnych dverach nasiel dve take hrdzave bodky. Aj som to chcel nejako vyriesit, ale teraz rozmyslam, ci to nenechat vykvitnut, aby mi este v zaruke tie dvere vymenili... :-k

Preto sa priprajam k otazke, v akom stave uz boli tie dvere a ako velmi sa zdrahali s vymenou?

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 08 pro 2011, 19:38
od Amalfi
Nasel jsem tam jen puchyre vpravo od 3tiho brzdoveho svetla. Vsiml jsem si toho v lete nahodou. Ale cas jsem to mel resit az nedavno. Jinak zadne odpadavani laku zatim. Nechapu jak to na takovem miste mohlo vzniknout, ale proste se to pak roztahovalo kolem otvoru toho 3tiho brzdoveho svetla. Mozna spatna antikorozni uprava a nebo se voda do ostrikovace dostavala nejak dovnitr dveri ... fakt netusim. Bohuzel jsem to nikde asi nevyfotil. Ale Amaize, Bolo a par dalsich lidi to videlo na jednom sraziku na vlastni oci.

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 09 pro 2011, 10:07
od ivan.p
Mi se objevily dva puchýřky na pátých dveřích už po roce. :o Bylo to mezi sklem a stěračem. Dveře vysklili, puchýřky vybrousili a přestříkali.

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 09 pro 2011, 13:55
od Amalfi
Takze bohuzel se nejedna o ojedinely pripad... kde asi udelali soudruzi v Indii chybu.

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 09 pro 2011, 23:32
od killimanjaro
ja som mal bublinku pri zadnom stieraci. minuly rok na servisnej mi to opravili a od vtedy som nic nenasiel.

Antikorozna ochrana nie je dobra. mal som od skalky na dvoch miestach na aute odlupeny lak a hrdzaviet mi to zacalo rychlo. mal som na prste aj kusok laku a mozem bez prehanania prehlasit, ze potravinarska folia je hrubsia.
Takze to vidim asi tak, ze sudruhovia v indii sa s lakovanim nevyznamenali.

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 27 led 2012, 18:53
od randompct
To co citam ma netesi..., myslel som si ze od getzu uz toto vyriesili. Od noveho auta by som necal ze aspon prve 4 roky ho nebudem musiet davat striekat. :(

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 28 led 2012, 22:38
od Amalfi
No lak je problem ... a docela to ovlivnilo rozhodovani co s dalsim autem ... i20 jsem predal manzelce a poridil jsem si Outlandera puvodne jsem premyslel o Santa Fe nebo ix35 ... ale ix35 ma lak jako vsechny nove Hyu.... tenky jako nic. Fakt bych mel obavy. A Santa je uz bohuzel starsi auto. Tim chci jen rict ze ten lak neni zadna vyhra... ono to asi vydrzi tech 5 let kdyz to clovek bude garazovat, ale pak to shnije.

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 17 bře 2012, 18:01
od killimanjaro
Tak som si po zime doprial rucne umytie. Pri takej cinnosti si nejlepsie clovek vsimne stav karoserie. Piate dvere su na tom najhorsie. Okolo zadneho okna vznikaju bublinky. Urcite to nie je od skaliek, lebo ja to na miestach tesne okolo okna, kam kamienky nemaju ako padnut. Celkovo musim zhodnotit, ze na troj rocne auto je stav dost zly. Najazdenych 22.000 km a lak je poskodeny na vela miestach. Narazniky cele bodkave, kapota a dvere tiez maju poodbijany lak. Ale tie piate dvere su proste zle zrejme od vyroby, lebo tie hrdzaveju tam, kde kamienky nemaju ako skodit. Tie bublinky su niektore este neprasknute, takze musia vznikat zvnutra. Ziadna stopa po dierke v laku, kadial by zatiekla voda.

Ako som tak to auto umyval, napadla ma myslienka na predaj. Bojim sa ako bude vyzerat po dalsej zime. Najprv ale skusim zajst v pondelok do servisu, co mi na to povedia. Podla toho sa rozhodnem nad osudom i20. Auto v pohode, ale ten lak... nevydrzi vela.

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 17 bře 2012, 21:14
od black_sheep
no asi to nemá moc smysl prodávat, však ono to neshnije tak, aby to mělo na něco jiného vliv než na vzhled. dupal bych na záruku, snažil se domluvit a nějak to s tím doklepal. jinak je to vcelku fajn auto ne?

trošku odbočím, pokud se ta debata rozvine tak to přesuneme někam.

je to masakr to tady číst! že mám problémy s 12 a 15 let starým hyundaiem s korozí, je třeba oproti evropskejch vozům sice blbý, ale pochopitelný a zvykl jsem si. ale u tak nových aut jako i30, i20 to teda nechápu, a jsem rád, že nejsem v občanském sdružení hyundai club protože takovejm autům se fandit nedá :) OK, nedělají zrovna nejdrazší auta, ale poměr cena/motor/výbava už není co byl.

ještě přejdou na (přeplňovaný) maloobjemový motory, přímovstřikové GDi, zavedou samé holátka v základu a nevidím důvod proč hyundai kupovat, když jsou navíc takhle odfláknutý dílensky (což byli trošku vždycky). jsem moc zvědavej na tu novou i30, jestli se pochlapí - zatím takhle staticky v salonu to na mě působí moc dobře.

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 18 bře 2012, 14:34
od killimanjaro
Auto je fajn, to ano. Ale kupoval som si ho v plnej vybave a s metalizou, aj preto, aby dobre vyzeralo. Auto za 13 tisic € by malo nieco vydrzat. Isty cas som mal aj 40 rocnu Skodu 1000 MB. U nej som hrdzu pochopitelne toleroval. Ale na troj rocnom aute ju tolerovat odmietam.

Riesenie by bolo, dat to cele poriadne nalakovat. Ale investovat 1000 -1500 € do lakovania troj rocneho auta sa mi nechce. Uz minuly rok som na toto forum pisal, ze sa mi ten tenucky lak nepozdava. Tento rok si dovolim tvrdit, ze ten lak bude coskoro vseobecne znamy nedostatok i20 a preto je dobre to predat skor, ako sa stratia zaujemcovia.

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 18 bře 2012, 15:57
od caruser
to: black_sheep

killimanjaro písal, že jeho i20ka má 3 roky, obávam sa, že na záruku mu to neuznajú. Je dosť smutné, že v dnešnej dobe, kedy takmer všetky karosárske diely sú pozinkované sa ešte u nových aut objavuje korózia. Napr. pri takej Dacii by som to ešte pochopil, ale Hyundai by si takéto nedostatky nemal dovoliť. [-X

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 18 bře 2012, 18:43
od amaize
blbá otázka : a kolikpak máme záruku na kastli ,není tam náhodou 10 let !, vem si servisku do ruky,je to na prorezavění kastle,ale vidíte sami , že amalfi to vyreklamoval,a bylo to u něj taky sám puchýř a žádná díra ,
pokud to bylo jinak tak mě oprav amalfi

Re: Koroze 5tych dveri

Napsal: 18 bře 2012, 19:58
od caruser
to: amaize

Mňa by to tiež rozčúlilo, ak by mi po 3 rokoch začali korodovať plechy na i20ke. Ale realita je taká, že výrobca dáva 3 ročnú záruku na lak a 12 ročnú na prehrdzavenie karosérie. Povrchová korózia (prípad Amalfiho a killimanjaro) spadá do tej 3 ročnej záruky. Prehrdzavením sa myslí skrz na skrz, kedy v dôsledku korózie vznike napr. diera v plechu. Málo ľudí vie, že aby sa táto 12 ročná záruka mohla uplatniť je potrebné aj po skončení 3 alebo 5 ročnej záruky na vozidlo vykonávať pravidelnú kontrolu karosérie v intervaloch uvedných v servisnej knižke.