Recenze a vlastní zkušenosti
Napsal: 16 úno 2015, 18:28
minulý týden tomu byly přesně 3měsíce, co jsem se stal majitelem i40. V současné době atakuji nájezd 9000km s průměrnou spotřebou kolem 6,5l/100km tak je na čase Vám se hodit takové moje porovnání a zkušenosti s vozem. Předchozí auto byl Peugeot 508 takže tak trochu budu srovnávat i s ním, protože se jednalo o hodně podobná vozidla
začnu vozidlem jako takovým... přední část vozidla působí ve výbavě Premium o hodně ostřeji a lépe, než předchozí výbavy a to díky zakulacení vrchní části nárazníku. Zadní partie vozu působí velice sebejistě a to i díky 2 koncovkám výfuku i když jsou do nich posílány výfukové výpary ze 136koňové 1,7 působí trošku komicky, ale designový prvek palec hore
spotřeba je kategorie sama o sobě a hodně žádaná informace, berte to samozřejmě jako jeden z orientačních prvků... jak jsem v úvodu zmínil, průměr činí něco kolem 6,5l/100km, je to údaj ne podle PP ale reálně natankované množství paliva na vzdálenosti dosahujících 9000km co se týká jednotlivých složek, vzhledem k tomu, že vcelku podstatnou část provozu je jízda po městě a okolí, tak v zimě je krátká jízda na spotřebě razantně znát, proto v tuto chvíli podání městského provozu je někde na hranici 7l/100km, občas i 8l
, dálniční tempo 135km/hod odpovídá 5,8-6l/100km v závislosti na větru, počasí, obsazenosti auto... moje oblíbená rychlost 150km/hod je na hranici 6,5l/100km. Mimo město kombinace s městem a delší trasa se dá v lehkou nohou a jízdy max kolem 100km/hod zajet kolem 5l/100km, nejníž jsem se dostal na 4,8 ale to bylo opravdu s extra lehkou nohou jen okrsky, takže na tabulkovou průměrnou 4,7 tuším zapomeňte
... za mě spotřeba kolem 6,5 je akceptovatelná i s ohledem na velikost a váhu auta.
pohodlná sedadla, kterým schází trošku více bočního vedení, kůže příjemná a odvětrávání i zimě špička, už se těším na léto
místa dostatek ve všech směrech a i při mých 192cm se za mě vejde člověk, což se mockrát nestává, kufr jak pro zloděje, který pojme úplně všechno. Malý nakládací otvor je daň za verzi sedan, ale s tím musí člověk počítat, když si kupuje takové auto 
Co se týká funkčních věcí, elektroniky a dalších věcí, tak díky výbavě Premium je jich tu opravdu hodně
nějaký rychlý souhrn... adaptivní xenony, super věc, svítí jako ďas a i v začátkách super. Jak moc jsou excelentní tlumená světla tak o to hůř svítí dálková
, automatické parkování vyzkoušeno asi tak 5x a nadále max někomu ukázat, kdo nevěří, že parkovat sám umí i "korejec"
navigace super, mluví a celáse ovládá v češtině, nikdy se mi nestalo až na 1 případ, že by mě vedla někudy cestou necestou, polem nebo lesem
, audiosoustava je peklo, naprosto nádherný zvuk aparatury Infinity k nezaplacení, na vše ostatní je tu Master Card
, když už jsem u té audiosoustavy dostávám se pomalu k závadám a naduhám
takže závady... při větší intenzitě a využití subwooferu na zadním platě rezonující tyčky, které jsou zespodu a slouží nejspíše k ovládání zadní elektronické roletky, další závada objevena úplnou náhodou hned po koupi a to rozkousaný molitan krytu vstřiků, takže hned následovala impregnace a s tím jsem objevil, že podtýká 3. vstřik, takže výměna těsnícího kroužku na záruku, další závada, která se ale sama opravila, byl nesvítící xenon, který se najedou rozsvítil, nikdo neví proč
a asi jako poslední je docela "nemoc" těhle aut a to je hrana střechy a odletující kamínky. I já jsem trefil kamínek a odloupl barvu, hned v zárodku natřeno barvou, aby se to zakonzervovalo.
takže to je taková moje malá recenze pro ty, co hledají nějaké ucelené informace o tomto voze. V tuto chvíli určitě nelituju koupě, i když mnoho lidí říkalo... ty vole korejce si kupuješ jo? ale je to holt o autě, a to moje asi nebylo vyrobeno ani v pondělí a ani v pátek, takže zatím v pohodě
začnu vozidlem jako takovým... přední část vozidla působí ve výbavě Premium o hodně ostřeji a lépe, než předchozí výbavy a to díky zakulacení vrchní části nárazníku. Zadní partie vozu působí velice sebejistě a to i díky 2 koncovkám výfuku i když jsou do nich posílány výfukové výpary ze 136koňové 1,7 působí trošku komicky, ale designový prvek palec hore

spotřeba je kategorie sama o sobě a hodně žádaná informace, berte to samozřejmě jako jeden z orientačních prvků... jak jsem v úvodu zmínil, průměr činí něco kolem 6,5l/100km, je to údaj ne podle PP ale reálně natankované množství paliva na vzdálenosti dosahujících 9000km co se týká jednotlivých složek, vzhledem k tomu, že vcelku podstatnou část provozu je jízda po městě a okolí, tak v zimě je krátká jízda na spotřebě razantně znát, proto v tuto chvíli podání městského provozu je někde na hranici 7l/100km, občas i 8l


pohodlná sedadla, kterým schází trošku více bočního vedení, kůže příjemná a odvětrávání i zimě špička, už se těším na léto


Co se týká funkčních věcí, elektroniky a dalších věcí, tak díky výbavě Premium je jich tu opravdu hodně

](./images/smilies/eusa_wall.gif)



takže závady... při větší intenzitě a využití subwooferu na zadním platě rezonující tyčky, které jsou zespodu a slouží nejspíše k ovládání zadní elektronické roletky, další závada objevena úplnou náhodou hned po koupi a to rozkousaný molitan krytu vstřiků, takže hned následovala impregnace a s tím jsem objevil, že podtýká 3. vstřik, takže výměna těsnícího kroužku na záruku, další závada, která se ale sama opravila, byl nesvítící xenon, který se najedou rozsvítil, nikdo neví proč

takže to je taková moje malá recenze pro ty, co hledají nějaké ucelené informace o tomto voze. V tuto chvíli určitě nelituju koupě, i když mnoho lidí říkalo... ty vole korejce si kupuješ jo? ale je to holt o autě, a to moje asi nebylo vyrobeno ani v pondělí a ani v pátek, takže zatím v pohodě
