Stránka 1 z 1

3000 otáček a potom klepani

Napsal: 16 kvě 2013, 06:45
od autokami
pánové měl někdo takovou závadu. Teracan 2,9 v automatu vytočím ho na 3100 otáček a začne ze ozívat klepaní, jinak motor funguje perfektně děkuji

Re: 3000 otáček a potom klepani

Napsal: 16 čer 2014, 12:59
od sisikar
skús skontrolovať ci nemáš uvolnené skrutky na chladiči turba mne sa stalo niečo podobné ked sa auto dostalo do tých otáčok začalo mierne rezonovať a nepríjemne klepakalo

Re: 3000 otáček a potom klepani

Napsal: 18 čer 2014, 22:46
od Radim Paták
Těch závad může být několik. Kolik máš najeto? Pokud hodně, mohou už to klidně být vyběhané hydroštyly. V tom případě je dobré vyměnit všech šestnáct naráz. Taky to může být špatná tryska, která nemusí dávat dostatek nafty při vyšších točkách. Nejjednodušší kontrola je napojit na každý přepad u trysek hadičky se skleničkami a zkontrolovat, zda je na všech stejný přepad nafty. Nebo v horším případě může být vydřené uložení vačkové hřídele, ale v to moc nevěřím... :wink:

Re: 3000 otáček a potom klepani

Napsal: 24 čer 2014, 19:26
od ivan
Jestli je 2.9 crdi :!: tak je to vstřikem,vyndat nechat je přezkoušet všechny :!: :!: :!: :!: , a udělat repas, pak bude klid snad :?

Re: 3000 otáček a potom klepani

Napsal: 24 čer 2014, 22:51
od Radim Paták
To je to, co píšu. Že to může být vstřikovací tryska. Abys je ale nemusel vytahovat všechny a hlavně neplatil zbytečně za repas všech čtyř, je nejlepší je vyzkoušet přes ty přepady. Vůbec nemusí být špatné všechny, ale třeba jen jedna. ;-) A tento způsob je jednoduchý i rychlý. Včetně demontáže krytu motoru tak max. na jednu hoďku ;-)

Re: 3000 otáček a potom klepani

Napsal: 18 zář 2014, 23:43
od ivan
Radim Paták píše:To je to, co píšu. Že to může být vstřikovací tryska. Abys je ale nemusel vytahovat všechny a hlavně neplatil zbytečně za repas všech čtyř, je nejlepší je vyzkoušet přes ty přepady. Vůbec nemusí být špatné všechny, ale třeba jen jedna. ;-) A tento způsob je jednoduchý i rychlý. Včetně demontáže krytu motoru tak max. na jednu hoďku ;-)
Pišu to pro,že se tim živim :mrgreen: Odejde jeden :-k za 14 dni odejde dalši :shock: Proto všechny :o neřikam to pro legraci :!: Mi zkušenosti jsou takove nerad dělam praci napůl [-X [-X To je jako se žhavičkami nemam rad rady typu vyměn pouze jednu :o :!:
Ps z nam rychlejši zpusob jak zjistit,ktery vstřik je k.o :!: Samozřejmě neprozradim :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :-$ :-$ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Měnit vždy všechny :!: nebo zbydou oči pro plač :? Propaleny píst nebo jeho puknuti u pistniho čepu to jisti :!: Commonreil nevydži to co předkomurka bohužel :?