Stránka 1 z 2

klepání v motoru a následná ztráta výkonu + vysoká spotřeba

Napsal: 30 led 2012, 16:03
od Mitch86
Mam i30 1,4benzin r.v.2010 v listopadu a najeto 27.000 km ve výbavě Patriot.
Stává se mi,že když je motor studený,tak po rozjetí mi neco zaklepe v motoru
a ztratím okamzite výkon.
V servisu si s tím nevedi rady. Stává se to min.jednou mesicne.
Plus mam vysokou spotřebu. Při rychlosti 140km/hod to zere 8,5l/100km a někdy i víc.
Na tabulkové hodnoty muzu zapomenout.
Prosim o rady a napady

Re: klepání v motoru a následná ztráta výkonu + vysoká spotř

Napsal: 30 led 2012, 16:08
od Hardcam
8,5 litru na 1.4 pri 140kmh je dle tebe vysoka spotreba? Ja bych rekl, ze zcela adekvatni vuci otackam a vuci okolni teplote.

Re: klepání v motoru a následná ztráta výkonu + vysoká spotř

Napsal: 30 led 2012, 16:14
od vena222
To s tím klepáním a ztrátou výkonu mám i já.Už se to tu řešilo na jiném vlákně.Stačí po nastartování mírně prošlápnout plyn a po rozjezdu moc na něj nešlapat.Pak je to v pořádku.Důvod je asi v časování ventilů.Cituji jen co jsem se dozvěděl tady na foru :wink:

Re: klepání v motoru a následná ztráta výkonu + vysoká spotř

Napsal: 30 led 2012, 16:19
od Mitch86
Řek bych že celkove to auto zere hodně.
Praha - most je 100km. poklidna jízda 7,2l.

Re: klepání v motoru a následná ztráta výkonu + vysoká spotř

Napsal: 30 led 2012, 16:29
od Hardcam
Do Mostu jsem jezdil nedavno velmi pravidelne, ale je fakt, ze jak s 1.4, tak s 2.0 jsem to jezdil za min (s 1.4 podstatne min nez ty). Nutno ale dodat, ze ty v tom useku mas dalnici, ja od Slanyho uz ne, coz ten rozdil 6,0-6,2 a 7,2 rekl bych kompenzuje.

Re: klepání v motoru a následná ztráta výkonu + vysoká spotř

Napsal: 30 led 2012, 18:08
od Mitch86
Proslapnuti mi nepomáhá. Právě naopak. Klepeto dal. Musím vyradit a pustit plyn a pak se znovu rozjet.
V servisu mi řekli,že tam je retezovy převod a motor je ochuzen o výkon k vuli emisim a proto se to stává.

Re: klepání v motoru a následná ztráta výkonu + vysoká spotř

Napsal: 30 led 2012, 18:20
od vena222
Tak ať žije ekologie :mrgreen: Jinak,když se mně to stalo poprvé jsem myslel,že je po motoru,tak to klepalo :shock:

Re: klepání v motoru a následná ztráta výkonu + vysoká spotř

Napsal: 30 led 2012, 18:22
od Mates
Spotřeba je podle toho jak kdo šlape na plyn. Jakou máš průměrnou spotřebu na počítači???

Re: klepání v motoru a následná ztráta výkonu + vysoká spotř

Napsal: 30 led 2012, 18:24
od Mates
Mě to teda neklepe vůbec, ale někdy se mi stane při rozjezdu studeného motoru úbytek výkonu tak na 3 sekundy. Jinak absolutně v pohodě.

Re: klepání v motoru a následná ztráta výkonu + vysoká spotř

Napsal: 30 led 2012, 18:28
od Mitch86
Velkou. Jak kdy. Ale pod 7l jsem se jeste nedostal.

Re: klepání v motoru a následná ztráta výkonu + vysoká spotř

Napsal: 30 led 2012, 19:00
od Mates
Já jezdím průměrně 6,6 L. Opravdu záleží jak na to šlapeš a jaké cesty jezdíš. Jsi z mostecka???

Re: klepání v motoru a následná ztráta výkonu + vysoká spotř

Napsal: 30 led 2012, 19:10
od Mitch86
Bydlim v praze a jsem ze zlina.
Je pravda,že spousta km jezdím po dálnicích a pak po okrskach. Ale ani když jedu mimo dálnici,tak se pod 7l nemam šanci dostat

Re: klepání v motoru a následná ztráta výkonu + vysoká spotř

Napsal: 30 led 2012, 19:16
od Mitch86
Zajímalo by mne kolik ujede te s plnou nádrží.
45l = cca 550km #-o

Re: klepání v motoru a následná ztráta výkonu + vysoká spotř

Napsal: 30 led 2012, 19:23
od Mates
Zrovna dneska tankováno 45 L a najeto 675 km. Průměr 6,7 L ježděno po horách ve sněhu, něco po dálnici a hlavně okrsky.

Re: klepání v motoru a následná ztráta výkonu + vysoká spotř

Napsal: 30 led 2012, 20:41
od Mitch86
Coze? 670km? Ani náhodou.bylo by topěkné ale u mě to je nerealne.
Asi s tím autem neco bude. Jinak to není mozne