Stránka 1 z 1

EPS Hyundai i30cw 2008

Napsal: 30 čer 2014, 17:06
od tvesely
Mám i30cw r.v. 2008 najeto 160 000km občas se mi rozsvítí EPS a přestane jít servořízení. Po vymazání chyby na diagnostice opět funguje. Nemáte někdo s tímto problémem zkušenosti čím to přesně může být??

Re: EPS Hyundai i30cw 2008

Napsal: 19 zář 2014, 08:40
od zubmachine
mne robilo nieco podobne, ale nevyskocila mi kontrolka eps, ale abs a vtedy vyplo posilovac cca na sekudnu, dve, ale zapol sa hned spat... stalo sa mi to v zime, asi 5-6 krat a potom to z nicoho nic prestalo... Mam i30cw 1.6 benzin, 2008, 80000km a poskonceni 3-rocnej zaruky si to auto co sa tyka elektriky zije vlastnym zivotom...

Re: EPS Hyundai i30cw 2008

Napsal: 19 zář 2014, 09:00
od Azo
Zkontroloval bych baterku, dobíjení a vedení. Elektrické a elektrohydraulické posilovače jsou na to hodně citlivé. A barevná hudba kontrolek popřípadě "odpojování" méně důležitých podpor jízdy, je u některých aut pro pokles napětí typická. :roll:

Re: EPS Hyundai i30cw 2008

Napsal: 19 zář 2014, 09:35
od Andy182
spravilo mi to tiež, vyplo posilovač až do ďalšieho naštartovania motora, natrvalo nefungoval otáčkomer, zblbol palubný počítač, diagnostika nič neukázala, v rámci záruky mi vymenili celú elektroniku palubnej dosky ... dosť nepríjemné

Re: EPS Hyundai i30cw 2008

Napsal: 04 říj 2014, 10:11
od Homer77
...přidám moji zkušenost, i30 rok2009, koupeno 2010, záruka tedy do 2015, bez zjevné příčiny se čas od času zapla kontrolka EPS, v tu chvíli vypnul el. posilovač řízení, poprvé zmizelo samo, podruhé už ne... výmazem chyby z diagnostiky, začalo opět fungovat.... delší dobu se nic nedělo... pak znovu EPS, výmaz již nepomohl... v autorizovaném servise a následně v komunikaci s dovozcem je více zajímala razítka v mé servisní knížce, že garanční prohlídky nebyly dělány v autorizovaných servisech a ústně mi záruční opravu odmítli... když jsem chtěl po nich písemné zdůvodnění zamítnutí /a odvolával jsem se u toho na blokovou vyjímku EU, která mi servisy v neautorizovaných servisech umožňuje bez ztráty záruky/ začali po mě ctít všechny zakázkové listy a faktury z těchto oprav.. které samozřejmě nearchivuji.. a ani jsem se nikde v podmínkách hyundai nedočetl, že mám nějakou takovouto povinnost... následovala emailová přestřelka, která vyústila mým zanevřením na značku hyundai a její autorizované servisy... a jejich 5letou záruku. Začal jsem si řešit opravu na neautorizované úrovni s vědomím že poslední rok /ne/záruky ztrácím.... tato vada se řeší výměnou celého sloupku řízení , která vás bude stát 38.000-40.000 kč... nebo seženete na vrakovišti sloupek řízení za cca 6.000-10.000 kč + vám to musí někdo za nějaku kačku vyměnit... pořád jsem se nemohl smířit s tou cenou /vždyť tam musí být vadný jen nějaký kousek elektroniky, čidlo, senzor, drátek nebo tak/ Našel jsem přes známého servis, kde mi řekli, že spolupracují s nějakým polským servisem, kde mají nějakého machra přes elektroniku... předal jsem auto v české servisu, postarali se o odvoz auta do polska /bydlím ve slezsku, nedaleko polských hranic/... je pravda, že to trvalo skoro měsíc /prázdniny, dovolená, moc aut na opravu,.../ naštěstí máme ještě jedno auto /naštěstí ne hyundai/... ale výsledek byl ten, že mi vyměnili vadné čidlo přímo ve sloupku řízení /které hyundai samostatně nedodává/ ... a celá tato akce mě stála do 3000kč ....auto jezdí /zatím/ jako dřív... hořkost ke společnosti hyundai však zůstala... závěr: auto plánuji po doplacení úvěru prodat a v tomto životě si již vůz "korejsko-české" produkce nekoupit...