Stránka 1 z 1

new S/F

Napsal: 08 zář 2012, 17:46
od 3213
Ahoj,ve středu nám dvě složily na dvoře,tak jsme
je okukovali :shock: je to o dost nižší než předcůdce.
Interiér je líbivej..a konečně zásuvka na 220 v kufru,ale cena,ta bude ](*,)
Fota mám jen mobilem..ale přepošlu

Re: new S/F

Napsal: 24 zář 2012, 15:13
od Amalfi
Tudle je ted nejaka recenze a fotky, no je to mazec, kdybych si nekoupil pred rokem Outlandera tak bych se o to auto vazne zajimal. recenze nove SF

Re: new S/F

Napsal: 24 zář 2012, 16:31
od miooo
dajte si www.hyundai.sk a tam si mozete uz aj nakofigurovat...

Re: new S/F

Napsal: 19 dub 2013, 23:05
od Deegr
Nevím, jestli jsem se pochlubil, ale otec přítelkyně už má nové Santa Fe asi měsíc doma. Je to 2.2 CRDi 197PS s automatem a v plné palbě :) Už jsem s ním párkrát jel a dnes se mi podařilo natočit i video, jak takovej kolos zrychluje. Tak zde máte video zrychlení z 0 až na Top Speed, jak u mě již bývá zvykem :) Bohužel to auto má při 190 km/h omezovač :-( a k tomu ještě dost pršelo :(

http://youtu.be/5YuUhElxr2E

Re: new S/F

Napsal: 27 dub 2013, 21:26
od Deegr
Nemáte někdo zkušenost s automaty u Hyundaie? Otec mé přítelkyně dost nadává na ten automat v novém Santa Fe. A já mu musím dát za pravdu. Při normální jízdě motor občas zbytečně vytáčí, klidně i k 3000 rpm. Ale hlavně dost často nechává měnič prokluzovat. Otáčky pořád lítaj, třeba z 1500 najednou vylítnou klidně i na 2500 a tam je drží. Ta jízda s tím automatem je sice pohodlná, ale je to dost nepříjemné, prostě nemáte pocit, že jste s motorem propojeny, je to dost nepříjemné. Při tom automat v Lancii Delta, nebo Peugeotu 407 řadí normálně, nenechává měnič zbytečně prokluzovat. Spíš si radši podřadí, tady ne a ve většině případů by si člověk ani nepodřadil. Už se volalo i do servisu a zkusí něco vyzjistit. Snad je to jen při zájezdu auta. Jinak jim to vrátí a nechá si to samé, jen s manuálem.

Re: new S/F

Napsal: 28 dub 2013, 16:58
od Amalfi
Paradni videa mas na YT, smula s tim automatem, snad se to vyresi, jinak jede pekne. a ve 190 neni omezovac, to je jen odpor vzduchu proti skrini vetsi nez vykon k jeho prekonani :) Na tve i30 jde videt ze aerodynamika umoznuje tvemu autu slusne zrychlovat i ve vyssich rychlostech, moc se mi na ni libi jak se zene do otacek.

Re: new S/F

Napsal: 30 dub 2013, 22:30
od Deegr
Tak se to nevyřešilo. Auto jim tam nechá a vezme nové s manuálem. Ale neříkejte mi, že nejde upravit soft, aby nenechával zbytečně prokluzovat měnič, ale aby ho uzamkl a využíval sílu motoru. Vždyť to má 436Nm od 1800 rpm.



Amalfi. Omezovač to na těch 190 má. Po skončení videa jsem jel ještě jednou, ale z kopce a tam už to bylo opravdu hodně cítit, když ve 190 km/h to auto přestalo zrychlovat.

Re: new S/F

Napsal: 30 dub 2013, 23:30
od Limitz
to jako ta převodovka nebyla vadná, ale tak se chová normálně?

Re: new S/F

Napsal: 30 dub 2013, 23:34
od Deegr
Prý je to normální chování. Ale takhle blbej automat jsem ještě neviděl.

Re: new S/F

Napsal: 30 dub 2013, 23:37
od Limitz
podle toho jak si to popisoval, tak bych ten automat taky nechtěl ani omylem :roll: otec mého známého má taky nové SF 2.2crdi s automatem, tak se ho poptám jak je spokojený :)

Re: new S/F

Napsal: 20 lis 2013, 13:20
od lubor
Zdravim,
mam SF 2,2 CRDi uz 10 mesiacov, zatial cca 26 tisic km.
Ten obmedzovac pri 190 to urcite ma, viac raz som isiel krizom cez Nemecko, jasne citit, kedy motor prestane reagovat na pedal, aj ked ma pedal este rezervu. Pri 190 na tachometri to robi cca 182 km/h v reale.

Automat - nemam velke skusenosti s inymi automatmi, takze tazko budem hodnotit. Iste je, ze si na to treba zvyknut a vediet s pedalom citlivo hybat. Ale pocit, ze auto obcas nepreradi/nepodradi vtedy, kedy by som chcel, obcas mam.

Mna najviac trapi spotreba. Od zaciatku si pisem km a natankovane litre, realna spotreba je o 0,5-0,6 litra vyssia ako ukazovatel (to je asi pri vsetkych autach rovnako).
K 8 litrom sa realne priblizim pri velmi kludnej jazde max. do 100km/h, pri predpisovych 130 km/h som realne na 9 litroch, pri "normalnej" po dialnici (140 km/h) cca 9,5 litra a v meste realne na 10-10,5 litra.
Zda sa mi to byt prilis a velmi dufam, ze sa to po prvej vymene oleja v januari trochu upravi.

Re: new S/F

Napsal: 20 lis 2013, 13:43
od Mr. HYUNDAI
Ad automat. Všechny moderní automaty se učí jízdní styl. Pokud řidič nejezdí zrovna plynule, tak se to převodovka naučí a občas se díky tomu chová jak v podnapilém stavu :( . Jestliže tedy řidič jezdí stylem "kdykoliv se dá očekávát, že na to šlápnu a budu chtít výkon okamžitě k dispozici" převodovka se neustále snaží být na to připravená. Tím, že si analyzuje nejen polohu pedálu akcelátoru, ale i aktuální otáčky, rychlost, zařazený převod.... tak jí z toho občas vyleze pěkná "blbost", jako třeba Tebou popisované nelogické přeřazování, prokluz měniče atd. Prostě to není naladěné na dynamickou jízdu.

Ad spotřeba. :hyu: diesely jsou pověstné předlouhým "záběhem". Tyhle motory si sedají klidně i 50.000 km, pak ovšem přijde výrazný pokles spotřeby. Čímž není řečeno, že u Tvého auta to nemůže nastat dříve, ale průměr je mnou zmíněná cifra.