Stránka 1 z 4
					
				Pár otázek na pana generálního řiditele HMC
				Napsal: 28 úno 2013, 19:03
				od Borek
				To stojí za přečtení.Mám z jeho papouškování dojem,že to je arogantní,nafoukaný,hlavně nejkvalitnější(snad jeho nejčastější slovo)blb,který se drží hesla-ptejte se na co chcete,já vám na co chci odpovím 

 .
http://www.auto.cz/on-line-chat-probiha ... tazy-73097
Ať žije Hjondééé 

 ,pane šašku. 

 
			
					
				Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC
				Napsal: 28 úno 2013, 19:07
				od quinnet
				súhlas, tomu chlapovi som neveril ani pozdrav dobrý deň; nemá ani trochú súdnosti, nehovorím, že Hyundai nie sú kvalitné autá (minimálne tie vyrobené v Kórei) ale tváriť sa, že každá iná značka je odpad...
			 
			
					
				Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC
				Napsal: 28 úno 2013, 19:30
				od Hardcam
				A tos ho jeste neslysel na zivo, ja tu cest mel, na jedny "firemni konferenci"...to byl takovej masakr, ze jsem premejslel, ze uz si do svyho auta ani nesednu.
			 
			
					
				Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC
				Napsal: 28 úno 2013, 19:35
				od rcc
				Na můj dotaz:"Dobrý den, jak dohlížíte na autorizované servisy Hyundai? Jejich odvedená práce je žalostná a mnoho zákazníků s nimi má problémy. Nevadí vám, že spoškozují vaší značku?"
Odpověď:"Dobrý den, používáme několik metod na kontrolu kvality našich servisů. Samozřejmě nespokojenost se servisem nás zajímá a každý případ řešíme.
Tohle fórum asi pan ředitel nečte. A nebo tam dnes odpovídal nějaký robot. Takže od teď stížnosti na  

 servis rešit s HMCZ  

 
			
					
				Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC
				Napsal: 28 úno 2013, 19:36
				od quinnet
				no veď práve, čítať to v decembri, tak by som natruc miesto i30ky kúpil "menej kvalitný" Civic, Lancer alebo Auris. A neprehovorila by ma ani priateľka, ktorá je z estetického hľadiska Hyundaimi nadšená
			 
			
					
				Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC
				Napsal: 28 úno 2013, 19:36
				od Borek
				Jo,napsal jsi to přesně-že podle něho jsou ostatní značky odpad 

 .
Já rozhodně nejsem proti  

 ,naopak.Jsem maximálně spokojený s totální 

  spolehlivostí,vzhledem,funkčností....svého  
 
   
 .Celá léta tady lezu některým lidem na nervy,když píšu,jak jsem s  
 
   
 spokojený 

 .Jenže to je auto z doby,kdy se všichni(a  

  zvlášť)snažili dělat co nejlepší auta(od Getzů a první gen.Santů).Kvalita,zvedala prestiž značky a  

  se snažil.+-Od autom.krize 2008,je velký tlak na cenu a kvalita aut všech značek tomu odpovídá.Pan náfuka by se měl občas podívat sem,na klub.Potom by si přečetl statě o rezu na i20,jejich zdechávání motorů,hromadně odcházejících posilovačích,tlumičích.. u posledních Accentů,loupajících se volantů.....to jsou ta jeho současná nejkvalitnější 

  auta 

No,chce to přečíst a z té nafoukanosti je člověku zle. 

 
			
					
				Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC
				Napsal: 28 úno 2013, 19:44
				od quinnet
				čo sa týka lúpajúcich volantov; pri kúpe auta som sa na to pýtal a predajca prikývol, že po roku mi tam dajú novú kožu, že majú zmluvu s výbornou odborníčkou na čalúnenie čisto kvôli týmto volantom 

 
			
					
				Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC
				Napsal: 28 úno 2013, 19:49
				od Borek
				quinnet-No,to je vidět,ta stoupající kvalita,o které pan řiditel neustále psal.Já mám za ty roky a km v  

  koženný volant stále jako nový 

 Asi dnes mají zvířata jinou kůži 
 
  
.
Tohle jsem si před chvílí přečetl v jiném vlákně.To je pecka dne 
 
    
  
 .Jestli pan generální nepíše o jiném  

 ? 
 
 
PetrT30 píše:Když jedu s mojí i20tkou a potkám jinou i20tku tak si říkám - "další chudák co trpí"  
 
  
 
			
					
				Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC
				Napsal: 28 úno 2013, 19:50
				od m1na
				Nektera vyjadreni zde zmineneho pana jsou opravdu zabavna. Stejne tak i nahrane otazky 

)).
Ona i ta otravna reklama na hnujde mi leze docela krkem.
 
			
					
				Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC
				Napsal: 28 úno 2013, 20:28
				od Hardcam
				rcc: na tvou otazku by kazdy odpovedel stejne, promin, ale  "Jejich odvedená práce je žalostná a mnoho zákazníků s nimi má problémy. Nevadí vám, že spoškozují vaší značku?" je tak neurcity a nicnerikajici vykrik do tmy, ze na to nelze dostat jinou odpoved. Jaka odvedena prace? Kolik je mnoho? Kde ty lidi mas? Proc se neozvali sami? Proc tedy prodeje stale rostou? 
V jakym byznysu delas a kolik mate rocne zakazniku? Jsi si jisty, ze jsou vsichni na 100% spokojeni s vykonem tve firmy?
			 
			
					
				Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC
				Napsal: 28 úno 2013, 20:34
				od petzl62
				Proč jej tam chudáka 4.hodiny trápili(samozřejmě za nizoučký manažerskoředitelský plat),stačilo na stránku vyvěsit:na vsechny vaše otázky existuje jediná skromňoučká odpověď a my si tady dáme teď kávičku: 
Vozy Hyundai skvěle vypadají, jsou bohatě vybaveny pokrokovými technologiemi, mají výborné jízdní vlastnosti a nízké provozní náklady, vynikají technickou kvalitou, podloženou 5-letou komplexní zárukou bez omezení. To vše navíc za vstřícné ceny a doplněno unikátními službami - např. Hyundai pojištění s nulovou spoluúčastí, programem permanentní mobility. 
 
  ](./images/smilies/eusa_wall.gif) 
  ](./images/smilies/eusa_wall.gif)
 
			
					
				Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC
				Napsal: 28 úno 2013, 21:32
				od rcc
				Hardcam píše:rcc: na tvou otazku by kazdy odpovedel stejne, promin, ale  "Jejich odvedená práce je žalostná a mnoho zákazníků s nimi má problémy. Nevadí vám, že spoškozují vaší značku?" je tak neurcity a nicnerikajici vykrik do tmy, ze na to nelze dostat jinou odpoved. Jaka odvedena prace? Kolik je mnoho? Kde ty lidi mas? Proc se neozvali sami? Proc tedy prodeje stale rostou? 
V jakym byznysu delas a kolik mate rocne zakazniku? Jsi si jisty, ze jsou vsichni na 100% spokojeni s vykonem tve firmy?
No s odvedenou prací mám  svou osobní zkušenost. A kde ty lidi mám? Tak třeba zde na fóru. Mnoho je třeba každý druhý. Mě nejde o to moci si někde stěžovat, ale o to abych si vůbec nemusel stěžovat. Prodeje jdou vzůru asi díky cenové politice. Při nákupu nového auta jsem byl nadmíru spokojen, ale jak se říká: když ptáčka lapají...." No a jak nám napsal pan ředitel, používají několik metod kotroly kvality servisů, tudíž se nemusíme obávat. V byznysu nedělám. Vyžaduji špičkovou kvalitu odvedené práce, tudíž bych byl příliš pomalý a tím pádem drahý a nevydělal bych si na sebe.
 
			
					
				Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC
				Napsal: 28 úno 2013, 22:38
				od Hardcam
				Tady urcite neni kazdy druhy nespokojeny, to je nafoukla bublina a jista prehnanost, ktera z nekterych jednotlivcu cisi jako hnuj na poli smerem k silnici. Potkavam spousty takovych lidi, kterym neustale neco vadi, maji povahu nutne hledat vady, ale ve svy podstate jsou spokojeni. Vem si na den dovolenou, postav se pred frekventovany autoservis a udelej pruzkum. Jelikoz ja s temi zakazniky do styku prisel, tak mam ajsnou predstavu o vysledku.
			 
			
					
				Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC
				Napsal: 01 bře 2013, 11:05
				od vlado1979
				Sebavedomie p.Vošickému nechýba. Medzi "zdravým" sebavedomím a aroganciou je tenká čiara. Rozhovor vyznel dosť sebaisto, máme najlepšie autá, záruku, čo chcete viac ? Trochu skromnosti by neuškodilo a pán riaditeľ by si mohol občas prečítať toto fórum, najmä posledné výlevy o i20. Pred časom som spomínal podobné problémy u i30, ale skončilo to neslávne.
Nepredpokladám, že by p.Vošický zmenil názor a stále bude prezentovať, že šikmé H je najlepšia značka na svete. Všetko vyriešime, máme metódy a podobné nezmysly...
Predaje rastú, želať si viac ?
			 
			
					
				Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC
				Napsal: 01 bře 2013, 12:17
				od miche
				Pánové ... musím se přiznat ... vím, je to trapné a směšné, ale já tam poslal 3 dotazy, celkem konkrétní ... a já vůl si myslel naivně, že mi za ty 4 hoďky alespoň na jeden odpoví, ale pak jsem se zpětně díval na ty otázky a odpovědi ... a ani se nedivím, že neodpověděl a vlastně jsem rád, ta univerzální odpověď by stejně byla nahovno ... mám první a zřejmě i poslední Hyundai (Ix20 ještě k tomu) a po roce a půl a najetejch jen asi 15tis. km už těch výrobních vad a závad mám plný zuby. 
No ale může mě hřát pocit, že máme v rodině nejlepší auto na světě vlastně, a to se vyplatí!  
