Stránka 1 z 1

Huyndai galloper 2,5 diesel intercoler rok výroby 98

Napsal: 02 úno 2015, 12:53
od miroslav.rezanina
Zdravím mám otázku musím při vyřazení předního náhonu zařadit zpátečku a zacouvat, aby se vypnul přední náhon. Díky za informaci

Re: Huyndai galloper 2,5 diesel intercoler rok výroby 98

Napsal: 02 úno 2015, 18:04
od pepíno
Čau, tohle se tu už někdy řešilo, není to bezpodmínečně nutné, ale prý to zacouvání líp rozpojí hlavně automaty a tím je šetří. Já tedy couvám.

Re: Huyndai galloper 2,5 diesel intercoler rok výroby 98

Napsal: 02 dub 2015, 20:35
od flashdriver
je to bezpodminecne nutne a dokonce i u manualnich volnobezek jak jsem zjistil, kdyz jsem si roztrhnul pridavku ](*,)

Re: Huyndai galloper 2,5 diesel intercoler rok výroby 98

Napsal: 02 dub 2015, 21:13
od pepíno
Na všetko je nám treba odborníkov. Já myslel, že to couvání je jen pro usnadnění rozpojení, jak čtu tvůj příspěvek , tak su rád , že jsem si zvykl couvat. :P

Re: Huyndai galloper 2,5 diesel intercoler rok výroby 98

Napsal: 02 dub 2015, 22:05
od flashdriver
ano, usnadni to, za urcitych okolnosti to muze zustat zamcene a pokud se tak stane na pevnem podkladu a v rejdu, radost je na svete

Re: Huyndai galloper 2,5 diesel intercoler rok výroby 98

Napsal: 07 dub 2015, 17:06
od paladin
U automatických volnoběžek to chápu, ale u manuálních by to mělo bejt jedno. Nebo ne? Pokud zařadím dvoukolu a na kole je to zamčené stále na obou kolech (pominu teď zbytečné protáčení celé přední nápravy...) a odpojíš vlastně jen přední kardan tak by se nic stát nemělo. Třeba u Samuraje to ani nejde odpojit protože žádné volnoběžky nemá a jen přiřadíš přední nápravu. Galla mám chvíli a manželce se povedlo automat na jednom kole oddělat tak jsem dal manuální volnoběžky, koupil jsem ty zesílené, tak bych nerad aby je pohřbila znovu. Co se tam tedy může přihodit?
Díky za odpověď

Re: Huyndai galloper 2,5 diesel intercoler rok výroby 98

Napsal: 07 dub 2015, 23:09
od flashdriver
No to jsem si myslel taky, ale zpochvil jsem pridavku.
Byl jsem u kamarada, ma u silnice pod urovni takovy travnaty placek ,kde parkuju, sli jsme cosi delat na aute a mel jsem spojku na konci zivotnosti, tak jsem dal 4kolu, abych tomu pomohl, vyjel jsem rovne na silnici, vyradil a stocil kola do plnyho rejdu, ze zajedu o 180 stupnu na pevny podklad pred garazi, po kousku se ozvaly dve rany a bylo hotovo, trvalo dlouho nez jsem pridavku sehnal a dostal se k vymene. Nicmene vysledek, roztrzena klec jehloveho loziska v tehlici 1990kc, pridavka, zrejme natazeny retez, zatim jsem nemel cas ji otevrit, ale pri zaberu preskoky a silene zvuky, starsi pridavka 4000 a 2000 za praci s olejem, protoze jsem vyuzil pomoc jineho kamarada a vybaveni jeho dilny. Tedy spatna uvaha, ze u AVM je rezim jiny me stala 10000.

Re: Huyndai galloper 2,5 diesel intercoler rok výroby 98

Napsal: 08 dub 2015, 12:35
od paladin
To by mě nenapadlo. Až ji otevřeš dej prosím vědět co se tam nepovedlo. No a já manželku zaúkoluju aby koukala couvnout. Zas jsem o něco moudřejší. Dík

Re: Huyndai galloper 2,5 diesel intercoler rok výroby 98

Napsal: 21 lis 2016, 22:37
od HUGA
Co se týče vypínání 4ky nemám problém. po vypnutí uberu plyn a z prutka přidám a mám jistotu že je vypnuto. Samozdřejmě že při přímém směru , v zatáčce to asi není ono , no určitě. !!