Stránka 1 z 2

LPG na 1,6 MPI 88 kw 2015 ano nebo ne?

Napsal: 13 pro 2015, 16:49
od Johny-D
Ahoj uvažuji o přestavbě auta na LPG z dřívější doby jsem četl že byly občas i problémy.

dal bych tam sadu od BRC s ochranou ventilů JLM roční nájezd mam 30 000 km takže by se mi investice brzo vrátila. Připlatil bych také za Pojištění strojních částí motoru po montáži zařízení LPG

Mám do přestavby jít? Je tady někdo kdo na LPG jezdí? Pokud ano prosím o zkušenosti, poznatky, spokojenost nebo na co si dát při přestavbě a provozu pozor.

Děkuji.

Re: LPG na 1,6 MPI 88 kw 2015 ano nebo ne?

Napsal: 14 pro 2015, 11:07
od sbranq
Pokiaľ si nedáš vymeniť sedlá ventilov za tvrdené, ani o tom neuvažuj!

Re: LPG na 1,6 MPI 88 kw 2015 ano nebo ne?

Napsal: 14 pro 2015, 17:07
od Zbyněk Hanáček
Mrkni: https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=555
Ten uživatel, co tam měří ventilové vůle, má i něco najeto. Tam, u něj se optej.

Re: LPG na 1,6 MPI 88 kw 2015 ano nebo ne?

Napsal: 14 pro 2015, 22:36
od Johny-D
Děkuji za odkaz, určitě se zeptám.

Re: LPG na 1,6 MPI 88 kw 2015 ano nebo ne?

Napsal: 04 led 2016, 17:26
od slabostka
Žiadne extra sedlá netreba... to sú hlúposti ludí čo lpg nejazdili... stačí nájsť overenú montážnu dielnu ktorá má referencie, vie vyladiť systém .. hlohovec,korejovce...zvolen
Jazdím konfekčného japonca lpg a podobným expertom sa môžem smiať

Re: LPG na 1,6 MPI 88 kw 2015 ano nebo ne?

Napsal: 04 led 2016, 17:46
od Mr. HYUNDAI
Taky se u těch rozsypaných motorů v ix20 JC a i30 FD i GD směju. Zejména při sdělení, že oprava není na záruku. Ale každý svého štěstí strůjcem.
Motory HYUNDAI nikdy LPG zrovna nemilovali, u Lanter RD jsi mohl seřizovat do bezvědomí, měnit svíčky a stejně to škubalo....
Ale třeba KIA Sephia Leo 1,5 neměla s LPG sebemenší problém a navrkala bez jakýchkoliv úprav přes 200.000 km.

Re: LPG na 1,6 MPI 88 kw 2015 ano nebo ne?

Napsal: 04 led 2016, 18:42
od slabostka
Prvá chyba je paušalizovanie. Motor je stavaný na benzín. Ak chceme na lpg musí byť - MUSÍ motor a jeho riadenie v 100% stave. Systém musí zastavať firma ktorá má s daným systémov skúsenosti, vie ho ladiť počas rôznych stavov záťaže, vie ho poladiť o rok,dva. Nie je podstatné či stag brc prins ale kto to bude robiť. Takže nájdi si dobré referencie a kludne do toho. Problémy nie sú spôsobené lpg a motorom ale neschopnou montážnou dielnou.

Re: LPG na 1,6 MPI 88 kw 2015 ano nebo ne?

Napsal: 04 led 2016, 18:49
od Mr. HYUNDAI
A až se Ti podpálí ventily, tak Ti "slabostka" zaplatí opravu. Vezměte už konečně na vědomí, že HYUNDAI v posledních letech šetří do bezvědomí a materiály i konstrukce sama jiné "spalovací charakteristiky" LPG prostě nezvládá.
Kdo chce auto na LPG si prostě nemá aktuálně pořizovat HYUNDAI.

Re: LPG na 1,6 MPI 88 kw 2015 ano nebo ne?

Napsal: 04 led 2016, 19:37
od Richard555
jj bohužel to tak je.... šetří se, šetří se, šetří se :-((( používají se materiály, které nevydrží ani jízdu na benzín , hydroštely se už taky nenosí , takže by pro LPG měl být motor upraven nejlépe něco jako Flexifuel od Fordu a podobně, doba kdy se do aut dalo LPG a jezdilo se je pryč......

Někdy se dá hlava upravit, dají se lepší sedla, ventily, ale ne všechny auta takhle jdou upravit ..... a není to levné .....

Re: LPG na 1,6 MPI 88 kw 2015 ano nebo ne?

Napsal: 04 led 2016, 21:04
od slabostka
Slabostka jazdí na aute ktoré je na listine aut nedoporučených pre lpg. Ale on ten blbec slabostka vypočul rady múdrejších a nechal si to urobiť tam kde tomu rozumejú. Blbec ani nemá v japonskom aute prímaz lebo je to kravina ktorá nemá zmysel. A ten blbec jazdí a jazdí. Že sa to zaplatilo viac krát nemá zmysel písať. Takže chlapci píšte aj niečo z reálneho sveta nie čo babky rozprávajú na trhu. Opakujem zastavať sa dá skoro všetko, podstatné je len vyladenie systému.V práci mi parkuje jedna nová i30 s lpg, zástavba so zárukou od výrobcu, majiteľ sa vám môže smiať.
Doporučujem stránku firmy mpgas, odpovedia veľmi promptne a hlavne vedia o čom hovoria.

Re: LPG na 1,6 MPI 88 kw 2015 ano nebo ne?

Napsal: 05 led 2016, 08:48
od Mr. HYUNDAI
Nikdo o Tobě neříká, že jsi blbec. Ale já vycházím ze vzorku tisíců aut, která projdou autorizovaným servisem po desítkách denně. Za poslední rok to byly desítky více či méně zničených motorů. A všechny opravy si majitelé platili ze svého....
Prostě a jednoduše, to co vydržel motor Getze - to auto bylo nezmar, z flotily mě jeden opouštěl po 200.000 km, vystřídalo se na něm postupně 25 řidičů a na záruku šla hned po uvedení do provozu vodní pumpa a pak už jen tlumiče - to už dnešní motory od :hyu: , resp. celá auta, nevydrží.
To riziko, že se to podělá i když vytvrdíš sedla a dáš přímaz, je prostě strašně velký.

Ale oni přímo korejci auto na LPG umí. Kdysi dávno jsem brouzdal po korejských stránkách a měli v nabídce Grandeura s motorem 2,7 V6 rovnou z výroby na LPG, bylo pro taxislužby.

Je to podobné jako s přípravou motoru na E85. Motor sám a řídící jednotka si s tím poradí, ale málokdo bere primárně ohled na dosti agresivní chování biolihu vůči palivovému čerpadlu, palivovému vedení a vstřikům. Jsou auta, která to přežijí a jezdí a jsou auta u nichž po dvou letech palivové vedení teče jak cedník.

Re: LPG na 1,6 MPI 88 kw 2015 ano nebo ne?

Napsal: 05 led 2016, 10:23
od airwaves
:D zaklepou se ventily to je jistota. No a co? Ekonomiku LPG to moc nerozhodí. Specializované firmy zvládnou opravu hlavy za cca 10-15.000. Současně vyměním řetěz, napínák, těsnění. Mám na origo hlavu najeto 145.000. To znamená úspora 145.000,- Samozřejmě odečíst se musí zástavba, revize, oprava hlavy....atd. Takže mám doma cca 100.000,- To je blbé? Kdo nic nedělá nic nezkazí ale taky nic neví a nic nemá a kecá a kecá.

Re: LPG na 1,6 MPI 88 kw 2015 ano nebo ne?

Napsal: 05 led 2016, 10:54
od Richard555
Ale jo, já sám taky jezdím na LPG už skoro 20 let a jezdím a šetřím, jen chci upozornit na rizika, hlavně u moderních aut, nemám to vycucaný z prstu mám to od lidí kterým důvěřuji a kteří se v branži pohybují a pár motorů jezdící na LPG už viděli a měli je na stole rozebraný.......
Mám Nubiru 2,0 na LPG jezdím s ní za cca 10l plynu tedy zhruba za 1,30,- 1 km ani "chrochták TDI " za tohle nejspíš nejede..... tedy když pominu ty auta který jízdou naftu vyrábí :D

Re: LPG na 1,6 MPI 88 kw 2015 ano nebo ne?

Napsal: 05 led 2016, 12:32
od Hardcam
Slabostka: srovnavat Getze s i30 z hlediska LPG je uplne mimo. Nicmene s airwavesem souhlas, ja jsem na hlavu udelal 220tkm, na plyn 150tkm, hodne teoreticka uspora 150tKc, cenu opravy uz presne nevim (nekde tu lze asi dohledat), takze cca - servis hlavy 4000,- vcetne dvou ventilu, tesneni pod makovici 1000,-, srouby 500,-, prace 3000,-. Ale to stale neresi to, proc se do Mr. Hyundai navazite, kdyz ma pravdu a to je ta, ze motory H nyni nejsou vhodne k prestavbe na LPG tak, aby bez nasledku fungovaly, s odstupem na vsech autech vidim, jak se setri na materialech, engine management je mnohem choulostivejsi a dokud nebude vuz z tovarny na LPG pripraven, uz to doma nechci, ackoliv jsem usetril. LPG do H nepatri, nefunguje to (setri, ale nefunguje), pokud alternativu, tak bohuzel Fiata nebo G-Tec CNG od Skody, Volva, za jiny penize...

Re: LPG na 1,6 MPI 88 kw 2015 ano nebo ne?

Napsal: 05 led 2016, 13:10
od Mr. HYUNDAI
Ať se naváží Harde, ale díky za podporu! Když můžu, pomůžu a o to co vím a mám podložené fakty se podělím. Jestli si z toho někdo něco vezme nebo ne, je jeho boj.
S tím FIATem máš asi pravdu. Italové vždycky patřili k LPG fans a původní motory FIRE neměly sebemenší problém. Ale jak je to teď, to netuším. Posledního FIATa jsem měl tuším v roce 2005. To Punto bylo úchvatný autíčko!