Stránka 1 z 2

Startování v zimě

Napsal: 14 úno 2012, 22:01
od horake
Mám I30 garážovnou. Tento týden jsem v -17st. stál 5 hodin venku a nastaroval jsem až na druhý pokus. Kontrolou baterie jsem zjistil, že je úplně nabitá - 13,1V. Máte někdo taky takovou zkušenost?

Re: Startování v zimě

Napsal: 14 úno 2012, 22:16
od Skyline
Jo, normalni vlastnost, ja jsem tuhle nenastartoval benzin ani na 4 pokus.

Re: Startování v zimě

Napsal: 15 úno 2012, 00:04
od Hardcam
Kombinuju cestovani obema auty, nekdy jedno stoji i pres 3 dny a oba korejci startuji a jezdi bez problemu (u i30 ale vylezla spotreba k 8mi litrum, nicmene vim proc, takze to neresim).

Re: Startování v zimě

Napsal: 15 úno 2012, 08:33
od Luboshak
Mně auto stojí pořád venku a zatím jsem vždy natankoval na první pokus. I v -22.

Re: Startování v zimě

Napsal: 15 úno 2012, 09:30
od standas
naskočí okamžitě! .....tankuju u benzinek, kde v zimě prodávaj zimní naftu :shock: Zlodějům typu shell, kde i v zimě nabízí letní naftu a zimní za příplatek se vyhýbám. Těm taky můžete poděkovat, když vám nafta zamrzne a pak se hrozně divíte :shock:

Re: Startování v zimě

Napsal: 15 úno 2012, 10:04
od Skyline
Standas: ja jsem s naftou od Shell nikdy problem nemel! a v tech cca -18° jsem nenastartoval benzinovou I30 v Vervou :( a Shell diesel ano :D stalo se nestezuji si beru jako vlastnost, mozna byla Verva nekvalitni nevim, je to zkusenost.

Re: Startování v zimě

Napsal: 15 úno 2012, 10:22
od mnkk
Ako som písal, od -18 mam problém so štartovaním. Tu som to nahral: http://www.youtube.com/watch?v=FNAPm00TlPc nie je to palivom, na 3x naskočí a funguje. Alebo aj na prvý, keď hneď po štarte pridám na volno do 3500 ot. (ale to nerobím, len som skúsil) inak zdochne, alebo trhá na 500ot. ako na videu. Tankujem kdekolvek, kde vidím, že sa tam točí za deň vela áut.

Re: Startování v zimě

Napsal: 15 úno 2012, 13:52
od brm
Štartuje bez problémov na prvú šupu.. auto stojí buď v garáži alebo pred blokom celú noc. Akurát po rozbehnutí prvé minúty ide ťažšie zaradiť 2ku a akoby strácalo výkon na 2ke a 3ke pri otáčkach do 2000/min

Re: Startování v zimě

Napsal: 15 úno 2012, 23:23
od ZdeněkH
A mě ta popelnice i v mrazech startovala pořád stejně.

Re: Startování v zimě

Napsal: 16 úno 2012, 10:23
od Chasnik
Že bych taky zkusil tu zimní naftu? :-k :mrgreen:

Re: Startování v zimě

Napsal: 16 úno 2012, 10:30
od XMira
Chasník: Chceš kolegiálně zakusit strasti kolegů s ropákem? :D

Re: Startování v zimě

Napsal: 16 úno 2012, 10:44
od Chasnik
No když tady všude čtu, jak je to dobrý palivo... Třeba by mi to zase jelo těch 1110 km/h :twisted:

Re: Startování v zimě

Napsal: 16 úno 2012, 12:05
od mnkk
[-X mám aj diesel a štartuje bez problému. =D> :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Startování v zimě

Napsal: 16 úno 2012, 12:12
od Bill1
ahoj, mňe to pripadá ako keby Ti nefungoval sytič, alebo sacia klapka,auto Ti naštartuje, ale potom padne rýchlosť, myslím, že to není problém, v servise Ti to nastavia, ale to je iba môj názor, možno sa mýlim... a teraz som si všimol, že nepočkáš kým Ti nezhasnú kontrolky, ja štartujem bez plynu iba stlačím spojku, ale až keď mi zhasne pripojenie pásu, lebo keď Ti zhasne pás, tak vlastne je auto pripravené na jazdu, a teraz u nás bolo aj -18 a ja stále štartujem v pohode a bez stlačeného plynu, len spojky, že to pomáha motoru, neviem, ale robím to už roky na každom aute čo som mal...

Re: Startování v zimě

Napsal: 16 úno 2012, 12:35
od mnkk
Presne tak to pripadá aj mne. Štarujem keď vypne relé (niečo prepne), štartujem vždy až po tom prepnutí a do -17 naštaruje, zakolíše medzi 1500 a 1000, ale vráti sa na 1500 a drží. Od -18 to štartuje tak ako na videu a postup štartu je vždy rovnaký, akurát to niekedy trhá na 500 ot. a niekedy to zdochne. Fakt ako bez sytiča. Je to dosť nepríjemné štartovať nové auto na 3 krát. ](*,)