Stránka 1 z 3

Servis KARIREAL SLOVAKIA a.s. v Bratislave

Napsal: 26 úno 2012, 17:59
od choucas
Páni ak by ste si chceli dať robiť garančku, alebo čokoľvek odstrániť v autorizovanom servise, tak sa oblúkom vyhnite servisu KARIREAL SLOVAKIA a.s. v Bratislave. Po piatkovej skúsenosti s vedúcim servisu, ktorý na mňa kričal ako zmyslov zabavený to dávam do pozornosti, aby sa Vám nestalo niečo podobné. Servis mi spôsobil ešte minulý rok problém s palubovkou, ktorú mi z neznámych príčin dávali dole aby prišli na to, že mi prefukuje cez bočné sklo. Auto mi ani riadne neodovzdali a cca po 1 mesiaci používania a strašného lomozu pri prejazde nerovnosťami od palubnej dosky som im ho vrátil na servis. Žial zase tio nedokázali odstrániť a auto mi zase neodovzdali tak ako sa má. Tak som išiel po 2 krát na opravu. Vedúci ma presviedčal, že tá chyba sa nedá úplne odstrániť a auto by tam malo byť cca 1 týždeň. Samozrejme náhradné auto mi neponúkol a keď som mu povedal, že taká robota trvá max 1 deň tak začak vykrikovať na mňa ako zmyslov zbavený. Tak takýto prístup je v danom servise na zákazníka ktorý si kúpil auto za 16000 eur. Sorry, ale to už je silná káva aj na mňa aby ma vedúci servisu poslal niekam.

Re: Pozor na servis KARIREAL SLOVAKIA a.s. v Bratislave

Napsal: 26 úno 2012, 18:53
od Hardcam
Zkusenost je to urcite nemila, ale zakaznik by nemel rozhodovat o tom, jak dlouho jim prace ma a nema trvat. Den se mi na takovyto problem zda celkem malo, obzvlast, pokud v minulosti nebyli schopni problem dohledat.. Na druhou stranu by servis nemel bezduvodne opravu odkladat. U nas v CR uz mame program mobility, takze pokud oprava trva delsi dobu, dostanes stejnou nebo vyssi kategorii vozidla. Zmen servis, budes uspesnejsi.

Re: Pozor na servis KARIREAL SLOVAKIA a.s. v Bratislave

Napsal: 26 úno 2012, 19:06
od Erik-TT
Mne odstraňovali rezonanciu predných stĺpikov v Trnave a bol som upozorňovaný na to, že v prípade zistenia ešte iných rezonancií a potreby demontáže palubovky by auto u nich muselo ostať 2 max. 3 dni. Takže za 1 deň sa to asi skutočne nedá, ale zasa týždeň je naozaj moc. Skôr by som riešil to, ako po tebe kričal, v mojom prípade by už asi mal odtlačok mojej ruky na tvári :) Samozrejme je nepochopiteľné, ako sa tak môže niekto správať, pretože tých hyundai servisov je naozaj viac než dosť a môžme si vyberať v okruhu niekedy už aj 10 km, do ktorého servisu pôjdeme ! Ja by som na tvojom mieste riešil aspoň mailovú sťažnosť na menovaného cez zodpovednú osobu za Hyundai v konkrétnom servise...

Re: Pozor na servis KARIREAL SLOVAKIA a.s. v Bratislave

Napsal: 26 úno 2012, 19:18
od choucas
Vieš kopec svedkov a ešte mi tam robí švagriná ktorá pozerala prekvapene, že čo sa to deje. Nedá sa všetko riešiť tým, že mu napráskaš. Človek ostane tak prekvapený, že žasne, že niekto si to vôbec dovolí. Samozrejme tieto veci sa riešia ináč a patričné opatrenia sú už urobené. Len som to chcel dať do pozornosti, aby sa tomu servisu vyhli čo naj. oblúkom..

Re: Pozor na servis KARIREAL SLOVAKIA a.s. v Bratislave

Napsal: 26 úno 2012, 19:42
od Erik-TT
Choucas, neboj, ja som to myslel z recesie, aby som odľahčil tému. Ja takéto skúsenostii vždy riešim recenziou po všetkých možných diskusiách a ver-never, dosť zákazníkov si potom rozmyslí, či do konkrétneho podniku,firmy, servisu pôjde...No čo, prijímací technik si ráno nedal asi tabletku a ty si ho hneď nasral. nabudúce počkaj, kým si dá svoje antidepresíva a potom s ním komunikuj alebo tam už viac nechoď :) A to je pravda, čo si písal, že človek zostane zaskočený, pretože to nečaká a koľkokrát až doma ho napadne, že to alebo hento som mu mohol povedať .

Re: Pozor na servis KARIREAL SLOVAKIA a.s. v Bratislave

Napsal: 26 úno 2012, 19:57
od choucas
To nebol prijimaci technik to bol dokonca vedúci servisu. Údajný kamarát mojej švagriny. On mi to mal vybaviť aby to bolo konečne poriadne urobené a žial to nezvládol. Vieš ono celý servis tam stojí za starú belu. Nevieš mi poradiť niečo kde to vedia dať do poriadku a nebude im to trvať celú večnosť. Inak som rozhodnutý to dať kompletne spraviť známemu do servisu na vlastné náklady. Lebo sú tam aj iné závady ktoré sa s tým autom ťahajú ako sopeľ od nákupu. A zatial to nevedeli spraviť mnou navštívených autorizovaných servisoch ani jeden.

Re: Pozor na servis KARIREAL SLOVAKIA a.s. v Bratislave

Napsal: 26 úno 2012, 20:16
od mikimiki
taky jsem řešil problém u "star dealera" (to je ocenění prodejce od výrobce) a musím napsat, že je to jedna banda. nejdůležitější je počet prodaných kusů a připsané prachy na účet. a vůbec nejlepší hláška je "nikomu jinému to nedělá, jediný nespokojený jste vy". takže dávám na zkušenosti kolegů a obracím se na servis prověřený a s přístupem "náš zákazník, náš pán"....... :-).

Re: Pozor na servis KARIREAL SLOVAKIA a.s. v Bratislave

Napsal: 26 úno 2012, 20:27
od David PLEVA
No vidíš, já k tomu Star Dealerovi jezdím dost často a hikdy nikde žádný problém. Ono to nebude jen přístupem k zákazníkovi ale i o přístupu zákazníka.

Re: Pozor na servis KARIREAL SLOVAKIA a.s. v Bratislave

Napsal: 26 úno 2012, 21:26
od airwaves
Rozdělat plasty v autě, tunel palubovku... to jsou pro mechanika který zná konkrétní typ auta otázky desítek minut. Pokud zazní časový údaj 1-3 dny okamžitě bych to tam balil. To v překladu znamená... ještě jsme to nedělali (slušně řečeno) :D . Rychle pryč!

Re: Pozor na servis KARIREAL SLOVAKIA a.s. v Bratislave

Napsal: 26 úno 2012, 21:52
od Yurii
No že rozdělat palubní desku je pro mechanika otázka desítek minut trochu pochybuju... i u Scoupe z roku 1993 kde znám každičkej šroubek kterej na palubce je, mi zabralo rozebrání i s vrácením palubky na místo prakticky celej den 6hodin čistýho času... natož abych hledal kde co vrže nebo rachtá a opravoval to :)

Nedovedu si představit jak by to někdo zvládnul u moderního auta kde je všechno na různý plastový svorky a tak :) :)

Re: Pozor na servis KARIREAL SLOVAKIA a.s. v Bratislave

Napsal: 26 úno 2012, 22:03
od Kony5
přesně jak píše yuri ... u těch nových aut to není jen tak s palubní deskou - ji tam drží třeba 20 m6šroubku a zbytek je všechno nacvakaný a když to ten mechanik nechce polámat tak někdy musí dost uvažovat jak to udělat...to že sou tam i lemply je jedna věc---další věc je když si v kvadru doleti ráno majitel servisu a dělá tam točo a vylije si nervy většinou na přijimacím technikovi ....a další věc je že někteří zákazníci si prostě myslí že servis má na starost jen jejich vůz ..... myslím že zbytečně hysterčíš ... auto ti nijak nezkazily jen prostě neměli čas - Je uplně normální že pulku měsíce nemají co dělat a druhou půlku jim tam jezdí jedná kara za druhou a neví co dřív...

Re: Pozor na servis KARIREAL SLOVAKIA a.s. v Bratislave

Napsal: 27 úno 2012, 23:17
od iggyno
Kony5,aj mna by nasralo chodit do servisu stale s rovnakou vecou...zial,povedat v dnesnej dobe nestíhame...je minimalne na hlavu padnute :) no proste ako vyhovorka na nekvalitu to neni! Zial realita servisov je iná,preto toto vlakno!

...na druhu stranu,znami mi radsej doporucili,ked to bude znatelne vrzgat,radsej ako dat servisu kompletne rozoprat palubovku,skusit siligonovy gel tam kde to vrzgoce - do spojov,aky je vas nazor? Mozno blbost,mozno ne.

Co sa týka tohto vlakna...naopak,ja bych toto vyvesil ako prve vlakno na fore a pekne všetkych do radu tam písal...ale jak pozitívne,tak negatívne...

Re: Pozor na servis KARIREAL SLOVAKIA a.s. v Bratislave

Napsal: 03 črc 2012, 10:45
od peterblazo
Vážený pán Molnár,
budem v krátkosti reagovať na Váš príspevok.
Keď sa povie A, je potrebné povedať aj B.

Nižšie uvádzam emailovú komunikáciu vtedajšieho p. riaditeľa s Vami.
Na základe nej si každý súdny človek urobí vlastny názor.


From: Marián Broškovič Karireal a.s. [mailto:marian.broskovic@karireal.sk]
Sent: Tuesday, February 28, 2012 10:42 AM
To: 'Ludovít Molnár'
Subject: RE: sťažnosť na pána Romana Pagáča

Vážený p. Molnár,

dovoľte mi reagovať na vašu sťažnosť na správanie sa nášho vedúceho servisu p. Romana Pagáča. Súhlasím s vami, že nie je na mieste, aby vzťah zákazník a dodávateľ služby bol riešený s nadmernými emóciami. Uisťujem vás, že toto nie je prístup nikoho, kto v spoločnosti pracuje. A v prípade, že k takémuto správaniu dôjde je dotyčný zamestnanec riešený.
Po vypočutí zainteresovaných a svedkov udalosti s piatka je zrejmé, že jeho reakcia na vaše tvrdenia a požiadavky bola neadekvátna. Na toto konanie bol upozornený a v budúcnosti sa to nezopakuje. Otázkou však zostáva, či príčinou vypätej komunikácie nebola vaša požiadavka na autorizáciu servisnej prehliadky, ktorá nebola vykonaná u nás, ale u tretej osoby a následné odmietnutie vašej požiadavky p. Romanom Pagáčom. Uznajte, že niečo takéto autorizovaný servis musí odmietnuť.
Obvinili ste náš servis z toho, že nesieme zodpovednosť za hluk z prístrojovej dosky a vŕzganie v priestoroch predných dverí na vašom vozidle ix20 BL 255AL. Nemôžem súhlasiť s tým, že to bolo spôsobené naším servisom. Závadu (fučanie predného okna) sme vám korektne odtránili v zákazke z 26/10/2012. Zvuk s palubovky ste reklamovali 22/12/2012, teda s odstupom 2 mesiacov. Na existenciu zvukov s palubovky môže mať vplyv viac faktorov, ako je napríklad kvalita komunikácie, spôsob jazdy, torzná tuhosť karosérie a pod. Súčasne upozorňujeme aj na inštaláciu splyňovacieho zariadenia na alternatívny pohon LPG, ktorá bola inštalovaná dodatočne a môže spôsobiť nežiaduce zvuky v oblasti prístrojovej dosky.
Sme pripravený vám v tejto veci pomôcť a pokúsiť sa odstrániť vami uvedenú závadu. V piatok 24.2.2012 ste sa objednali do servisu s tým, že auto pristavíte na dielňu dnes t.j. utorok 28.2.2012. Našou snahou bude nájsť a odstrániť závadu, čo najrýchlejšie, ale vzhľadom na potrebu odstrojenia palubnej dosky bude úkon časovo náročnejší.
Verím, že s ďalším postupom v uvedenej veci budete spokojný a zmeníte váš názor na služby poskytované spoločnosťou Karireal a.s.


S pozdravom,


Ing. Marián BROŠKOVIČ | riaditeľ
KARIREAL SLOVAKIA, a.s. | Galvaniho 13 | 821 04 Bratislava
tel.: +421 2 33 00 66 15 | mobil: +421 903 477 202 | fax: +421 2 33 00 66 20
e-mail: marian.broskovic@karireal.sk
www.karireal.sk


a teraz Vašu odpoveď na naše ospravedlnenie:


From: Ludovít Molnár [mailto:bestfenster@gmail.com]
Sent: Tuesday, February 28, 2012 12:59 PM
To: Marián Broškovič Karireal a.s.
Subject: Re: sťažnosť na pána Romana Pagáča

Vaše ospravedlnenie mi je ukradnuté, lebo je to lož. Do Vášho servisu nezablúdim ani náhodou. Dovidenia.


Lož môže byť čokoľvek ale ložou určite nie je to že ste nášho vedúceho servisu vydieral bez svedkov ohľadom toho aby Vám opečiatkoval servisnú knižku Vášho Hyundaiu, nakoľko ste ho chceli predať a vozidlo ste servisovali u neznačkového servisu...
Toto nie je morálne.

Samozrejme ešte raz uvádzam, že správanie vedúceho servisu nebolo adekvátne a riešili sme to internou cestou.
Vám sa za to opätovne ospravedlnujeme.
Ale Vaše správanie v servise a následná reakcie svedčia skôr o tom, že Vám išlo o úplne inú vec ako pukanie prístrojovej dosky.

Náš servis je v hodnotení spokojnosti zákazníka, prístupom k nemu na popredných miestach na Slovensku a naším cieľom je neustále napredovať a skvalitnovať naše služby.

Želám všetkým priaznivcom značky Hyundai veľa štastných kilometrov.

Peter Blažo
riaditeľ prevádzky

Re: Pozor na servis KARIREAL SLOVAKIA a.s. v Bratislave

Napsal: 03 črc 2012, 11:11
od FISHkaa
očima nezávislého čtenáře to hodnotím jako 1:1. Naopak je vidět snaha o řešení problému. Proč to nezkusit?

Osobně pracuji v jiném segmentu.
Jako člověk zodpovědný za "produkt" jsem i já již několikrát musel řešit "problémy na servisu vs. nespokojený zákazník".
S omluvou a normálním "lidským" přístupem se dá vyřešit o mnoho více, než emočně zabarvenými maily.

Výše uvedený mail vidím jako nabídnutou ruku pomoci s omluvou, která byla následně useknuta... :roll:

Re: Pozor na servis KARIREAL SLOVAKIA a.s. v Bratislave

Napsal: 03 črc 2012, 17:07
od Chasnik
Je zajímavé, když existuje zpětná vazba z druhé strany sporu ;)