Stránka 1 z 1

Pískání motoru nad 2500 ot/min

Napsal: 13 bře 2012, 10:01
od ejdmrs
Zdar,

chtěl jsem se zeptat jestli je normální, když přidám v hyundai accent 1.3 12V 63kW, tak mi začne motor pískat, jako bych tam měl turbodmychadlo.

Díky za odpovědi.

Re: Pískání motoru nad 2500 ot/min

Napsal: 13 bře 2012, 11:07
od adam221
Remen na alternator, pripadne remen na servocerpadlo..
Kedy si ich menil naposledy?

Re: Pískání motoru nad 2500 ot/min

Napsal: 13 bře 2012, 13:12
od MICHAL77
Spíš nějaké ložisko (alternátor, servočerpadlo, vodní pumpa) v horším případě i rozvody (kladka....). Řemeny se ozvou při rozběhu či když se více zatíží např. alternátor či servočerpadlo.

Odpoj nejprve řemen ze serva a pokud to nepomůže tak servo to není a tím pádem odpoj i ten druhej a pokud také nic tak to není ani altík a pak už jen vodní pumpa a kladka a to pak fofrem měnit....

Re: Pískání motoru nad 2500 ot/min

Napsal: 13 bře 2012, 15:12
od jaroslav5
Netahá náhodou druhý remen pumpu aj alternátor? Skus pridat bez zátaže alt. a potom naskladaj max.zátaž/ svetlá,ventilátor,ohrev,kompresor.../

Re: Pískání motoru nad 2500 ot/min

Napsal: 14 bře 2012, 10:37
od mario74
Mne hlavne ked je chladno a vlhko piska remen k vodnej pumpe.
Pomoze srosiicku sil.ojeja. :D

Re: Pískání motoru nad 2500 ot/min

Napsal: 15 bře 2012, 10:54
od ejdmrs
Tak jinak. V oblasti řemenů nic nepíská, ale syčí mi na volnoběh nejvrchnější černý díl sání. ECFI nebo tak nějak se jmenuje. Neví někdo co by to mohlo být? Jestli ono to nemá syčet samo o sobě?

Re: Pískání motoru nad 2500 ot/min

Napsal: 15 bře 2012, 17:17
od jaroslav5
Asi myslíš MFI senzor. Ale tej časti by nemalo syčat.To by išlo o prisavanie vzduchu.Je tam prepojenie,hadička ktorá vedie na veko ventilov. Skontroluj či nie je prasknutá. Alebo či to nie je povolené od celého telesa škrtiacej klapky a sacie potrubie od hlavy válcov.

Re: Pískání motoru nad 2500 ot/min

Napsal: 15 bře 2012, 17:30
od MICHAL77
S tímto jsem se už setkal, stačilo přetěsnit spoje a vyměnit hadičku a bylo po pískání, ale jak turbo to nepískalo, spíše to syčelo....

Re: Pískání motoru nad 2500 ot/min

Napsal: 15 bře 2012, 17:44
od jaroslav5
Ešte ma napadlo,že ten MFI senzor je priskrutkovaný cez gumičku ak sa poškodila môže syčat aj tade.

Re: Pískání motoru nad 2500 ot/min

Napsal: 16 bře 2012, 13:11
od ejdmrs
Tak díky moc :))

Re: Pískání motoru nad 2500 ot/min

Napsal: 01 srp 2014, 08:59
od Scoty
Tez mi to syci, dokud se nezveda spoteba neresim :D ale jrcite nejaka netesnost, problem v aerodynamice saciho potrubi :)