Stránka 1 z 1

předehřev motoru

Napsal: 26 pro 2014, 21:33
od martased
zdravím chtěl bych se vas zeptat na tento předehřev motoru http://www.elektrowarm.cz/products/d-12-8002/ co mu říkáte a kam nejlépe zapojit Děkuji za nazory :)

Re: předehřev motoru

Napsal: 27 pro 2014, 11:42
od frenkiecz
Do zásuvky 220v?

Re: předehřev motoru

Napsal: 27 pro 2014, 12:37
od sagen
Predohrev nema vyznam pri terajsich zimach. Do -14 st.C nastartujes aj bez zhavenia ( overene praxou, 3 zhavice v cudu, dym ale na druhy raz vzdy naskocil ako traktor ) aj ked na druhy raz. S dobrym zhavenim nastartujes aj pri -30 st.C, zalezi na kvalite nafty a skor je dolezity vyhrievany palivovy filter. To, co chces montovat, ti pomoze len v dosahu zasuvky, takze lyzovacka, Silvester na horach a podobne radosti budu odkazane na start z baterie , preto tie peniaze investuj do motora

Re: předehřev motoru

Napsal: 27 pro 2014, 16:45
od martased
jezdim prave do prace jen 4km a auto se mi nezahreje nechci zbytecne nicit motor studenym startem zasuvku mam pred barakem a na chate na horach taky takze tu bych ten problem nevidel :) a jak poznam ze mi vyhriva pal. filtr?

Re: předehřev motoru

Napsal: 29 pro 2014, 14:08
od oltcitak
ohrev motoru v zimnom obdobi a dokonca aj v lete ma vyznam vzdy(znizenie opotrebenia,znizenie exhalatov,znizenie spotreby..) ale...treba si uvedomit jednu vec,vacsinou tieto zariadenia ohrievaju chladiacu vodu,ale samotny olej nieje ohrievany,iba sprostredkovane cez blok motora,keby sa k ohrevu vody prida aj ohrev oleja(v olejovej vani prostrednictvom vlozeneho telesa,alebo zvonka(ohrevne rohoze) tak sa to razom dostane na inu uroven. Ja tiez parkujem pri zasuvke a silno zvazujem ohrev oleja,pripadne aj kvapaliny(mam uz zakupene vodne ohrievadlo-Hydronic) aj s elektrikou,pretoze je to lacnejsie,nedymi to. So studenym motorom a typcky najazd 8km denne so studenym motorom je fakt hruuuza,spotreba vyssia az o 3 litre na 100,opotrebenie znacne(jeden start studeneho motora je ako jazda 70km s ohriatym motorom) Ale opakujem,vyznam ohrevu motoru na zivotnost ma vyznam len vtedy ak sa ohreje aj olej,idealne aj v prevodovke. profi riesenia na autach ktore musia byt stale v pohotovosti aj pocas extremnych mrazov maju zakompovane aj tieto opatrenia,resp, motory bezia bez prestavky. Som raz cital upravy aut pouzivane na Sibiri,kde klesali teplotu az na -50st, a zaujimave napady...PS to sagen: tu nejde o samotny start(moznost,ci nemoznost nastartovat) ale o o dopady studeneho startu na motor a aj na prostredie.

Re: předehřev motoru

Napsal: 29 pro 2014, 16:21
od sagen
CM Santa pre nas trh ma vyhrievany palivovy filter, nie priamo vlozku ale tam, kkde je vstup paliva do filtra . Oltcitak, do prace mam 14 km, ked som vozil syna do skolky, tak to bolo start, 5km jazda, vypnut, syna dat do skol,y, znovu start a 9 km jazda. Octa 1,6 MPi isla do AAA pri 224.000 km , olej nezrala, obcas nervy poruchami cidiel [-o< . V praci mame auta, ktore startuju aj pri -30 st., aj ked od 2007 ani taka teplota nebola. A 20.000 Mth odkrutili bez zavad aj tie bez pomocneho ohrevu, aj tie ktore mali pridavne eterove startovanie, elektricky ohrev chladiacej kvapaliny . Takae podla mna v nasich koncinach to zivotnost mozno predlzi, ale tak dlho to auto pouzivat nebudem, 250.000 km bude stacit. Santa ma asi 115.000 km a olej tiez nedolievam, aj ked takych 0,5 litra by mozno zniesol, ale na spodnu rysku sa nedostal ani pri 20.000 km na jednu napln.

Re: předehřev motoru

Napsal: 07 led 2015, 19:10
od martased
prosim vas nevite nekdo ktera hadice na radiatoru je zpatecka ta spodni nebo vrchni? diky moc