Stránka 1 z 7

TUCSON 2.0 CRDI ako casto sa regeneruje DPF?

Napsal: 06 čer 2017, 23:06
od juventus.10
ahoj, mam zaujem o kupu tucsonu 2.0 CRDI, tak by ma zaujimalo ako casto sa vam spusta regeneracia DPF, po kolkych km cca, vdaka

Re: TUCSON 2.0 CRDI ako casto sa regeneruje DPF?

Napsal: 08 čer 2017, 06:03
od panpetr
Mel jsem 2.0 crdi 100kw v ix35 a při chipovani se delala diagnostika jizdy a tak kluk rikal ze regeneruje podle zaznamu cca kazdych 800km, ale verim ze to zalezi hlavne na stylu jizdy a taky kudy jezdis, couracky po meste regeneraci nespusti. Kazdopadne jako ridic jsem nikdy samotnou regeneraci za jizdy nezaregistroval.

Re: TUCSON 2.0 CRDI ako casto sa regeneruje DPF?

Napsal: 08 čer 2017, 11:27
od Axel.Foley
Záleží také na naftě. Co mám vysledováno, obyč nafta spouští regeneraci častěji.

Re: TUCSON 2.0 CRDI ako casto sa regeneruje DPF?

Napsal: 08 čer 2017, 12:09
od milan74ma
Zalezi od stylu jazdy a kolkokrat sa Ti "podari" prerusit regeneraciu zastavenim.
Niekedy je to kazdy 200 km, niekedy kazdych 400-500 km. Ja najazdim tyzdenne 600-900 km a v priemere mi to vychadza na 2 - 3 x do dyzdna a pritom su to viac menej polovica dialnicne jazdy

edit:
co ma vsak vzdy vie nastvat je to ze ked Ti zacne regenrovat a mas pustenu klimu tak vykon 136KW motora je niekde na urovni 100kW max a vzdy ked nastane tato situacia potrebujem predbiehat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: TUCSON 2.0 CRDI ako casto sa regeneruje DPF?

Napsal: 08 čer 2017, 20:49
od juventus.10
dakujem na vase skusenosti chlapi, ja som mal diesel bavora a pokial som raz za tyzden dal dlhsiu trasu tak to bolo v poho, ale ked som s tym prestal, tak sa mi dpf rychlo znicil, nedokoncene regeneracie, pretlacenie nafty do oleja a pod.. Pozeram noveho tucsona, chcem automat, ale ten v benzine nie je, a dieslu sa bojim, lebo dlhsie trasy teraz nemam, sem tam sa najde ale ojedinele. Cital som skusenosti majitelov mazdy, ktorym sa dpf regeneruje aj kazdych 150 az 200 km co sa mi zda dost casto, hyundai je na tom, ako vidim, lepsie :D/


edit: ako pozeram, da sa dokupit automat ku 1.6 tGDI ;) to je dobra sprava

Re: TUCSON 2.0 CRDI ako casto sa regeneruje DPF?

Napsal: 08 čer 2017, 21:17
od petzl62
No tak aby jsi se jen neradoval,tak prostuduj vlákno o prolínání benzinu do oleje konkrétně u těchto motorů 1,6TGDi u Tucsonu při krátkých jízdách... #-o 8-[

Re: TUCSON 2.0 CRDI ako casto sa regeneruje DPF?

Napsal: 08 čer 2017, 21:28
od panpetr
A o chovani toho sedmistupnoveho automatu....

Re: TUCSON 2.0 CRDI ako casto sa regeneruje DPF?

Napsal: 08 čer 2017, 22:48
od idam.i
petzl62 píše:No tak aby jsi se jen neradoval,tak prostuduj vlákno o prolínání benzinu do oleje konkrétně u těchto motorů 1,6TGDi u Tucsonu při krátkých jízdách... #-o 8-[
Som veľmi zvedavý ako sa to bude ďalej vyvíjať. :-k
Je to všeobecne známy problém motorov tejto konštrukcie.Chce to čas a veľa testovacích kilometrov.Akurát ja nie som ochotný toho testera robiť.Ani pre :hyu: nie. [-(
No verím,že kto si počká,sa dočká. :D/

Re: TUCSON 2.0 CRDI ako casto sa regeneruje DPF?

Napsal: 08 čer 2017, 23:02
od CEVETE
Ahoj, tak jezdím kombinovaně dálnice a šoustky. V sobotu jsem byl v Regensburgu a filtr začal zrovna tak 10 km od baráku a do Řezna to bylo 210km a to samé zpět a po dálnici a filtr zase začal regeneraci tak 30 km před příjezdem domu takže asi po 360 km jen po dálnici. Na šoustkách je to tak 150-200 km, samozřejmě na naftu premium. Na obyčejnou naftu, jak už tady myslím Axel psal, se to krátí. Šoustky jsou u mě tak 70-100km trasy. A je to takto od začátku. Pokud se toho nevšimneš a přeruší se to, tak je to třeba dvakrát za sebou po 80km. Po dotazu v servisu je to tak normální stav, ale podle mě vědí prdlajz.

Re: TUCSON 2.0 CRDI ako casto sa regeneruje DPF?

Napsal: 09 čer 2017, 06:25
od milan74ma
chalani nemyslim ze sa to krati obycajnou naftou. Ja tankujem vzdy premium naftu ci uz Slovnaft, Shell, Omw, ... a este pridavam aj VIF aditiva a nema to na to ziadny vplyv. Skor to zlozenie jazd. Dokonca sa mi stalo z som niekolko krat po sebe prerusil vypalovanie (najlepsie to poznam podla tych praskavych vypalovacich zvukov z vyfuku) a potom to islo cim dalej tym horsie - vykon. No ked som to zobral na dialnicu a trosku ho potlacil tak tak kym som dosiel z MA do BA tak ako keby som sedel v raz tak vykonnom aute. :mrgreen:

Re: TUCSON 2.0 CRDI ako casto sa regeneruje DPF?

Napsal: 09 čer 2017, 19:41
od juventus.10
precital som si o problemoch TGDI a aj o spravani autorizovanych servisoch, a je to na zaplakanie :-& Ako mozu odvovodnovat stupajucu hladinu oleja kratkymi trasami. To si mam do mesta kupit diesel?

vdaka ze ste ma na tento problem upozornili ludia :-k ako aj vdaka za vase skusenosti a postrehy ohladom dieslu :hyu:

Re: TUCSON 2.0 CRDI ako casto sa regeneruje DPF?

Napsal: 26 bře 2019, 08:25
od 09freds
Po shlédnutí reportaže o filtrech DPF a jejich odtraňování, jsem se rozhodl vyzkoušet propagovaný postup laické kontroly funkce fitru DPF: prsty do vyfuku. Po vytažení jsem konstatoval, že sice nemám prsty černé od sazí, ale ani čisté, jak se uvádí v různých pramenech.
Měl jsem prsty zašpiněné kovově šedým povlakem.
Auto má najeto 18000 km, vypalování probíhá cca co 500 km,kontrolky nesvítí.
Je to v pořádku?

Re: TUCSON 2.0 CRDI ako casto sa regeneruje DPF?

Napsal: 26 bře 2019, 10:08
od Axel.Foley
S výfukem to mám stejně, neřeš.

Re: TUCSON 2.0 CRDI ako casto sa regeneruje DPF?

Napsal: 26 čer 2019, 17:12
od 09fredse
Našel jsem pro škodovku přídavný elektronický modul umožňující zobrazit na displeji DOt, kromě jiných parametru motoru a auta též zaplnění filtru DPF a status jeho regenerace,
Viz:https://www.autopolar.net/product/polar ... mk6-8p-8j/
Neexistuje něco podobného pro Hyundai?

Re: TUCSON 2.0 CRDI ako casto sa regeneruje DPF?

Napsal: 30 srp 2020, 09:25
od 09fredse
Po dvou létech a ujetí cca 30000 km jsem se dostal na regeneraci fitru po cca 200 km, hodnota před dvěmi léty byla asi 350-450 km.Samozřejmě že tím vzrostla dlouhodobá průměrná spotřeba asi o 0,1-0,2 l na 100km.
Jezdím v podstatě stejné trasy 1/3 dálníce,1/3 město a 1/3 okresní silnice, ujedu měsíčně cca 1000 ař 1500 Km , nafta eurooil nebo benzina + VIF.
Z mé strany vše stejné .
Představa ucpavájícího se filtru po 30000 km se mi hrubě nelibí . ](*,).
Bohužel ze zdravotních důvodu (chyběla síla,nálada i chuť) jsem na cca 3/4 roku zanedbal sledování a nyní nevím zda ke snížení intervalu vypalování došlo postupně nebo náhle, např.po druhé garančce.
Jak to tento stav hodnotit.Jako běžnou záležitost nebo předzvěst problému?