Po výměně motoru houpe
Moderátor: Moderátoři
Po výměně motoru houpe
Zdravím
Na 2.9CRDi jsem se po X týdnech řešení všeho možného / nemožného kvůli ztrátě chladící kapaliny rozhodl raději nechat vyměnit celý motor.
Mechanikovi jsem řekl, ať dodrží postup montáže vstřiků v pořadí na nový motor tak, jako je vytáhl z původního motoru.
Jediný problém je, že motor při volnoběhu celkem výrazně houpe, otáčky ale nepadají. Jakmile se sešlápne plyn, motor se vyrovná a drží. Zatím jsem s tím nic moc nenajel, tak max okolo baráku abych zjistil jestli táhne. Volal jsem člověku od kterého mám motor a ten tvrdí, že se motor musí pořádně zajet, tak alespoň cca 100-200km, aby se vstřikovače sami na nový motor zkalibrovali. Co si o tom myslíte? Připadně čím by to ještě mohlo být? Děkuji.
			
			
									
						
										
						Na 2.9CRDi jsem se po X týdnech řešení všeho možného / nemožného kvůli ztrátě chladící kapaliny rozhodl raději nechat vyměnit celý motor.
Mechanikovi jsem řekl, ať dodrží postup montáže vstřiků v pořadí na nový motor tak, jako je vytáhl z původního motoru.
Jediný problém je, že motor při volnoběhu celkem výrazně houpe, otáčky ale nepadají. Jakmile se sešlápne plyn, motor se vyrovná a drží. Zatím jsem s tím nic moc nenajel, tak max okolo baráku abych zjistil jestli táhne. Volal jsem člověku od kterého mám motor a ten tvrdí, že se motor musí pořádně zajet, tak alespoň cca 100-200km, aby se vstřikovače sami na nový motor zkalibrovali. Co si o tom myslíte? Připadně čím by to ještě mohlo být? Děkuji.
- Reklama
Re: Po výměně motoru houpe
Blbostsheverone píše:Zdravím
Na 2.9CRDi jsem se po X týdnech řešení všeho možného / nemožného kvůli ztrátě chladící kapaliny rozhodl raději nechat vyměnit celý motor.
Mechanikovi jsem řekl, ať dodrží postup montáže vstřiků v pořadí na nový motor tak, jako je vytáhl z původního motoru.
Jediný problém je, že motor při volnoběhu celkem výrazně houpe, otáčky ale nepadají. Jakmile se sešlápne plyn, motor se vyrovná a drží. Zatím jsem s tím nic moc nenajel, tak max okolo baráku abych zjistil jestli táhne. Volal jsem člověku od kterého mám motor a ten tvrdí, že se motor musí pořádně zajet, tak alespoň cca 100-200km, aby se vstřikovače sami na nový motor zkalibrovali. Co si o tom myslíte? Připadně čím by to ještě mohlo být? Děkuji.
 Si myslim,ze chteji nakodovat přez diagnostiku
  Si myslim,ze chteji nakodovat přez diagnostiku   
   
 Nevim jak je to stary,ale přiznak to nasvědčuje prvni commonreily neumi kalibrovat se musi ručně zadavat cody musi se zapsat hodnoty vstřiku ,kazdy je jinak nastaven ,ale muže to zpusobovat i něco jineho prisavat vzduch cokoliv comonreil je svina zapeklita,muzu vypravet
 
   
   
   zaklad zmerit tlak v rampě na vystupu ,kolik tlači samotne čerpadlo vysokotlake,kolik pousti prez prespady samotne vstriky a hlavně regulačni ventil byl v pohodě
  zaklad zmerit tlak v rampě na vystupu ,kolik tlači samotne čerpadlo vysokotlake,kolik pousti prez prespady samotne vstriky a hlavně regulačni ventil byl v pohodě  
   
 Pruser je v tom,ze commonreil je hodně choulostivej zlaty predkomurky
 
   
   
   
   
 Ps pričin muze byt spousta,bez diagnostiky problem neodaliz,ale ani diagnostika Ti nepomuze kolikrat

Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
			
						Re: Po výměně motoru houpe
Diky za radu. Je to 2003 model 2.9CRDi 110kw. Diag ukazal chybu v klepsensoru - zadny sign. Kdyz ho zkouseli odpojit tak zadna zmena. Muze to souviset? Případně nemá tenhle model opravdu nějáký "samokalibrační!" režim, kdy by si ty vstřiky po nějáké době sám nakalibroval? + další věc, jak je možný, že by se měli znova kalibrovat, když došlo jen k výměně motoru, tedy válců do kterých prskaj. Ta jednotka by je měla mít podle kodu vstřiku pořád načtený v paměti ne ? Nebo se po nějáký době co jsou vytažený prostě vymažou ? Ty vstřiky jsou z původního motoru.
			
			
									
						
										
						- 
				Radim Paták
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 15 srp 2008, 16:00
Re: Po výměně motoru houpe
Napadla mne ještě jedna věc, zkus znova pořádně dotáhnout vstřikovací trysky a možná  i dát nové měděné podložky pod ně. Stává se, že se propálí a pak se přes ně nasává vzduch. Ovšem opatrně při tom dotahování, ať nestrneš závity!  
			
			
									
						
										
						
Re: Po výměně motoru houpe
podlozky by sa mali davat nove VZDY,pri akomkolvek vytiahnuti vstrekovacov a aj ich vyzihat nieje na skodu  
			
			
									
						
										
						
Re: Po výměně motoru houpe
a taky se cisti jemne frezkou dosedaci plocha aby tam nebyla zadna nerovnost,po namontovani dotahnout predepsanym momentem at to jde priste povolit 
			
			
									
						
							
Hyu ACCENT MCT  1.5CRDi VGT  rok: 10/2008  barva: 2X INDIGO BLUEMICA  oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
			
						- 
				Radim Paták
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 15 srp 2008, 16:00
Re: Po výměně motoru houpe
Chlapi!!! Skromný dotaz!!!! Jaká je originální tloušťka podložek pod vstřikovací trysky? V manuálu jsem to nikde nenašel  
			
			
									
						
										
						
Re: Po výměně motoru houpe
Ahoj nevim co znamena klepsenzorsheverone píše:Diky za radu. Je to 2003 model 2.9CRDi 110kw. Diag ukazal chybu v klepsensoru - zadny sign. Kdyz ho zkouseli odpojit tak zadna zmena. Muze to souviset? Případně nemá tenhle model opravdu nějáký "samokalibrační!" režim, kdy by si ty vstřiky po nějáké době sám nakalibroval? + další věc, jak je možný, že by se měli znova kalibrovat, když došlo jen k výměně motoru, tedy válců do kterých prskaj. Ta jednotka by je měla mít podle kodu vstřiku pořád načtený v paměti ne ? Nebo se po nějáký době co jsou vytažený prostě vymažou ? Ty vstřiky jsou z původního motoru.
 mysliš detonačni senzor ?? na bloku ?? Denso commonreil jej ma tim padem musiš opsat čisla vstřikovaču a znovu jej zapsat do ECu ,Denso nepouživa samokalibračni system na vstrikovačich jsou štitky s kody prvni znamena typ a druhy kod se zapisuje do Ecu,podivat se přes diagnotiku co je tam za kody a srovnat s temi kody na vstřikovačich
 mysliš detonačni senzor ?? na bloku ?? Denso commonreil jej ma tim padem musiš opsat čisla vstřikovaču a znovu jej zapsat do ECu ,Denso nepouživa samokalibračni system na vstrikovačich jsou štitky s kody prvni znamena typ a druhy kod se zapisuje do Ecu,podivat se přes diagnotiku co je tam za kody a srovnat s temi kody na vstřikovačich  Pozor na motoru je vždy prvni valec od rozvodu,ale když se koduji vstřiky koduji se podle paleni valcu
 Pozor na motoru je vždy prvni valec od rozvodu,ale když se koduji vstřiky koduji se podle paleni valcu  
   
   Kluci od Fordu by vam mohli vypravět co je to zapakec
  Kluci od Fordu by vam mohli vypravět co je to zapakec  Kdyby si nebydlel daleko bych to vyřešil jsem vybaven na to
 Kdyby si nebydlel daleko bych to vyřešil jsem vybaven na to 
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
			
						Re: Po výměně motoru houpe
Čáu, jasně, myslím tím detonační snímač na bloku. Dnes jsem ho vyměnil a samozřejmě žádná změna. To co jsi napsal se mi zdá vcelku chytrý, tím by to být mohlo, vím jak to bývá na mondeu. Ale v servisu mi vstřikovače neměnili, vlastně je jen vyjmuli z původních válců ve starém motoru a vložili ve stejném pořadí do válců v novém motoru. Tím pádem by kalibrační hodnoty uložené v ECU měli být stejné nebo né? Tudíž by odpadala varianta, že by to mohli způsobovat rozkalibrované vstřiky?Ahoj nevim co znamena klepsenzormysliš detonačni senzor ?? na bloku ?? Denso commonreil jej ma tim padem musiš opsat čisla vstřikovaču a znovu jej zapsat do ECu ,Denso nepouživa samokalibračni system na vstrikovačich jsou štitky s kody prvni znamena typ a druhy kod se zapisuje do Ecu,podivat se přes diagnotiku co je tam za kody a srovnat s temi kody na vstřikovačich
Pozor na motoru je vždy prvni valec od rozvodu,ale když se koduji vstřiky koduji se podle paleni valcu


Kluci od Fordu by vam mohli vypravět co je to zapakec
Kdyby si nebydlel daleko bych to vyřešil jsem vybaven na to
Re: Po výměně motoru houpe
a odkud byl ten zanovni motor cos montoval?kolik mel nabehane km,jak dlouho byl odstaven mimo provoz a kde  byl uskladnen atd.,mechos ti vymenil  jen vstriky nebo menil i puvodni cerpadlo s listou  railu,mozna by chtelo vyzkouset vymenit z puvodniho motoru cerppadlo,listu rail a treba i snimace jestli to nepomuze, jestli motor nekde stal dlouho v koute muzou byt prirezle ventily,valce a bude chtit to nechat   nekolik 100km behat at si to znovu sedne
			
			
									
						
							Hyu ACCENT MCT  1.5CRDi VGT  rok: 10/2008  barva: 2X INDIGO BLUEMICA  oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
			
						Re: Po výměně motoru houpe
Měl by mít naběháno cca 180tkm. Těžko říct. Podle zvuku při volnoběhu cejtim že je motoricky zdravej, zryhcluje jak má, nehulí, táhne... Všechno v pohodě,jen prostě na ten volnoběh to chvílema začne houpat... Dejme tomu že to 5 vteřin běží v pohodě skoro bez hnutí a pak to začne houpat na 10 vteřin, a takhle se to nějak opakuje... Ten od koho motor mám mi taky tvrdí že si to sedne, ale já tomu nějak nechci věřit... Mě to háže i s řadící pákou což je dost nevkusný... Pochybuju že by to mohlo být silentblokama, když předtím na tom starým motoru se nic takovýho nedělo.69pavel píše:a odkud byl ten zanovni motor cos montoval?kolik mel nabehane km,jak dlouho byl odstaven mimo provoz a kde byl uskladnen atd.,mechos ti vymenil jen vstriky nebo menil i puvodni cerpadlo s listou railu,mozna by chtelo vyzkouset vymenit z puvodniho motoru cerppadlo,listu rail a treba i snimace jestli to nepomuze, jestli motor nekde stal dlouho v koute muzou byt prirezle ventily,valce a bude chtit to nechat nekolik 100km behat at si to znovu sedne
- 
				Radim Paták
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 15 srp 2008, 16:00
Re: Po výměně motoru houpe
Taky na to ne a ne přijít...
			
			
									
						
										
						
Re: Po výměně motoru houpe
Ty podložky a nove gumičky na přepady se davaji vždy noveRadim Paták píše:Napadla mne ještě jedna věc, zkus znova pořádně dotáhnout vstřikovací trysky a možná i dát nové měděné podložky pod ně. Stává se, že se propálí a pak se přes ně nasává vzduch. Ovšem opatrně při tom dotahování, ať nestrneš závity!
 To je samozřejmosti
  To je samozřejmosti   Spravně semaji měnit i samotne trubičky na vstřiky a přivododu do rampy
 Spravně semaji měnit i samotne trubičky na vstřiky a přivododu do rampy   Těch postupu je vice,ale to nikdo nezaplati tedy u nas
 Těch postupu je vice,ale to nikdo nezaplati tedy u nas  Ve světě to funguje tak,že si koupite nove vstřiky a přijde nova sada s certifikatem a s kalibračnimy kody,v tom jsou komplet nova těsneni ,prostě veškere přislušenstvi k tomu začinaje palivovem filtrem konče novymi trubkami
  Ve světě to funguje tak,že si koupite nove vstřiky a přijde nova sada s certifikatem a s kalibračnimy kody,v tom jsou komplet nova těsneni ,prostě veškere přislušenstvi k tomu začinaje palivovem filtrem konče novymi trubkami  
   
   
   Co vic si přat
 
   Za dobry peniz
 Za dobry peniz   oprava za 40 000kč tady v Čechach minimalně
 oprava za 40 000kč tady v Čechach minimalně  
   
   
   Co k tomu dodat
 Co k tomu dodat  
   
  
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
			
						Re: Po výměně motoru houpe
Ještě jedna anomálie... Dneska jsem zkoušel odpojovat vstřiky za běhu ( konektory ), při každém se motor samozřejmě rozhoupal ještě víc, ale když jsem odpojil 3. vstřik, jako by se nic nestalo, žádná změna chodu... Plus udělal jsem přepadový test a musim říct že ze tří vstřiků nafta valila jako blázen, během 20 vteřin jsem měl plný 100mg stříkačky... Může to nějak souviset? Zvláštní ale, připomínám, že před výměnou motoru se to nehoupalo, ačkoliv vstřiky jsou stejné (původní).
			
			
									
						
										
						Re: Po výměně motoru houpe
Na tom vubec nesejdesheverone píše:Ještě jedna anomálie... Dneska jsem zkoušel odpojovat vstřiky za běhu ( konektory ), při každém se motor samozřejmě rozhoupal ještě víc, ale když jsem odpojil 3. vstřik, jako by se nic nestalo, žádná změna chodu... Plus udělal jsem přepadový test a musim říct že ze tří vstřiků nafta valila jako blázen, během 20 vteřin jsem měl plný 100mg stříkačky... Může to nějak souviset? Zvláštní ale, připomínám, že před výměnou motoru se to nehoupalo, ačkoliv vstřiky jsou stejné (původní).
 Repas
 Repas  Když nereaguje je nefunkčni
 Když nereaguje je nefunkčni  
  
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
			
						
