7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 7146
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň
Kontaktovat uživatele:

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Příspěvek od Mr. HYUNDAI » 31 led 2019, 22:42

Za nic, až přivrkáš novou káru domů, můžeš to podrobně pročíst v návodu :) .
i30 FB PDe 1,4 T-GDi N-line Ultimate/i30 kombi PDe 1,4 T-GDi go!
PDe HB 1,0 T-GDi Symbol+
GDH kombi 1,6 GDi GO!
ELH 1,7CRDi TK+
FDH 1,6CVVT TK
NF 2,4CVVT Dynamic
LC 1,3i Champion
EF F/L 2,0i Elegance
XD F/L 1,6i Comfort+
X3B 1,3i GLS
aj.

Reklama
 

Uživatelský avatar
R2-db269.cz
**
Příspěvky: 475
Registrován: 06 úno 2016, 00:33

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Příspěvek od R2-db269.cz » 31 led 2019, 22:48

Jasně že do toho kouknu ale takové rady jsou lepší než dva návody. :wink:
Hyundai i30 3.gen Fastback 1.4 T-GDI 103kW 7DCT Style Clean Slate
Hyundai i30 2.gen Combi 1.6 CRDI 81kW Weekend Design Ara Blue - prodáno
Hyundai i30 1.gen Hatchback 1.4 CVVT - prodáno
Škoda Octavia 1.9 tdi 81kW
Škoda Favorit
Opel Vectra 2.0i

Uživatelský avatar
Raikin
*
Příspěvky: 94
Registrován: 30 pro 2018, 10:51
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Příspěvek od Raikin » 31 led 2019, 23:01

U DCT a obecne myslim u vsech automatu se N dava tak maximalne v servise, odtah, pripadne kdyz fakt dlouho stojis, asi dobry priklad je ten prejezd. V takovem pripade ja bych ale asi rovnou vypl motor :)
Hyundai i30 Fastback - 2018 - 1.4 T-GDI DCT - 103kW - Style Ultimate
Skoda Fabia - 2018 - 1.0 TSI - 81kW - Style+
Hyundai i30 combi II 2017 - 1.6 MPI - 88kW
Hyundai Getz 2003 - 1.1 - 46kW
Toyota Yaris 2006 - 1.3 VVTi - 64kW
Audi A3 1997 - 1.8 - 92kW

Uživatelský avatar
R2-db269.cz
**
Příspěvky: 475
Registrován: 06 úno 2016, 00:33

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Příspěvek od R2-db269.cz » 01 úno 2019, 00:09

Ještě se zeptám jak je to s ruční brzdou u Style? Elektrická je až u packetu Ultimate. Jak je to tedy řešeno u automatu s klasickou ruční brzdou? Dám režim "P" a musím zatáhnout ruční brzdu?
Hyundai i30 3.gen Fastback 1.4 T-GDI 103kW 7DCT Style Clean Slate
Hyundai i30 2.gen Combi 1.6 CRDI 81kW Weekend Design Ara Blue - prodáno
Hyundai i30 1.gen Hatchback 1.4 CVVT - prodáno
Škoda Octavia 1.9 tdi 81kW
Škoda Favorit
Opel Vectra 2.0i

Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 7146
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň
Kontaktovat uživatele:

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Příspěvek od Mr. HYUNDAI » 01 úno 2019, 07:17

Přesně tak.
i30 FB PDe 1,4 T-GDi N-line Ultimate/i30 kombi PDe 1,4 T-GDi go!
PDe HB 1,0 T-GDi Symbol+
GDH kombi 1,6 GDi GO!
ELH 1,7CRDi TK+
FDH 1,6CVVT TK
NF 2,4CVVT Dynamic
LC 1,3i Champion
EF F/L 2,0i Elegance
XD F/L 1,6i Comfort+
X3B 1,3i GLS
aj.

Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 3509
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Příspěvek od Chasnik » 02 úno 2019, 11:16

Mr. HYUNDAI píše:Na červené na křižovatkách nemá smysl vyřazovat - nechat D a "stát" na brzdě.
A funkci AutoHold mají všechny DCTčka od Hyundaie nebo jen vyšší výbavové řady? Já ji v půjčeném autě používal docela často v křižovatkách.
Mr. HYUNDAI píše:Za nic, až přivrkáš novou káru domů, můžeš to podrobně pročíst v návodu :) .
No to je snad samozřejmost :wink:
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k
Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15)
C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11)
Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)

Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 7146
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň
Kontaktovat uživatele:

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Příspěvek od Mr. HYUNDAI » 02 úno 2019, 11:58

To nevím jistě, ale teoreticky AutoHold mají všechny i30 PDe.
A co se návodu týče - ještě jsem ho neotevřel :oops: .
i30 FB PDe 1,4 T-GDi N-line Ultimate/i30 kombi PDe 1,4 T-GDi go!
PDe HB 1,0 T-GDi Symbol+
GDH kombi 1,6 GDi GO!
ELH 1,7CRDi TK+
FDH 1,6CVVT TK
NF 2,4CVVT Dynamic
LC 1,3i Champion
EF F/L 2,0i Elegance
XD F/L 1,6i Comfort+
X3B 1,3i GLS
aj.

[SK]peter
*
Příspěvky: 54
Registrován: 09 pro 2018, 13:25

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Příspěvek od [SK]peter » 02 úno 2019, 19:02

Nieje autohold podmienený elektronickou ručnou brzdov? Ja ho pri nej uvybavy štýle mam

intdriver
*
Příspěvky: 18
Registrován: 01 lis 2019, 12:03

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Příspěvek od intdriver » 30 lis 2019, 08:30

kdyz jedu na 7 stupen treba 100kmh na tempomat a vypnu ho, tak automat vzdy podradi na 6 a ihned zase na 7 a to nemusim mit nohu na zadnem pedalu, nezalezi na tom, zda klesam nebo stoupam. Stava se to take nekomu?
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI, 7DCT, Ultimate

Uživatelský avatar
Raikin
*
Příspěvky: 94
Registrován: 30 pro 2018, 10:51
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Příspěvek od Raikin » 01 pro 2019, 11:28

To schvalne dneska vyzkousim, ale auto mam skoro rok a zatim jsem to nezaznamenal.
Hyundai i30 Fastback - 2018 - 1.4 T-GDI DCT - 103kW - Style Ultimate
Skoda Fabia - 2018 - 1.0 TSI - 81kW - Style+
Hyundai i30 combi II 2017 - 1.6 MPI - 88kW
Hyundai Getz 2003 - 1.1 - 46kW
Toyota Yaris 2006 - 1.3 VVTi - 64kW
Audi A3 1997 - 1.8 - 92kW

Uživatelský avatar
helou
**
Příspěvky: 379
Registrován: 18 čer 2017, 17:07

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Příspěvek od helou » 01 pro 2019, 22:09

intdriver píše:
30 lis 2019, 08:30
kdyz jedu na 7 stupen treba 100kmh na tempomat a vypnu ho, tak automat vzdy podradi na 6 a ihned zase na 7 a to nemusim mit nohu na zadnem pedalu, nezalezi na tom, zda klesam nebo stoupam. Stava se to take nekomu?
Ja som to vyskusal a mne to nerobi....
I30 kombi, 1.4TGDI, Style, 7 - DCT, RLED, Safety pack plus, 103 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.

Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 7146
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň
Kontaktovat uživatele:

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Příspěvek od Mr. HYUNDAI » 02 pro 2019, 10:21

intdriver píše:
30 lis 2019, 08:30
kdyz jedu na 7 stupen treba 100kmh na tempomat a vypnu ho, tak automat vzdy podradi na 6 a ihned zase na 7 a to nemusim mit nohu na zadnem pedalu, nezalezi na tom, zda klesam nebo stoupam. Stava se to take nekomu?
Ve Sněhurce mi to dnes ráno neudělalo, a to jsem si schválně vybral místo se stoupáním, abych motor ještě víc zatížil. V Karkulce vyzkouším o víkendu (když nezapomenu).
i30 FB PDe 1,4 T-GDi N-line Ultimate/i30 kombi PDe 1,4 T-GDi go!
PDe HB 1,0 T-GDi Symbol+
GDH kombi 1,6 GDi GO!
ELH 1,7CRDi TK+
FDH 1,6CVVT TK
NF 2,4CVVT Dynamic
LC 1,3i Champion
EF F/L 2,0i Elegance
XD F/L 1,6i Comfort+
X3B 1,3i GLS
aj.

intdriver
*
Příspěvky: 18
Registrován: 01 lis 2019, 12:03

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Příspěvek od intdriver » 03 pro 2019, 08:47

Pristi tyden jedu na servis, tak se jich na to zeptam.
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI, 7DCT, Ultimate

Uživatelský avatar
Raikin
*
Příspěvky: 94
Registrován: 30 pro 2018, 10:51
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka

Příspěvek od Raikin » 04 pro 2019, 12:19

Tak jsem to dneska vyzkousel a nic takoveho mi to nedela, takze je neco spatne u tebe asi :)
Hyundai i30 Fastback - 2018 - 1.4 T-GDI DCT - 103kW - Style Ultimate
Skoda Fabia - 2018 - 1.0 TSI - 81kW - Style+
Hyundai i30 combi II 2017 - 1.6 MPI - 88kW
Hyundai Getz 2003 - 1.1 - 46kW
Toyota Yaris 2006 - 1.3 VVTi - 64kW
Audi A3 1997 - 1.8 - 92kW

Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Motor a převodovka“