Stránka 1 z 1

Vyhřívané sedačky

Napsal: 17 říj 2006, 20:20
od proman
Chtěl bych se zeptat, jestli někdo z Vás neví jak je to s vyhříváním sedaček u Sonaty II, r.v. 98. Zapnu, kontrolka svítí, elektrika tam jde (měřeno na konektoru), ale sedačky nic. Známý mi říkal, že to měl u auta tak, že topily až když byla venku nula. Netopí ani jedna, pojistky v pořádku. Neví, nebo nemá někdo zkušenost s tím, jak to je ?
Díky

Napsal: 17 říj 2006, 20:28
od vipe
A nemusíš na nich náhodou sedět. :wink: Aby tam nebyl nějakej koncák když ti tam jde proud a nehřejou. Nebo to je podělaný v tý sedačce. :cry:

Napsal: 17 říj 2006, 21:04
od proman
To víš, že na nich sedím. Ale prý není pravděpodobné, aby odešly obě dvě, nehledě na to, že tam prý nemá co odejít.

Napsal: 17 říj 2006, 21:46
od vipe
No když ti jde proud až do konektorů u sedačky tak tam nikde jinde žádný blokování nemůže bejt jenom v tý sedačce a jak jsem psal tak přichází v úvahu jenom to že musíš tam sedět :?: a nebo to má termostat kterej to hlídá určitou teplotu (aby se ti nespálil zadek) a ten je v háji. :roll: A že se tam nemá co podělat, se vším se může něco stát. Je tam pouze odporovej kabel kterej se taky může přelomit. :cry:

Napsal: 18 říj 2006, 07:36
od ryba
co takhle nejakej spinac v sedacce (pod sedackou)? Ja teda nevim, v zivote jsem to nevidel, ale je to mozny. Taky to ovsem muze opravdu topit az od nuly niz. V tom sice bude odporovej kabel, ale pruznej v bowdenu, ten tezko odejde. Mimochodem, jde ti tam i proud, nebo jen napeti?

Napsal: 18 říj 2006, 07:38
od Felotron
A co kdyby se treba prepalil? A nebo kontakt na sedacce by mohl by zoxidovanej...

Ale to jsou jen napady toho, co mu od listopadu byva v aute zima na zada :lol:

zima na prdel

Napsal: 18 říj 2006, 08:27
od cypisek
Proman : a máš připnutou i sedačku i opěradlo jo ???? max můžu zkusit přemeřit na mém kolik to má odpor ...

Napsal: 18 říj 2006, 09:15
od zdenek76
aby to topilo od nuly je blbost, v SantaFe to topí kdykoliv to zapnu bez ohledu na okolní teplotu, u předchozího auta byl termostat, který to při přehřátí vypnul, ale to už se na tom skoro nedalo sedět

Napsal: 18 říj 2006, 09:40
od proman
Všechny kabílky i do opěradla jsou zapojeny, zjišťuji že se budu muset podívat dovnitř, pokud to jde. Nebo servis, zda-li nemají fígl, jak zjistit funkčnost. Každopádně Všem díky za tipy.

Napsal: 18 říj 2006, 21:44
od Vita
Zkus ohmetr .... Kdyz nameris 1, tak je ten obvod preruseny ...
Kdyz nameris 0 tak je tam zkrat ... Cokoli jineho je v poradku ....