Stránka 1 z 1

Zhasnutí motoru

Napsal: 09 dub 2014, 14:01
od Lukasek
Zdravím Santíkaři. Potreboval bych poradit. Během jizdy mi zhasnul motor. Po chvilce kdyz jsem nastartoval, bylo vše normalní, žádná kontrolka nesvítila. Ale během cca 1km motor opět zhasnul. Zvovu jsem nastartoval, kontrolky zhasli. Hned na to se rozsvítila kontrola CHECK. Nezna nekdo důvod? Muže mi někdo poradit co stím? Díky za každou radu.

Re: Zhasnutí motoru

Napsal: 10 dub 2014, 10:35
od Richard555
no nejdřív bys měl uvést co vlastně máš za Santu, benzín - nafta, r.v. ev. výkon motoru. Ono se to trochu liší :wink: ale když ti svítí CHECK tak by měla být nějaká porucha a tu ti diagnostika vypíše.
Může to být nějaké čidlo na klice či vačkách, blbej kontakt atd.

Re: Zhasnutí motoru

Napsal: 10 dub 2014, 23:46
od Lukasek
Mám r.v. 2002, 2.0 crdi (nafta), 4x4, 83kW, kod motoru D4EA. Díky Všem za radu

Re: Zhasnutí motoru

Napsal: 11 dub 2014, 12:06
od Karamusa
Bude to v paměti zavad jak to svítí,skoč na diagnostiku a nebude se laborovat

Re: Zhasnutí motoru

Napsal: 12 dub 2014, 14:36
od Mike.M
Mám zařízení, které ti vycte chybu a uvidíš co to je. Jsem z Třince, kolega nademnou z fm. Klido Esi dorazis změříme.

Re: Zhasnutí motoru

Napsal: 12 dub 2014, 14:50
od Lukasek
To bych byl rád, ale pproblém je v tom, že po pár km, motor zhasne. Musich chvili pockat, nastartuji normalne a opet pár km ujedu. Pak opet zhasne.

Re: Zhasnutí motoru

Napsal: 16 dub 2014, 17:15
od anaximandros
V současnosti řeším stejný problém... zničeho nic se vypne za jízdy motor a lze nastartovat až po nějaké době..
podívat se, jestli když motor začíná vypínat, jestli se rozsvítí imobilizér.. a když se zkouší nastartovat, jestli kontrolka imobilizéru svítí nebo ne...
K tomuto jsme dospěli po zkušební jízdě (cca hodinu s mechanikem, co měl napojenou diagnostiku na japonská auta)

Takže po různých chybných závadách, co načítaly různé diagnostiky v různých servisech jsme se dostali k tomu, že je problém mezi řídící jednotkou a imobilizérem (kód závady už si nepamatuji). Takže mechanik prošel vše, po drátech, až se dostal k řídící jednotce, která jde na testy..

SantaFe 2002 2.0CRDi 4x4

Re: Zhasnutí motoru

Napsal: 16 dub 2014, 19:03
od Mike.M
Lukášek, zítra jedu Bohumín, prez Karvinou, ráno kol 8. Pokud budeš k mání, můžu ti tu chybu vyčíst, ale musím vědět zda budeš mict. Vzal bych si kabel a tak. Tel 724620140 napiš či lo či ne. Případně cestou zpět, ale to nevím v kolik.

Re: Zhasnutí motoru

Napsal: 19 dub 2014, 10:50
od Lukasek
Tak pánové. Díval jsem se na to, a zjistil jsem ze mám malo vody v chladiči. Tak jsem to dolil, chvíli počkal, nastartoval, a kontrolka CHECK už zhasla. Jezdil jsem asi tři dny, a včera z práce opět motor zhasnul. Tak jsem přišel ze mám i malo servo oleje. Dnes doleji a uvidim. Už me to pěkně štve.

Re: Zhasnutí motoru

Napsal: 19 dub 2014, 11:01
od Lukasek
Anaximandros: A taky se ti rozla kontrolka CHECK, po opětovném startování?

Re: Zhasnutí motoru

Napsal: 21 dub 2014, 19:16
od anaximandros
Lukasek píše:Anaximandros: A taky se ti rozla kontrolka CHECK, po opětovném startování?
Ano, rozsvítila... a svítila pořád, i když se po té podařilo nastartovat..dokud závadu softwarově nesmazali.

Re: Zhasnutí motoru

Napsal: 28 dub 2014, 18:01
od Mike.M
Kontrolka check znamená chyby motoru zapalování čidel a tak. Má to svůj vlastní kód. Pokud chcete investovat cca 300,- a máte chytrý telefon, notebook, kuknete na eBay q dejte pohledat obd2 Bluetooth a vyjede vám to zařízení. A máte diagnosziku za pár stovek. Cena dvou diagnostik v servisu.

Re: Zhasnutí motoru

Napsal: 07 srp 2014, 15:48
od petrmichaela
Zdravím pánové, potřebuji poradit taky na mě padla porucha zhasínání motoru počas jízdy, SantaFee 2002 - 2,0 CRDI 4x4, je to nepravidelný, ale mynulý týden jsem našel pár příznaků.
Mám svoji diagnostiku, tak při vypnutí mi to hned vypíše, jedná se o chybu E0009 - skrat vysokorychlostní zběrnice, chybu odmažu a nastartuji.
Stává se to hlavně - při jízdě do kopce, plné zatížení auta, než vypadne tak stratí na cca 3 sekundy výkon a vypne se, je jedno jak rychle jedete.
Nejde nastartovat, pokud se nesmaže chyba, nebo 3 x nevypnete a zapnete klíček, pak jde nastartovat, ale v nouzovém režimu.
Když chybu smažu tak jede dál, na plno.
Prošel jsem kompletní kabeláž a nic jsem nenašel.
Poradtě co by to mohlo zlobit, v servise po mě chtěli vyměnit kopletní kabeláž auta :shock:
Díky za radu.