Stránka 1 z 3

Prostě se to sype..

Napsal: 17 čer 2017, 03:02
od rimmer.ace
Ahoj,
začínám být docela nasraný, má i30CW 1.6 88Kw z roku 2014 se začíná sypat a to pořádně - nejhorší je, že v servise ze mě mají asi prdel:-) (to mám za ten vlastní olej)

Takže začnu:

(6/2014) Vyjedu ze salónu z novým autem, po 100km déšť - stěrače pískají jako kdyby ten zvuk pouštěli zvlášť do reproduktoru (nikdy jsem v servise nerešil)

(6/2015) 1. garančka - rez na zadních dveří, očividně puklina která šla "zespoda" z laku - 1. servis výsměch - vyřešeno za půl roku v jiném servise na reklamaci
-auto při rozjezdu (pokud stálo pár hodin) škube jako kdyby neměl kyslík - servis výsměch s hláškou "Umíte řadit?"
-vrže mě palubovka - reklamace neuznána - vše je cajk, je to přece z plastu, tak to "trochu" vrže
Cena cca 5200 Kč
Je jasné, že tento servis jsem už nenavštívil.

-Mezitím "Do It Yourself" vyřešení cvakání ze zadních sedadel - elektrikářská lepící páska aplikováná na zámky sedadel

(6/2016) 2. garančka - Vrže mě palubovka jako prase - reklamace - uznáno - půl roku to bylo ticho, potom sem si zvyk...
-Výměna půlky spojky - málem jsem se zabil na dálnici když mě to při sešlápnutí plynu vyhodilo rychlost - prý "výrobní vada" - reklamace uznána
Cena cca 6500 Kč

Ve dréhé gar. prohlídce jsem si nechal - pro jistotu - udělat geometrii kol...výsledek? Jezdí to nakřivo (předtím v pohodě). Dál nechci problém se servisem řešit, jelikož jim nelze dokázat kvalitu práce.

(6/2017) 3. garančka - FURT to škube v chladném počasí při rozjezdu - reklamace zamítnuta - diagnostika OK (wtf?)
-Kovový zvuk z výfuku na volnoběh /1-2 stupěň/ (prostě katalyzator v pr..) - reklamace zamítnuta - diagnostika OK
-Cvakání roletky v kufru při rychlosti 100km a více. - reklamace zamítnuta - nic necvaká (zajímalo by mě jak to zkoušli uprostřed Prahy)
-Řadící páka vypadá jako kdyby ji někdo sežvýkal a potom vrátil na původní místo - reklamace - wait for it - uznána! (tu vadu jsem řek aby řeč nestála)

Cena 1700 Kč - vlastní olej (500kč), pylový/vzduchový filtr jsem měnil sám, na kola nesměli sahat - viz výše.

Za dva týdny si jdu pro řadící páku, nevím jestli ten benzín (a 2 hoďky volna z práce) za to stojí, ale tak je to zadara, ne?
Abych nebyl za úplného šmoulu, tak jsem si nahrál video - spíše zvuk výfuku co je "OK" https://www.youtube.com/watch?v=bOYqBpO1DZE - rovnou zavolám, že na stejný termín chci dát znova auto k reklamaci - ať mají nachystanou náhradní jebku (ta poslední psala nějaké errory na rádiu).

Před týdnem když jsem si kupoval motorový olej, tak jsem se podíval na fakturu z minula - že tam chytře naliju ten stejný (to jsem ale filuta) - po objednání toho stejného jsem si pro klid duše otevřel manuál - to co dle faktury nalili do motoru je pro dieslové motory, tak jsem objednávku stornoval a koupil ten "doporučený" manuálem. Nejsem z oboru a nedokážu říct jestli to bylo špatně, ale když mě manuál řekne, dej tam 6tku šroubek, tak tam dám 6tku šroubek. Potom se nemůžu divit, že někdo dá ve fabrice do spojky menší těsnění.


Co je na tom nejsmutnější? Že všechny problémy tady na fóru nepopisuju je já, né 3, né 5, ale rovnou desítky uživatelů - a to je jen zlomek reálných čísel.
Jo koupil jsem si socka káru, ale není normální, že se mi to vysere dřív než baterka ve smartfonu...fuj du blít

Edit:

Řadička vyměněna - ale při předávání mě zapomněli dovřít kapotu motoru (všiml jsem si až večer, když to dělalo nějaké divné věci se zamykáním), o nutnosti odpojení baterie při výměně hlavice řadící páky nechám rozhodnou odborníky.
Pustil jsem jim video se rachocením katalyzátoru a dali mě termín za 3 týdny (lol)
Ošoupaný volant neuznali (dle toho kdo to sepisoval to vada byla, ale reklamační technik to zamítl, že prý to mám zkusit za rok :-)

Edit: 6/2018 (4. garančka za 9k :/ )

Vyměněn věnec volantu (ošoupané), vyměněny rozvody a vodící kladky (rachocení) vše záruka.
Odlepuje se plast u čelního okna (venku vedle kapoty) - pry bude řešeno někdy jindy..

Re: Prostě se to sype..

Napsal: 14 črc 2017, 16:24
od mihlit
V servisech to bohužel stojí často za starou bačkoru. Ono třeba co může být jednoduššího a častějšího (nejvíce praxe) v servisu, než výměna oleje. Donesl jsem si vlastní a když jsem sháněl zbytek, nebyl. Prostě tam nalili celou pixlu oleje, samozřejmě přes maximu. Když už servis ani neví kolik oleje do auta patří, tak co od nich chtít. Najít dobrý servis je vždy důležité a nebát se kvůli tomu jet do sousedního města, vyplatí se to. Hlavně z dlouhodobého hlediska. Pokud by mi někde něco zjevného odmítli, tak bych jel prudit jiný servis a nevzdal to.

Re: Prostě se to sype..

Napsal: 14 črc 2017, 18:13
od tempest
Vakašli se na ten servis a raděj si udělej výlet někam jinam. Za mě Nové Město, nebo Kyjov. Určitě ne Jihlava. Mám volant, řadičku, roletu vyměněnou a bez řečí. Ale nevozím vlastní olej. To je každého věc.

Prostě se to sype..

Napsal: 14 črc 2017, 21:56
od kitrab
Divny pristup, vzhledm k tomu ze reklamace jim nekde schvaluji. U mne nafotili, sepsal se popis, odeslano za hodinu schvaleno vymena.


Sent from my iPad using Tapatalk

Re: Prostě se to sype..

Napsal: 14 črc 2017, 22:11
od tempest
Co jsem tak pochytil, tak servis určitě vydělá více na opravě soukromé osobě, než když dělá reklamaci, kterou platí přímo :hyu: .

Re: Prostě se to sype..

Napsal: 15 črc 2017, 21:16
od rimmer.ace
Vcera zacala svitit kontrolka tmps, ze v jednom kole neni tlak, na benzince podle kompresoru mam vsecky kola OK.. jdu brecet...3 roky tomu byly, asi ten pribeh sepisu a poslu do Skodovky na PR oddeleni jestli me za to nezaplati.

Jo pro zajimavost 47 TKm mam najeto.

Re: Prostě se to sype..

Napsal: 16 črc 2017, 09:36
od Axel.Foley
Čidlo je v záruce, reklamovat :!:

Re: Prostě se to sype..

Napsal: 16 črc 2017, 16:35
od shawt
rimmer.ace píše:Vcera zacala svitit kontrolka tmps, ze v jednom kole neni tlak, na benzince podle kompresoru mam vsecky kola OK.. jdu brecet...3 roky tomu byly, asi ten pribeh sepisu a poslu do Skodovky na PR oddeleni jestli me za to nezaplati.

Jo pro zajimavost 47 TKm mam najeto.
Me taky blbnul jeden TPMS sensor, stacilo na chvili nafoukat na 2,7, pak ufouknout dolu a chytl se, ted je uz nekolik mesicu v poradku.

Napsal: 16 črc 2017, 18:36
od bony
Ja jsem koupil na Ali a jsou v pohode nic bedela problem, zadne kodovani, zadne prefukovani. :-) Jinak posilam pozdrav ze Spindlu a prave dojela i30 II modra z Brnenskou SPZ. Neni to nekdo z fora?

odeslano z telefonu

Re: Prostě se to sype..

Napsal: 16 črc 2017, 23:53
od rimmer.ace
shawt píše:
rimmer.ace píše:Vcera zacala svitit kontrolka tmps, ze v jednom kole neni tlak, na benzince podle kompresoru mam vsecky kola OK.. jdu brecet...3 roky tomu byly, asi ten pribeh sepisu a poslu do Skodovky na PR oddeleni jestli me za to nezaplati.

Jo pro zajimavost 47 TKm mam najeto.
Me taky blbnul jeden TPMS sensor, stacilo na chvili nafoukat na 2,7, pak ufouknout dolu a chytl se, ted je uz nekolik mesicu v poradku.
Zítra jdu s motorem na reklamaci (viz video výše), tak jim tam hodim i ten senzor, kdyz budou mit kecy, tak zkusim dofouknout (první mě ukáží kde je na ten senzor výluka v záruce - kterou jsem nenašel)

Re: Prostě se to sype..

Napsal: 17 črc 2017, 07:54
od airwaves
Je to o kvalitě a motivaci lidí - techniků a mechaniků.. Kvalitních je málo a motivuje je málokdo. To je celý problém. Si vemte jak jsme malá zemička a kolik je tady všelijakých zastoupení značek aut, motorek, trucků, traktorů a podobně. Pak každá větší fabrika hledá lidi na údržbu, seřizovače. A ze škol vycházejí obchodní akademici a podobný hovna. :D tak co čekáte? A to se ještě raději nebavme o personálu u výrobce aut.

Re: Prostě se to sype..

Napsal: 17 črc 2017, 08:23
od ob3l1x
ja by som ti odporucil nenechat na odbit.

reklamaciu ti musia prijat (stale pozaduj nejaky papier) nemozu len tak povedat ze to je tvoja chyba alebo ze si si to vymyslel. oni musia prekazat ze ta chyba nie je.
Ak si si isty ze mas chybu ako si pisal s tym kovovym zvukom tak by som zobral technika so sebou a nechal ho to vypocut pripadne previest v aute, a potom spisat reklamaciu.

reklamaciu aspon na slovensku musia stale prijat.

Re: Prostě se to sype..

Napsal: 17 črc 2017, 09:57
od petr.gr
Zkuste napsat přímo výrobci s popisem všech problémů a reakcí v servisu.


Hyundai Motor Czech s.r.o.

Siemensova 2717/4
155 00 Praha 5
IČ: 28399757
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 138784

Hyundai Infocentrum: 800 800 900

Telefon: 222 334 399
E-mail: info@hyundai.cz

Re: Prostě se to sype..

Napsal: 17 črc 2017, 10:05
od Mr. HYUNDAI
Toto není výrobce! Společnost HYUNDAI Motor Czech s.r.o. je dovozce vozů zn. :hyu: do ČR.

Půjdeme-li do důsledku, výrobcem vozů :hyu: i30 jen společnost Hyundai Motor Manufacturing Czech s.r.o.

Což nic nemění na tom, že právě dovozce je ten, kdo email s popisem všech problémů a přístupu servisů, má dostat :wink: .

Napsal: 17 črc 2017, 10:51
od bony
Spise tam bude obecna zaruka na baterii coz je 1/2 roku ale pravdou je ze pokud nemas primo v knizce omezeni tak by mela platit 5 let. Ale neres reklamaci jen ustne, dej to pisemne s pozadavkem odstraneni popripade v 1/2roce od koupe vymeneni.

odeslano z telefonu