Stránka 1 z 1

E85

Napsal: 06 zář 2014, 20:54
od Zd3ny
Zdravím,

Jelikož budu denně dojíždět za prací dohromady cca 150km přemýšlím že natankuju E85 30% a N95 70% při prvním tankování...

Při druhým 50:50... nemělo by se nic stát ne? Akorát vím že do 1000km vyměnit pal. filtr za nový...

Svíčky plánuji tento měsíc nové NGK V-Line 33 (BKR5E-11) + rozvody motoru s vodní pumpou.

zkazím tím něco???

Díky za rady. 8)

Re: E85

Napsal: 06 zář 2014, 22:07
od robil
Do toho bych po vlastní zkušenosti nešel.Na palivu nic neušetříš a riskuješ poškození motoru.Něco si o tomto palivu přečti na internetu toho je spousta.Jediné potvrzené úspory dosahují vysoko objemové motory,a to upravené konverzním kitem.
Natankuješ lacinčí palivo ale s menším energetickým výkonem takže na stejnou práci jej spotřebuješ více.
Jestli máš v plánu velký servis u auta a denní nájezd 150km. přemýšlel bych o jiném autě s naftovým motorem.

Re: E85

Napsal: 07 zář 2014, 08:53
od Zd3ny
Do nafty bych ani nešel jedině do auta nad 60-100 000,- v top stavu.

Nafta se sere.

Re: E85

Napsal: 07 zář 2014, 17:55
od robil
Kdo bude platit palivo a provozní náklady?Máš nad průměrný příjem,nebo necháš výplatu za cestování?

Re: E85

Napsal: 08 zář 2014, 19:49
od Zd3ny
počítal jsem to a za cestování nechám měsíčně 6500,- výplata cca 22-24 tis. čistého... no občas asi v tom Brně hold přespím na chatě :roll:

Re: E85

Napsal: 08 zář 2014, 20:06
od robil
To je hodně optimistická částka. Počítáš jen palivo za optimálních podmínek,kde máš pneu,servis opravy a případně amortizaci?

Re: E85

Napsal: 08 zář 2014, 20:37
od Zd3ny
Vše si na autě spravím sám, akorát teď nechám známýmu udělat rozvody motoru za 4 tis. vč. materálu... má na to aret. nářadí a dá mi záruční papír. Pneu? V dnešní době se dá sehnat i mírně použité za dobrý ceny :).

Jinak jsem se díval na nějaký diesláky ale moc jim nevěřím v cenové relaci 20-30 tis... Snad nějakej zachovalej golf ale těch je málo.. myslím těch starejch a ještě dobrejch :)

Re: E85

Napsal: 08 zář 2014, 22:17
od Skyline
Jednou jsem na zkousku nalil 35l e85 do nijak upravene i30 1,4 a des, spotreba 8-9l spatne starty uz v srpnu kdy byly chladna rana. Rekl bych ze se to nevyplati, to uz radeji resit plynem. Vzledem k vydelku a rychleho optrebeni auta, zadna slava.

Re: E85

Napsal: 08 zář 2014, 22:25
od Zd3ny
No jo neupraveného ... přemýšlel jsem o přestavbě na E85... kámoš s ní jezdí bez přestavby ale má Seata nevím přesně typ ale je to 2.2 obsah.

Ale po celkem velkým přečtení komentářů na netu od toho odstupuju ze začátku si to každj vychvaluje po pár tis. km... ale časem se to asi fakt kur*í... ](*,)

Re: E85

Napsal: 08 zář 2014, 22:58
od aldai30
Taky jsem na něj jezdil. Jediná výhoda byla ta, že byla cítit všude vůně lihu a někdy i slivovice. Ale jinak jsem jezdil za cca 6,5-8l/100km a na BA-95 jezdívám za 5,4.
Bylo zajímavé, že jednotka za cca 2500 to řešila poměrně dobře, ale i tak se jedná jen o šizení ŘJ, kdy na každý vstřikovač se prodloužila doba vstřiku předřazenou jednotkou a tím se dalo nastavit, aby pal. PC ukazoval podobné hodnoty jako natural :) ale jen za předpokladu prodloužení doby vstřiku. Čeho jsem si také všiml bylo to, že motor jel tišeji a dnes když už jezdím na zpět na N95, tak je takový svižnější a dobře startuje.

Re: E85

Napsal: 09 zář 2014, 19:20
od robil
Máš to asi dobře spočítané přesto by mně zajímala cena za kilometr po započtení všech nákladů.Včetně práce mechanika,cesty k mechanikovi,náhradních dílů,atd. v délce alespoň půl roku.Myslím si že měsíční částka za auto,včetně soukromých jízd,nebude daleko k 10 000 kč.