Stránka 1 z 2

porucha motora

Napsal: 13 lis 2016, 19:28
od kuko1985
Caute. Prosim o radu. Mam i40 1.7crdi najazdene 150 000 km. Pri prejdeni cca 800 km mi zacala blikat kontrolka mazania. Tak som zastavil a olej skontroloval. Bol v poriadku. Po nasledom nastartovani kontrolka nesvietila tak som pokracoval v jazde. Po prejdeni priblizne 4 kilometrov kontrolka zacala blikat znova a nasledne motor zhasol. Ked som ho skusil nastartovat tak motor vybaval velmi cudny zvuk-rachot. Prosim vas viete mi poradit co by to mohlo byt. Dakujem za info

Re: porucha motora

Napsal: 13 lis 2016, 20:47
od idam.i
Skús pozrieť ako vyzerá chladiaca kvapalina.Pokial ti klesla hladina,tak to môže byť klasický problém.
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=165&t=30515

Re: porucha motora

Napsal: 13 lis 2016, 20:49
od kuko1985
Ta je v poriadku.

Re: porucha motora

Napsal: 14 lis 2016, 09:26
od Richard555
No jestli z motoru slyšíš nějaký "divný rachot" a předchází tomu svícení kontrolky oleje, bude nejspíš "motor po smrti" bohužel ....

Re: porucha motora

Napsal: 14 lis 2016, 11:23
od kuko1985
Motor ale ma tendenciu naskocit. Len ten zvuk je velmi cudny.

Re: porucha motora

Napsal: 14 lis 2016, 11:46
od Norway
tady asi nic nevyřešíš,budeš muset navštívit nějaký servis,kde se ti na to podívají

co záruka,nevztahuje se ještě na tvoje auto - 5 let záruka bez omezení najetých kilometrů ?

Re: porucha motora

Napsal: 14 lis 2016, 12:22
od kuko1985
Auto je momentalne v servise. Ale zatial ho nezacali rozoberat nakolko mi nechcu uznat garanciu 5 rokov.

Re: porucha motora

Napsal: 14 lis 2016, 12:38
od Norway
jejich podmínky z ní jasně
tak že pokud jsi dělal všechny garanční prohlídky u nich a máš to řádně potvrzené,tak mají smůlu ano věřím tomu že se budou chtít z toho vykroutit ( reklamovat motor po 150 000 km je těžký )

5 let záruka bez omezení najetých kilometrů
5 let záruka bez omezení najetých kilometrůMůžete jet na Měsíc a zpátky a přesto se na Vás bude stále vztahovat špičková záruka na trhu: na motor, převodovku, řízení, zavěšení, brzdný systém.

Záruka je platná v zemích EU a v zemích Evropského sdružení volného obchodu. Společnost Hyundai nabízí tuto jedinečnou pětiletou záruku bez omezení počtu ujetých kilometrů ke všem novým vozidlům prodaným v Evropě od roku 2011 (v jednotlivých zemích a pro jednotlivé modely platí rozdíly).

* Na vozidla, která budou komerčně využívána (taxi, vozidla k pronajmutí atd.), se vztahuje tříletá záruka s limitem 100 000 ujetých kilometrů.

Re: porucha motora

Napsal: 14 lis 2016, 12:40
od kuko1985
Problem.je v tom.ze posledna garancka nebola robena u nich. V servisnej knizke je ale uvedene ze to nie je podmienka na platnost zaruky 5 rokov. Nuz uvidim co bude.

Re: porucha motora

Napsal: 14 lis 2016, 13:33
od JirkaN
kuko1985 píše:Problem.je v tom.ze posledna garancka nebola robena u nich. V servisnej knizke je ale uvedene ze to nie je podmienka na platnost zaruky 5 rokov. Nuz uvidim co bude.

Garančka nemusí být dělaná pouze u značkového servisu :hyu: . Existuje bloková vyjímka. Pokud ti to servisovali jinde a dodrželi všechny body prohlídky, které ukládá :hyu: , dali náplně atd. podle doporučení výrobce a ty to můžeš doložit fakturou, tak záruka 5 let platí.

Re: porucha motora

Napsal: 14 lis 2016, 14:39
od Mexican
Jirko, bohuzial nemas pravdu. teda mas ale tyka sa to zakonnej 2 rocnej zaruky. To si popisal presne - to ale nie je zjavne tento pripad
Ak predavajuci poskytuje nadstandartnu zaruku (v tomto pripade 3 roky navyse, teda celkovo 5 rokov) musia byt splnene JEHO podmienky - v tomto pripade pravidelne kontroly a udrzba v autorizovanom servise

Re: porucha motora

Napsal: 14 lis 2016, 14:47
od JoKo
mexican, nemas pravdu.
http://motofocus.cz/legislativa/3367,bl ... i-podminky

staci taka odpoved? nasledne zacalo viacero automobiliek menit text, kde pri predlzenej zaruke neprikazuju navstevu autorizovaneho servisu...

Re: porucha motora

Napsal: 14 lis 2016, 15:01
od JirkaN
Mexican píše:Jirko, bohuzial nemas pravdu. teda mas ale tyka sa to zakonnej 2 rocnej zaruky. To si popisal presne - to ale nie je zjavne tento pripad
Ak predavajuci poskytuje nadstandartnu zaruku (v tomto pripade 3 roky navyse, teda celkovo 5 rokov) musia byt splnene JEHO podmienky - v tomto pripade pravidelne kontroly a udrzba v autorizovanom servise
To jako, že dva roky můžu do standartního servisu a zbylé 3 roky pouze do značkového nebo od začátku musím POUZE do značkového servisu z důvodu prodloužené záruky. Pak bloková vyjímka ztrácí smysl. To pak těch pár ušetřených stovek nestojí za to jezdit jinam než do značkového servisu, už jen o zkrácení zár. doby ... ](*,) a viz. kuko 1985 ušetřil tisícivku a teď si bude drbat hlavu, kolik zaplatí, i když to nebylo zapříčiněno jeho vinou, ale třeba výrobní vadou ...
Dnes snad všechny auta mají záruku delší než na dva roky, takže bloková vyjímka je praxi nerealizovatelná. Nějaký divný. Spoustu servisu právě na tuto vyjímku lákají zákazníky, které ujišťují že v žádném případě o záruku poskytovanou výrobcem nepříjdou. Viděl bych to tak že platbu za značkovou servisní prohlídku brát spíš jako druh pojištění, že když se ti něco rozbije, tak ti to musí výrobce dát grátis do pořádku.

Re: porucha motora

Napsal: 14 lis 2016, 15:05
od JirkaN
ad. Jo Ko ... a tady to máš konkrétně pro :hyu:
http://motofocus.cz/legislativa/3389,po ... ve-vyjimky

Re: porucha motora

Napsal: 14 lis 2016, 18:23
od petzl62
Ano...přesně tak!!!
Vše je otázkou komunikace a chuti a taky,jakou reputaci má neautorizovaný servis.
Já s výměnou Turba ve 120tis.km problém neměl.Můj "neautorizovaný" servis vše vyřešil,doložil faktury,dodací listy,komunikaci s :hyu: , atd...Jen záruční opravu musel provést autorizovaný servis.
Vše k mé spokojenosti.
Takže,nedejte se opít rohlíkem a trvejte na svých právech...
Někdy je to boj a s větrnými mlýny,ale je to jen na nás,zda budeme ovce,nebo vlci.