Stránka 1 z 1

Lantra zlobí

Napsal: 09 črc 2005, 12:34
od *Karlos*
Ahojky lidičky mám problém s výkonem.Něco podobného jsem zde četl ,ale není to asi ono.Můj problém je v tom že mi můj miláček někdy jede jako drak a někdy je línej.Hlavní problém je v tom že když sešlápnu plyn a chci přidat tak to nic nedělá a to mám plyn až na podlaze .Až po chvilce to vystřelí a zas to jede.To jsem měnil palivák svíčky a vzducháč a nic pořád zlobí.Druhý problém je že mi hučí kolo u spolujezdce,opravář říkal že to není ložisko ani poloosa.Má to takovej brousivej zvuk.nikdo neví co to je.Nejvíc je to slyšet když je to kolo namáhané.Jo mám hyundai lantra 97 GSL 1,8 16V Díky za rady.Karlos :(

Napsal: 10 črc 2005, 21:49
od Bruce Lee
No s tím opožděným tahem je to dost divné...Po kolika km jsi měnil ten palivový filtr(máš origo z Hyundaie?).Jo a to přední kolo hučí i když je zdvihnuté?Kolik máš najeto?

karlos

Napsal: 11 črc 2005, 23:35
od Bruce Lee
No po 120000km by to odpovídalo na přední ložo,ale když říkáš že (zdvihnuté) kolo nehučí...?Jo a v jakém stavu máš brzdové desky?Není to skřípání (akustická signalizace opotřebení) způsobeno sjetými deskami?Víš že desky mají plechový zobáček a ten na minimu tře o kotouč a vydává tak varující zvuk a hlásí výměnu.Je to prkotina,ale někdy se to opomíjí.

Napsal: 27 črc 2005, 00:46
od Hardcam
Tak uz prislo to, na co jsem cekal..diry ve svodech...a co vic, je to jeden dil s katalyzatorem, svody jsou litinove a katlik plechovy, presne v tom spoji mi to prdlo a pri pridani plynu to melo zvuk jak traktor...malo kdo ma elektordy na to, aby svaril litinu a plech, nakonec jsem jednoho chlapka nasel - rodinny znamy...celych 8 hodin to drzelo po hromade, uz zase slysim traktor....tenhle dvojdil jinak stoji 24 000Kc:/ u jinych aut je to reseny pres srouby, ale korejci to musej svarit:/

Lantra zlobí

Napsal: 30 črc 2005, 16:59
od zapax
Zdar jestli ti to takzvaně cuká a kolísá i volnoběh u stojícího auta tak zkus kabely svíček,mě to dělalo něco podobnýho a byl prošlehlej kabel.

Napsal: 09 srp 2005, 19:45
od Mates
Mě se zase občes stáva u lantry, že kolísají otáčky, ale nechcípne a po pár vteřinách je to v pohodě. Kabely jsem měnil protože to škubalo a je pokoj.

Ložisko

Napsal: 09 srp 2005, 21:58
od ivan
Ahoj lidi !
Chci jen reagovat na tento dotaz!
I když odlehčíte kolo ,to neznamená,že to ložisko je v pořádku!!
Vím,že z 99,9% je pryč!!
Znám jednoduchý tryk jak zjistit,které je pryč,jestli P nebo L ložisko.
Vyzdvinite př.kolo do výšky aby bylo volné,třeba levé a pravé př.kolo
zůstane na zemi!Nastartujte motor dejte tam 1-stupen jestli je ticho,tak
2-stupen atd!!Ono totiž ložisko na sto procent se ozve !! Většinou se ozve
bud v 60km/hod nebo 80/hod.ale i až v 110km/hod,ale je to výjmečně!
Dělám to pokaždé a ještě se mi nestalo abych se spletl!!
Zdravé ložisko v této poloze nesmí vydávat žádný hluk!!
PS:nedávejte tam spátečku!!můžete si zničit převodovku a nepřidávejte
zbytečně moc plynu!!Aby se polooosy zbytečně nenamahaly,pro ně je to
nepřirozená poloha!! :D

volnoběh nebo akcelerace

Napsal: 09 srp 2005, 22:47
od ivan
Bud vyměnit regulátor tlaku paliva nebo tepelné čidlo na volnoběh!!
Toto čidlo je většinou u Hyundaiů umístěno na termostatu!
Bud má 2-vývody nebo tři!
Funguje takto!!
1:ukazuje teplotu vody v motoru na palubce!
2:funguje jako sitič[zastudena zvíší otáčky až se drobet ohřeje povolí na volnoběh]
3:řídí množství paliva do vstřikovacího zařízení{bud jde mnoho paliva nebo
zase málo}Většinou se to pozná ,že se rapidně zvýší spotřeba paliva!!
A nebo již zminované příznaky!!
Ještě existuje další varinta--váha vzduchu!!
Ale to se většinou projevuje tím 1:motor špatně startuje!
2:motor velmi špatně drží volnoběh
tzv.:houpe
Ještě jsem si vzpomněl na benzínovou pumpu v nádrži!!
Stává se, že pumpa někdy dává dobře benzín a někdy vynechává!!
Bud vyskoušet na přímo a skontrolovat kabeláž a konektor!!
A nebo zkusit vyměnit relé,stává se dost často,je častou závadou těchto problémů!! Prostě špatně spíná!!Většinou se to pozná,že relé se zahřívá na vyšší teplotu než je zdrávo!!Za tím se mějte,ještě se ozvu! :D

Napsal: 10 srp 2005, 19:11
od Mates
To je dost typů na závadu. Asi před měsícem jsem to měl autorizovaném servisu v CV a podle počítače na který to prý připojili je všechno v pořádku. Jde o to jestli by to ten počítač rozpoznal a identifikoval. Prostě někdy to škubne a pak zase dlouho nic. Ještě mi poraďte při kolika kilometrech mám vyměnit rozvody a kladky. Zatím čauky.

Práce odborných servisů???

Napsal: 10 srp 2005, 21:26
od ivan
Milý Matesi co Ti řeknou v tzv.odborném servisu není směrodatné aspon
pro Mne ne!!!Řeknu proč!
Za 1:Jde o,tzv.diagnostiku motoru,na tom jsi tam byl!!
Jenže,ta diagnostika stojí dejme to mu 500kč za připojení at nežeru!!
Počítač vždycky řekne,že motor je v pořádku.A to je jejich oprava !
Tím to pro Ně končí!Ty Jim zaplatíš a jedeš domů naštvanej a pořád
se stejnou závadou!!!Dělají to skoro všechny servisy!!
Zažil jsem to na vlastní kůži!!
Za 2:Jde o ochotu automechaniků,takže lidský faktor!!
Jde hlavně o skušenosti a řešit problémya to většina nemá!!
Chodí to v krásných montérkách a řvou jací jsou machři!!
Takže Mně to ani nepřekvapuje!! Každej chce jenom hrabat do
kapes a takto všechno vypadá!!
Pravých Automechaniků tělem a duší je dneska hodně málo!
Já nejsem profesionální automechanik,ale mít možnosti jako mají Oni,
to by bylo něco pro Mně!!
Bohužel nevím kolik máš na lítáno kilometrů!! Tak příště!! :!:

Re: Lantra zlobí

Napsal: 19 srp 2005, 22:20
od Rasty
*Karlos* píše:Ahojky lidičky mám problém s výkonem.Něco podobného jsem zde četl ,ale není to asi ono.Můj problém je v tom že mi můj miláček někdy jede jako drak a někdy je línej.Hlavní problém je v tom že když sešlápnu plyn a chci přidat tak to nic nedělá a to mám plyn až na podlaze .Až po chvilce to vystřelí a zas to jede.To jsem měnil palivák svíčky a vzducháč a nic pořád zlobí.Druhý problém je že mi hučí kolo u spolujezdce,opravář říkal že to není ložisko ani poloosa.Má to takovej brousivej zvuk.nikdo neví co to je.Nejvíc je to slyšet když je to kolo namáhané.Jo mám hyundai lantra 97 GSL 1,8 16V Díky za rady.Karlos :(
Vyměnil bych kabely od svíček. Na 99% bude nějakej prošvihlej. Nebo jestli se v tom už někdo před tim hrabal, tak se koukni jestli ty kabely zapojil dobře. Jestli třeba kabel 1 nejde ke svíčce 2 apod. Musí to sedět 1na1 2na2 3na3 4na4.