Stránka 1 z 5

Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu

Napsal: 04 úno 2015, 17:49
od Borek
S cenou 400 000,-Kč za i20 s 1,4l motorem(74kW :-$ ) a dvoje dveře :?: :?: :shock: :shock: ](*,)
No to si někdo v :hyu: dělá..(.)....a hodně velkou [-o< .
Vždyť to auto je zcela běžné.Nic extra z venku ani uvnitř,natož motor,výbava.......tak za CO 400 tisíc?Který blb v :hyu: může navíc tohle nazvat "kupé s linií Sport Style" :?:
http://www.auto.cz/hyundai-i20-coupe-je ... orem-85581

Jen pro ty idioty ve vedení :hyu: .Dříve stála i20 (2 dveře) s daleko lepším,výkonějším.. motorem 1,6CVVT,bezmála o čtvrtinu méně :!: Navíc i provedení v naftě 94kW :!: Asi by měli v :hyu: méně utrácet za stupidní reklamy a vrátit se občas na zem.Kdysi bezporuchové :hyu: dnes plní servisy a vedení má tu drzost za takové plečky chtít 400t. Kč :? To je na :-& .
http://www.auto.cz/test-hyundai-i20-1-6-cvvt-2166

Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu

Napsal: 04 úno 2015, 17:58
od polus
Hyundai musi ist plece pri pleci s konkurenciou, najma tou Nemeckou. A ked sa im zda, ze nameju na to kvalitou, tak hadzu ceny :)

Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu

Napsal: 04 úno 2015, 18:28
od Alf6
Když nova Fabia 1.4 TDI (77 kW) ve vrcholné verzi Style stojí 379.900 korun , proc by :hyu: nemohl stat 400 000? :D ja bych si stejne nekoupil ani jedno :D oboji predrazene

Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu

Napsal: 04 úno 2015, 19:21
od petzl62
Borku,nerozčiluj se :wink:
On ten někdo neupadl jen na hlavu a z velké!!! výšky.On si po dopadu a otřepání navíc nevidí na špičku nosu ](*,) Opravdu čím dál víc mám pocit,že je něco v koncernu :hyu: nejen že špatně,ale přímo k zblití :-k
A přestože s mým autem jsem naprosto spokojen,čím dál víc se kloním k tomu,že další vozidlo už :hyu: nebude.

Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu

Napsal: 04 úno 2015, 19:34
od achiles
ta cena je fakt mimo, ale jinak je to kupátko nádherné. Po nové genesis je to pro mě druhé nejhezčí hjondééé (aspoň teda takto na fotkách)

Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu

Napsal: 04 úno 2015, 21:23
od Borek
petzl62-vnímám to naprosto stejně.
Patřil jsem k fandům :hyu: a hluboce se skláním před někdejší firmou :hyu: ,která nevymývala mozky 100x denně pitomou TV reklamou a netiskla v novinách rozhovory s nadutým ředitelem,ale raději dělala lepší a lepší,spolehlivá,plně vybavená a pěkná auta,za rozumnou cenu(Getzem,Santa fe, :tus: ...).Dnes jen s úžasem čtu zdejší rubriky "nových" :hyu: ,plné závad,skřípání,loupajících se volantů,odlupujích se laků už po pár ujetých km :shock: . :hyu: :tus: mě šlape celé roky s totální :!: spolehlivostí,nic uvnitř neskřípe,vše funguje a auto je stále v top kondici,včetně karoserie(bez sebemenšího náznaku nebo pupínku koroze...-proto jen nevěřícně čtu současné rubriky.Když porovnávám dnešní :hyu: s jejich předchůdci ve stejné modelové řadě,tak je mi smutno sledovat ten vnitřní,skřípající PET plast,chybějící odhlučňovací materiály třeba na kapotě motoru,podbězích,kufru..,padající sedačky bez paměti nastavení a šetření,kam jen oko dohlédne :( .I motory vypadají papírově v pořádku,ale svezení třeba ve 100kW Velosteru,je jako když tam půlka koní chcípla ](*,) .Podvozek bída bídoucí. :| To stejné v i30 s 94kW v naftě-člověk má chuť vystoupit a tlačit.U i30 s GDI to není 99kW ale 99 kozlíků :D .Genesis Coupe 2,0Turbo-156kW-je běs a lenivá bída( i v porovnání s 2,0TFSI(147kW) v Octavii(nejen papírově ale i v reálu a nepíše se mi to snadno :? )Ta auta jsou papírově pěkná(na papír-tech.data- jde současnému :hyu: lhaní dobře-viz.tučné pokuty za klamání zákazníků),ale asi i díky novým EKO normám,dlooouhým převodovkám,to jsou líné,přidušené,neduživé krabice u kterých je jediným hlediskem spotřeba/zplodiny.Nedávno tady někdo dával graf výkonu 1,4l motorů v i30(starší/novější).Původní 1,4l měla 80kW a podle :hyu: musel být výkon snížen na 74kW,kvůli zplodinám.OK.Ale poslední 1,4l?Výkon zůstal stejný.Motory jsou identické.Ale naladění jednotky je jiné.Zatím co starší,když bylo dosaženo největ.toč.momentu,měl i vysoký výkon v kW.Nové 1,4l mají při nejvyšším toč. momentu o +-10kW nižší výkon a samozřejmě i naopak-při nejvyšším výkonu,mají malý toč.moment ](*,) ,oproti starší 1,4l.Viz.graf.K tomu dlouhé převody a pěkné údaje na papíře jsou v reálu velká bída [-o< .To je právě ten důsledek toho,že když někdo přesedne do současných :hyu: se stejným udávaným výkonem,má chuť po pár km zastavit a jít hledat,jestli cestou ty koníky nepoztrácel :mrgreen: . Současné :hyu: jsou se stejnými motory úspornější,ale radost ze sešlápnutí plynového pedálu u nich zmizela(nejen radost,ale i větší bezpečnost třeba při výjezdu z odpočívadla na dálnici).
U téhle i20 už to ale vážně přehnali.Zavařili dveře,dali jen pidi motůrky(1,6CVVT ani 1,6CRDI už ne),nalepili cedulky SPORT COUPE [-o< ....a navýšili o desítky % cenu?Tomu neříkám krok vpřed,ale idiotismus,pááád vzad a nevěřím,že jim to lidi budou žrát(kupovat).
I když se stále považuji za fandu :hyu: ,dnes bych si auto u :hyu: určitě nekoupil :!: Naopak Kia na mě dělá lepší dojem.Kdysi jsem si myslel,že Kia je něco jako Škodovka pro VW(chudá příbuzná,která dělá jen z toho co zbyde a velký bratr dovolí).Opak je pravdou-když :hyu: začal šetřit a dávat hromadně poruchové-viz.třeba poslední generace Accentu(hlavně že výrobně levné) elektrické posilovače,Kia montovala do stejného modelu spolehlivé,ale výrobně dražší a lepší hydraulické posilovače řízení.Kia montovala aut.klimu, :hyu: jen man.klimu.....atd.a to vše prodává :hyu: dráž #-o .Proč je ve Velostru 1,6Turbo naladěn motor na menší výkon,než třeba u Kii pro ceed???I u i30 1,6T bude slabší.Proč má kratší záruku,když je to jedna aliance?Šetřit a odrbávat zákazníky,kde se dá-to je současné heslo :hyu: -když někdo dává do aut za 900 000 Kč(Genesis) rádia bez RDS :!: :shock: a v provedení jako z tržnice 80-tých roků,chybí i kryty motorů-to už nepotřebuje další komentář.
Ze současného :hyu: je mi smutno :( . Takovým přístupem,přijdou v budoucnu o zákazníky i o fandy. :?

Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu

Napsal: 05 úno 2015, 06:46
od airwaves
Co jsi večeřel?

Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu

Napsal: 05 úno 2015, 14:24
od Luboshak
Borek: Kde najdu ty grafy výkonů 1,4?

Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu

Napsal: 05 úno 2015, 17:24
od rade622
Hola Borku
vzpomínáš, jak jsme na minulém srazu jeli (no jeli,ploužili se)v té I30?
Na čem jsme se shodli, kam to s Hy jde? A měli jsme pravdu.
Zítra mám I20 na půjčení, už si pro ni ani nejdu, pustil jsem ji
synkovi, možná do toho sednu, ale kupovat to nebudu, ani náhodou.
Co si ale koupit, dost uvažuji o Kii, kolega si teď
koupil Mazdu, taky by nebyla špatná, trochu mě tam ale vadí
interiér.Na každém autě se najde blecha, ale co jsem měl
od Hy půjčené za poslední dva roky je tam těch blech plný pytel.
Radek

Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu

Napsal: 05 úno 2015, 17:48
od Borek
Zdar Rade.
Stále vidím,jak jsi sešlápl plyn a odpočítával,než se těch naftových 94kW začalo hledat a pomalinku přidávat. :D Ještě jsem se ptal prodejce,zda si je jistý,že nevzal slabší verzi. :D
Také jsem dostal od :hyu: do mejlu nabídku na zapůjčení i20.Ale ani jsem se neregistroval.i20 je celkem pěkné auto,motory na nějaké to motání kolem komína,jsou také v pohodě-ceny za 5 dvéř jsou vyšší,ale budiž.Jenže 400000 Kč za stejné auto a navíc jen 2 dvéř?Za to už je i30 nebo Ceed :!:

Luboshak-někdo dával nedávno přímo dva obrázky(grafy) pod sebou.Starší a nejnovější 1,4l.Je to tak týden,dva.Zkusím ti to najít.

Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu

Napsal: 06 úno 2015, 10:25
od Espero
Ta líná motorizace asi vychází z nějakých obecných předpisů, nedávno jsem projížděl různá auta, jak jsem chtěl měnit Dacii, k čemuž nedošlo a žádné nebylo nijak zvlášť dynamické a byly si v dynamice, spíše v lenosti podobné jako vejce vejci. Nová I20 je vzhledově nudnější než bývalá a je designově skoro stejně nudná jako třeba nová Fóbie nebo Dacia.
Ale zaráží mě ten rychlý posun v kvalitě směrem dolů u vozidel nižších až středních tříd, neboli u vozidel spotřební povahy. To je něco, co už nezachrání ani 5 letá záruka. Něco podobného se stalo u Fiatu před nějakými 6 lety a trvalo dlouhou řadu let, než se z toho Fiat jakž takž vyhrabal. Souvisí to s tzv. ekonomickou setrvačností produkčních procesů, kdy pro zjištění problémů a učinění manažerského rozhodnutí na jejich eliminaci uplyne ještě hodně dlouhá doba, než se to projeví v realitě. Myslím, že když by Hyundai jednal opravdu rychle a nyní na tom začal pracovat, což se asi neděje, dříve než tak za 2 roky to nepoznáme. Vím své z fabriky, kterou jsem kdysi řídil. Tam to byly problémy daleko menšího rázu, než jsou tyto, ale nikdy jsem nápravu nepoznal dříve, než tak 8 měsíců od rozhodnutí o změně (v technologických postupech, změně materiálu s nutností nasmlouvat s dodavateli od nějakého data jiný a z toho vyplývajících změn v přípravě výroby, ve změnách výrobních norem, kalkulačních norem apod.), kdy nejprve bylo nutné dodělat, co bylo nasmlouváno a souběžně s tím připravit výrobní změnu a od určitého okamžiku tu změnu implementovat v celém komplexu.

Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu

Napsal: 07 úno 2015, 00:11
od black_sheep
Jojo, naprosto s Borkem souhlasím.

To vypadá, že tato jejich strategie je poslední tečka pro zbývající původní Hyundai klubáky.

Já už bohužel fanoušek Hyundai nejsem. Kdyby nebyly všechny dost bídně vybavený a v hrozném stavu, koupím si Tiburon V6. Už stojí pár korun. Ale ty co jsem viděl byly dost bídný a díky tomu jízdní zážitek stál zaprd. A náladu zase nacpat čtvrt mega do deset let starého Coupe už fakt nemám, to už jsem si vyzkoušel jednou :lol: :lol: Ani by mě nevadilo, že přes 0.3 menší objem to oproti Mondeu moc nejede, zvuk má parádní, ale jsou to rozvrzaný vraky už :-(

Ale nic naplat, doba se mění, je z čeho vybírat a pořád jsou tu hromady dobrejch auťáků :mrgreen:

Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu

Napsal: 07 úno 2015, 00:58
od petzl62
Pánové,naprostý souhlas s tím co se tady debatuje.Myslím,že Espero to popsal naprosto správně,Jde o to,jestli se z těch manažerských rádoby úsporných rozhodnutí ještě ti,co nás chtějí učit vyrábět auta(KVALITNÍ-NEJKLVALITNĚJŠÍ),budou schopni vyhrabat.
Po včerejší návštěvě jednoho dodavatele náprav,nádrží atd. pro :hyu: v Českém Těšíně,si to moc nemyslím.Oni si do vedení,ani do manažerských pozic schopné čechy,moravany,ani slezany moc nepustí.Přitom jsou bez nich naprosto neschopní něco řešit-myslím tím fakt řešit-výrobně a kvalitativně.
Nicméně jednu malou zprávu pro vás mám.Byť je to zvláštní,tak pro sestru Kiu - se používají jiné-a světe div se-lepší materiály.Aspoň co se konstrukce náprav týká.A je to v řádech... Odzkoušeno včera po kalibraci našich přístrojů.Dost mě to zarazilo a když jsem se na to zeptal,bylo mi to potvrzeno.Takže jakýsi směr kam dál,bych jaksi pomalinku měl.Uvidíme co bude za rok,za dva. #-o

Napsal: 07 úno 2015, 13:46
od Linux
To jakože zadní náprava pro Ceeda je z jiného materiálu, když všude jsou tak jako tak značky Kia/Hyundai?

Re: Jak vypadá pád manažerů z velké!!! výšky rovnou na hlavu

Napsal: 08 úno 2015, 02:30
od Borek
petzl62-o pár řádků nad tebou píšu právě to samé-obrovské překvapení z Kie.Stejný model jako u :hyu: (třeba Accent=Kia Rio),ale Kia používá lepší,dražší řešení(viz.posilovače,klimatizace...),lepší převodovky..

Luboshak-tady jsou ty výkonové grafy pro 1,4l motory.
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 8&start=75