Stránka 1 z 1

Rada

Napsal: 29 říj 2012, 08:57
od Michaelgelo
Ahoj, potřebuji poradit a to, že jsem koupil předváděcí vůz na kterém bylo 18600km a ve smlouvě byla daná první prohlídka zdarma.
Jenomže jsem se podíval včera pod kapotu a zjistil, že mi první garančku neudělali a servisku mám vyplněnou, že je hotová. Co s tím mohu dělat? Filtr olejový je na dvou místech rezatý a po 600km je to dost nepravděpodobné a vzduchový filtr vypadá jak když ho vymáchám v černé barvě. Na kabinový jsem nekoukal, ale myslím že se na to vysr... :x
Co byste dělali vy? Mám to do autosalonu 250km a to se mi fakt tam jet nechce. Je tohle nějak právně napadnutelný?
Moc díky.

Re: Rada

Napsal: 29 říj 2012, 09:00
od smokeflypaper
Zkoušel jsi tam zavolat/napsat ?
Jaká byla reakce?

Re: Rada

Napsal: 29 říj 2012, 10:47
od Michaelgelo
Ještě né.

Re: Rada

Napsal: 29 říj 2012, 12:48
od Farrael
Bych s tim zajel k nejbližšímu dealerovi a tam to po nich požadoval vyřešit. Háčko se chlubí globální sítí servisů, takže je jedno kde si to nabral a kde to budeš reklamovat. Ať se pak vyhádaj mezi sebou.

Re: Rada

Napsal: 29 říj 2012, 13:12
od Hardcam
Zabit, znicit, zneskodnit...nic jinyho nepomuze, nebot to budou delat dal.
Pozadovat kompenzaci za palivo + radnej servis.

Re: Rada

Napsal: 29 říj 2012, 14:23
od Michaelgelo
No něco takovýho po nich budu chtít. Nejdřív zajedu k nám do Hyundaje ať to zkontrolují a pak až budu mít vyjádření tam zavolám a budu požadovat nějakou kompenzaci. Není problém si to všechno udělat, ale jde o princip. Pokud to mělo být hotové proč to neudělali, myslím si že na to zapomněli a mechanik to neřekl prodejci. Pokud pošlu ND s omlouvou, tak si to udělám sám a pokud né, tak se snad půjdu poradit co s tím.

Re: Rada

Napsal: 10 lis 2012, 13:29
od Michaelgelo
Tak jsem měl auto na přehráni a opravdu zjistili, že garančku mi neudělali. Volal jsem a obchodník mi sdělil, že bohužel mechanik šel dřív domů a zapomněl to říct, tak prostě to nevěděli že to není hotové. Takže mi to udělají grátis, bohužel musím tam jet 230km.

Re: Rada

Napsal: 20 lis 2012, 14:25
od Michaelgelo
Tak mám pokračování po handrkování jak vyřešit situaci jsem souhlasil o poslání ND na garančku a zařízení si servisu sám. Bohužel poslání ND mi slibují 3 týden a tak mě došli nervy. Dnes jsem volal p. Jedličku vše mu řekl do telefónu a budu to posílat písemně na jeho email jedlicka.antonin@hyundai.cz. Odezva byla super rychlá to že mi neodpovídali předtím na SMS ani EMAIl jsem měl okamžitě telefón a ND budou poslaný okamžitě. Jen si tak říkám, že by mohli i zaplatit tu práci tady u nejbližšího servisu. Protože pokud jsem musel to tak rozvířit, tak ať to udělají komlet, dnes to budu psát celé p. Jedličkovi, tak jsem zvědaví jak to dopadne.
Je vidět, že pokud člověk ví kam zavolat a stěžovat si, tak to jde jak po másle.
Bohužel ty nevry a čas tel. a smskování mi nikdo nezaplatí. :?

Re: Rada

Napsal: 20 lis 2012, 14:43
od Espero
p. Ing. Jedličku z nám z doby, kdy byl šéfem technických služeb u Daewoo a měl jsem problém, který bylo třeba řešit v záruce a servisnímu technikovi jak v servisu, tak technikovi importéra se do toho nechtělo. Jakmile jsem přešel s požadavkem na Ing. jedličku, všechno bylo vyřešeno k mé spokojenosti. Dokonce tak, že si pro auto přijeli ke mně domů, naložili na valník a zas mi ho domů přivezli. K projednání jsem nemusel za ním, ale on navštívil mne v práci. Seriozní člověk.