Stránka 1 z 1

NOKIAN W+ 205/55 R16 91T (M + S)

Napsal: 13 úno 2016, 19:39
od MEJZLIK
Mám HYUNDAI i30/ 01/2015 /1.6MPI koupil jsem ho na podzim 2015 (jako mírnou ojetinu/8000km).Jsou na něm obuté pneu NOKIAN W+ 205/55 R16 91T (M + S).Dočetl jsem se,že označení (M + S) je pro celoroční pneu.Jezdí se na nich pěkně,nekloužou,drží stopu,na sněhu pěkný záběr i když zima/nezima je zase letos mírná (do hor nejezdím, jsem prúměrny řidič jezdím skoro každy den po městě a okolí do 40 km(okresky/dálnice).Najezdím ročně cca 6000 - 8000km.
Tak se ptám má-li někdo s těmito pneu zkušenosti:poměr kvalita/ výkon/kilometrový nájezd.Budu rád za každou vaši radu.

Re: NOKIAN W+ 205/55 R16 91T (M + S)

Napsal: 13 úno 2016, 20:01
od bady_cz
nokian w+ jsou klasicke zimaky, ne celorocni.

Re: NOKIAN W+ 205/55 R16 91T (M + S)

Napsal: 13 úno 2016, 20:13
od MEJZLIK
bady_cz píše:nokian w+ jsou klasicke zimaky, ne celorocni.
Čauky,ale já píšu,že je na nich vyraženo (M+S) což podle stránek PNEUMATIKY.cz jsou pneumatiky označené symbolem M+S celoroční.

Re: NOKIAN W+ 205/55 R16 91T (M + S)

Napsal: 13 úno 2016, 20:29
od sagen
MEJZLIK píše:
bady_cz píše:nokian w+ jsou klasicke zimaky, ne celorocni.
Čauky,ale já píšu,že je na nich vyraženo (M+S) což podle stránek PNEUMATIKY.cz jsou pneumatiky označené symbolem M+S celoroční.
A nebolo by lepsie pozriet miesto pneumatiky.cz radsej na stranky NOKIANu ? Mohol by o tych pneu vediet viac. Mam zimaky Nokian a je na nich M+S , ale zimaky su to len podla Nokianu ...

Re: NOKIAN W+ 205/55 R16 91T (M + S)

Napsal: 13 úno 2016, 20:49
od MEJZLIK
sagen píše:
MEJZLIK píše:
bady_cz píše:nokian w+ jsou klasicke zimaky, ne celorocni.
Čauky,ale já píšu,že je na nich vyraženo (M+S) což podle stránek PNEUMATIKY.cz jsou pneumatiky označené symbolem M+S celoroční.
A nebolo by lepsie pozriet miesto pneumatiky.cz radsej na stranky NOKIANu ? Mohol by o tych pneu vediet viac. Mam zimaky Nokian a je na nich M+S , ale zimaky su to len podla Nokianu ...
Tak jsem napsal přímo na stránky NOKIAN TYRES jestli jsou nebo nejsou celoroční a ještě jedna tabulka stažená z netu: Značky na pneumatikách
XL, RF - zesílené pneu s vyšší nosností (eXtra Load, ReiForced)
DSST, SSR, ZP, RFT, EMT, ZPS - samonosná technologie (náhrada rezervy)
MFS, FR, RPB, FP - ochranný lem ráfků z lehkých slitin
M+S - zimní a celoroční pneumatiky (Mud and Snow = bláto a sníh)

Jest-li si to špatně vysvětluji tak SORRY jsem jen 63letej blbej důchodce.

Napsal: 13 úno 2016, 21:20
od snike

Re: NOKIAN W+ 205/55 R16 91T (M + S)

Napsal: 13 úno 2016, 21:23
od Voči
Je to klasická zimní pneumatika. Označení M+S se opravdu objevuje na celoroční pneumatice. Toto označení si může dát na pneumatiku kdo chce. Pravé označení zimní pneumatiky je hora se třemi vrcholy a vločkou. Aby mohl výrobce tuto značku použít musí projít testem. Což na M+S nemusí.

Jinak je to slušná pneumatika. Sám jsem je měl dvě zimy. Co 10tkm tak cca. 1.5 mm pryč. Ale samozřejmě záleží na stylu jízdy.

Re:

Napsal: 13 úno 2016, 21:46
od MEJZLIK

Tak jsem goglil a goglil zrovna na této stránce jsem se dočetl jak to je a tak se omlouvám za moji nevědomost.Asi jsem to na PNEUMATIKY.cz blbě pochopil tak SOOORRRYYY.

Re: NOKIAN W+ 205/55 R16 91T (M + S)

Napsal: 13 úno 2016, 22:03
od idam.i
V POHO ,nikto nie je bezchybný.Hlavne,že si sa dopátral pravdy. =D>

Re: NOKIAN W+ 205/55 R16 91T (M + S)

Napsal: 13 úno 2016, 22:47
od sagen
idam.i píše:V POHO ,nikto nie je bezchybný.Hlavne,že si sa dopátral pravdy. =D>
Na nokiantyres.cz vo vyhladavaci je pre i30 1,6 aj celorocna guma NOKIAN WEATHERPROOF a ma aj symbol vlocky, ale je celorocna. Oznacenie na gumach uz moze byt jemne matuce, ale hladat pravdu v e shope alebo u motoristickych novinarov sa neoplati, to uz radsej vo vine. Najhorsie je, ze takto sa siria rozne povery a potom sa to podava dalej, lebo som to cital na... teraz som cital na blogu jedneho znalca, ze pre zrychlenie je dolezity maximalny vykon a v diskusii bolo plno pritakavacov, lebo mal plno tabuliek a grafov... spravne je o zrychleni rozhoduje krutiaci moment a maximalny vykon rozhoduje o maximalnej rychlosti, oboje v zavislosti od prevodoveho pomeru. Ale uz sa to bude sirit, lebo to bolo na auto.