Stránka 1 z 1

Motor kouří

Napsal: 23 led 2016, 17:10
od friscom
Dobrý den , mám problém a nevím jak dál.Mám santu 2002 2,0 CRDi 4x4 83 kW. Pekelně mě hulí jak za studena tak s ohřátým motorem a to i na volnoběh a v tahu mi padají z výfuku rovnou brikety. Nechal jsem otestovat vstřiky a jsou v pořádku , komprese je taky v pořádku,rozvody jsou nový a v pořádku, EGR jsem zaslepil, hlava byla dávaná nová a auto nenajelo od výměny motoru a hlavy ani 300km. Komprese jsem zkoušel až po seřízení vstřiků a všiml jsem si že je enormě zanesená špička na vstřiku druhýho válce oproti zbytku. Kouř je černej .Diagnostika je čistá bez závady. Vzduchovej filtr je novej.Jinak motor je na volnoběh takovej neklidnej ale zdá se mi že nijak extra nevynechává a v tahu mě přijde že to vyechává Prosím poraďte mi co s tím už mi z toho jde hlava kolem a kolem


Mockrát děkuji

Re: Motor kouří

Napsal: 23 led 2016, 18:23
od mikodim
Akej farby je dym? Olej sa nestráca? Turbo bolo kontrolované?

Re: Motor kouří

Napsal: 23 led 2016, 18:51
od friscom
barva dýmu je černá, olej zatím nevím na měrce to není poznat s autem jsem najel zatím cca 200km. Turbo teprve dám na kontrolu , jinak mě přijde že motor má normální výkon a v sání olej nebyl. Barva dýmu tomu neodpovídá.

Re: Motor kouří

Napsal: 16 bře 2017, 15:14
od LH1
Jak to dopadlo, prosím, s kouřením Santa Fe? Řeším naprosto identický projev na 2,5crdi H1... auto mělo na novém motoru zkroucenou hlavu, ztrácela se voda a gradovalo to, takže hlava opravena, po seskládání černé pokuřování, poměrně nepravidelný ("traktoroidní") chod, opětovná kontrola rozvodů - vše na rysky přesně správně, komprese zkontrolované - vpořádku, vyzkoušeny a nakodovány druhé vstřiky, žádná změna. Diagnostika nejen bez závad, ale i dle live dat žádné probémy, tlak paliva v pořádku atd... Auto i poměrně normálně táhne, v tahu ještě kolem 1500 vibruje a pak se vytratí...