Zelené Coupé

2002 - 2009

Moderátoři: Tringi, Moderátoři

Odpovědět
mikour
Příspěvky: 2
Registrován: 01 bře 2014, 14:56

Zelené Coupé

Příspěvek od mikour »

Ahoj,

zatím ještě Hyundaiákem nejsem, ale hodně mě zaujalo tohle Coupé http://www.sauto.cz/osobni/detail/hyund ... oFrom=list a chtěl jsem se zeptat, jestli ho tu někdo nezná? Všechno vypadá až moc dobře, tak jsem trochu podezříravej :-) A pak ještě, jestli se na to dají v Praze a okolí shánět díly (ideálně z vrakovišť) a jestli mi to tu i někdo spolehlivě opraví (krom předražených origo servisů)? Fórum jsem samozřejmě pročítal a několik zmínek jsem našel, ale ne všechno je aktuální.

Předem díky,

Michal
Reklama
 

Uživatelský avatar
metalkodl
*
Příspěvky: 46
Registrován: 22 zář 2011, 18:06
Bydliště: Orlické hory

Re: Zelené Coupé

Příspěvek od metalkodl »

Zdar. No nejsem odborník na coupe, ale také se mě to zdá malinko .... no... uvádí to, co tam dle mého není. EDS ? - newím co to teda je, ale řekl bych, že to coupe nemaj. ESP .... dle mého také ne... ASR...? to teda newim. Coupecka mívaj TCS..... to je taky kontrola trakce. Je tam napsaná spousta pindů..... posuvné sedačky atd....? to je snad jasný. Vyhřívané čelní sklo..... :-) maximálně od topení. Jinak určitě ně. Z fotek není přesně vidět interier, jak je omrdanej volant atd....

Dle mého: Jako z fotek to docela jde, cena taky normální.

Sehnat díly není nějaký větší problém a servis je jako u jiných aut. V Praze je i vrakoviště přímo na Hyundaie, takže toho bych se nebál.
Hyundai Coupe 2,7 V6, r.v. 2002
Uživatelský avatar
metalkodl
*
Příspěvky: 46
Registrován: 22 zář 2011, 18:06
Bydliště: Orlické hory

Re: Zelené Coupé

Příspěvek od metalkodl »

Průměrná spotřeba co tam uváděj je taky blbost. Počítej tak 10 - 12 / 100 při normálním jezdění. Pokud město, tak tě 2,7 sežere.
Tak jako tak do toho budeš muset min. 10tis. dát, aby bylo auto v dobrem stavu. Taky nezapomen počítat s rozvody.