
7 stupňová dvouspojková DCT převodovka
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 7146
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka
Za nic, až přivrkáš novou káru domů, můžeš to podrobně pročíst v návodu
.

i30 FB PDe 1,4 T-GDi N-line Ultimate/i30 kombi PDe 1,4 T-GDi go!
PDe HB 1,0 T-GDi Symbol+
GDH kombi 1,6 GDi GO!
ELH 1,7CRDi TK+
FDH 1,6CVVT TK
NF 2,4CVVT Dynamic
LC 1,3i Champion
EF F/L 2,0i Elegance
XD F/L 1,6i Comfort+
X3B 1,3i GLS
aj.
PDe HB 1,0 T-GDi Symbol+
GDH kombi 1,6 GDi GO!
ELH 1,7CRDi TK+
FDH 1,6CVVT TK
NF 2,4CVVT Dynamic
LC 1,3i Champion
EF F/L 2,0i Elegance
XD F/L 1,6i Comfort+
X3B 1,3i GLS
aj.
- Reklama
- R2-db269.cz
- **
- Příspěvky: 475
- Registrován: 06 úno 2016, 00:33
Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka
Jasně že do toho kouknu ale takové rady jsou lepší než dva návody. 

Hyundai i30 3.gen Fastback 1.4 T-GDI 103kW 7DCT Style Clean Slate
Hyundai i30 2.gen Combi 1.6 CRDI 81kW Weekend Design Ara Blue - prodáno
Hyundai i30 1.gen Hatchback 1.4 CVVT - prodáno
Škoda Octavia 1.9 tdi 81kW
Škoda Favorit
Opel Vectra 2.0i
Hyundai i30 2.gen Combi 1.6 CRDI 81kW Weekend Design Ara Blue - prodáno
Hyundai i30 1.gen Hatchback 1.4 CVVT - prodáno
Škoda Octavia 1.9 tdi 81kW
Škoda Favorit
Opel Vectra 2.0i
Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka
U DCT a obecne myslim u vsech automatu se N dava tak maximalne v servise, odtah, pripadne kdyz fakt dlouho stojis, asi dobry priklad je ten prejezd. V takovem pripade ja bych ale asi rovnou vypl motor 

Hyundai i30 Fastback - 2018 - 1.4 T-GDI DCT - 103kW - Style Ultimate
Skoda Fabia - 2018 - 1.0 TSI - 81kW - Style+
Hyundai i30 combi II 2017 - 1.6 MPI - 88kW
Hyundai Getz 2003 - 1.1 - 46kW
Toyota Yaris 2006 - 1.3 VVTi - 64kW
Audi A3 1997 - 1.8 - 92kW
Skoda Fabia - 2018 - 1.0 TSI - 81kW - Style+
Hyundai i30 combi II 2017 - 1.6 MPI - 88kW
Hyundai Getz 2003 - 1.1 - 46kW
Toyota Yaris 2006 - 1.3 VVTi - 64kW
Audi A3 1997 - 1.8 - 92kW
- R2-db269.cz
- **
- Příspěvky: 475
- Registrován: 06 úno 2016, 00:33
Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka
Ještě se zeptám jak je to s ruční brzdou u Style? Elektrická je až u packetu Ultimate. Jak je to tedy řešeno u automatu s klasickou ruční brzdou? Dám režim "P" a musím zatáhnout ruční brzdu?
Hyundai i30 3.gen Fastback 1.4 T-GDI 103kW 7DCT Style Clean Slate
Hyundai i30 2.gen Combi 1.6 CRDI 81kW Weekend Design Ara Blue - prodáno
Hyundai i30 1.gen Hatchback 1.4 CVVT - prodáno
Škoda Octavia 1.9 tdi 81kW
Škoda Favorit
Opel Vectra 2.0i
Hyundai i30 2.gen Combi 1.6 CRDI 81kW Weekend Design Ara Blue - prodáno
Hyundai i30 1.gen Hatchback 1.4 CVVT - prodáno
Škoda Octavia 1.9 tdi 81kW
Škoda Favorit
Opel Vectra 2.0i
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 7146
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka
Přesně tak.
i30 FB PDe 1,4 T-GDi N-line Ultimate/i30 kombi PDe 1,4 T-GDi go!
PDe HB 1,0 T-GDi Symbol+
GDH kombi 1,6 GDi GO!
ELH 1,7CRDi TK+
FDH 1,6CVVT TK
NF 2,4CVVT Dynamic
LC 1,3i Champion
EF F/L 2,0i Elegance
XD F/L 1,6i Comfort+
X3B 1,3i GLS
aj.
PDe HB 1,0 T-GDi Symbol+
GDH kombi 1,6 GDi GO!
ELH 1,7CRDi TK+
FDH 1,6CVVT TK
NF 2,4CVVT Dynamic
LC 1,3i Champion
EF F/L 2,0i Elegance
XD F/L 1,6i Comfort+
X3B 1,3i GLS
aj.
Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka
A funkci AutoHold mají všechny DCTčka od Hyundaie nebo jen vyšší výbavové řady? Já ji v půjčeném autě používal docela často v křižovatkách.Mr. HYUNDAI píše:Na červené na křižovatkách nemá smysl vyřazovat - nechat D a "stát" na brzdě.
No to je snad samozřejmostMr. HYUNDAI píše:Za nic, až přivrkáš novou káru domů, můžeš to podrobně pročíst v návodu.

i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k
Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15)
C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11)
Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15)
C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11)
Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 7146
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka
To nevím jistě, ale teoreticky AutoHold mají všechny i30 PDe.
A co se návodu týče - ještě jsem ho neotevřel
.
A co se návodu týče - ještě jsem ho neotevřel

i30 FB PDe 1,4 T-GDi N-line Ultimate/i30 kombi PDe 1,4 T-GDi go!
PDe HB 1,0 T-GDi Symbol+
GDH kombi 1,6 GDi GO!
ELH 1,7CRDi TK+
FDH 1,6CVVT TK
NF 2,4CVVT Dynamic
LC 1,3i Champion
EF F/L 2,0i Elegance
XD F/L 1,6i Comfort+
X3B 1,3i GLS
aj.
PDe HB 1,0 T-GDi Symbol+
GDH kombi 1,6 GDi GO!
ELH 1,7CRDi TK+
FDH 1,6CVVT TK
NF 2,4CVVT Dynamic
LC 1,3i Champion
EF F/L 2,0i Elegance
XD F/L 1,6i Comfort+
X3B 1,3i GLS
aj.
Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka
Nieje autohold podmienený elektronickou ručnou brzdov? Ja ho pri nej uvybavy štýle mam
Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka
kdyz jedu na 7 stupen treba 100kmh na tempomat a vypnu ho, tak automat vzdy podradi na 6 a ihned zase na 7 a to nemusim mit nohu na zadnem pedalu, nezalezi na tom, zda klesam nebo stoupam. Stava se to take nekomu?
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI, 7DCT, Ultimate
Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka
To schvalne dneska vyzkousim, ale auto mam skoro rok a zatim jsem to nezaznamenal.
Hyundai i30 Fastback - 2018 - 1.4 T-GDI DCT - 103kW - Style Ultimate
Skoda Fabia - 2018 - 1.0 TSI - 81kW - Style+
Hyundai i30 combi II 2017 - 1.6 MPI - 88kW
Hyundai Getz 2003 - 1.1 - 46kW
Toyota Yaris 2006 - 1.3 VVTi - 64kW
Audi A3 1997 - 1.8 - 92kW
Skoda Fabia - 2018 - 1.0 TSI - 81kW - Style+
Hyundai i30 combi II 2017 - 1.6 MPI - 88kW
Hyundai Getz 2003 - 1.1 - 46kW
Toyota Yaris 2006 - 1.3 VVTi - 64kW
Audi A3 1997 - 1.8 - 92kW
Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka
Ja som to vyskusal a mne to nerobi....
I30 kombi, 1.4TGDI, Style, 7 - DCT, RLED, Safety pack plus, 103 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 7146
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka
Ve Sněhurce mi to dnes ráno neudělalo, a to jsem si schválně vybral místo se stoupáním, abych motor ještě víc zatížil. V Karkulce vyzkouším o víkendu (když nezapomenu).
i30 FB PDe 1,4 T-GDi N-line Ultimate/i30 kombi PDe 1,4 T-GDi go!
PDe HB 1,0 T-GDi Symbol+
GDH kombi 1,6 GDi GO!
ELH 1,7CRDi TK+
FDH 1,6CVVT TK
NF 2,4CVVT Dynamic
LC 1,3i Champion
EF F/L 2,0i Elegance
XD F/L 1,6i Comfort+
X3B 1,3i GLS
aj.
PDe HB 1,0 T-GDi Symbol+
GDH kombi 1,6 GDi GO!
ELH 1,7CRDi TK+
FDH 1,6CVVT TK
NF 2,4CVVT Dynamic
LC 1,3i Champion
EF F/L 2,0i Elegance
XD F/L 1,6i Comfort+
X3B 1,3i GLS
aj.
Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka
Pristi tyden jedu na servis, tak se jich na to zeptam.
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI, 7DCT, Ultimate
Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka
Tak jsem to dneska vyzkousel a nic takoveho mi to nedela, takze je neco spatne u tebe asi 

Hyundai i30 Fastback - 2018 - 1.4 T-GDI DCT - 103kW - Style Ultimate
Skoda Fabia - 2018 - 1.0 TSI - 81kW - Style+
Hyundai i30 combi II 2017 - 1.6 MPI - 88kW
Hyundai Getz 2003 - 1.1 - 46kW
Toyota Yaris 2006 - 1.3 VVTi - 64kW
Audi A3 1997 - 1.8 - 92kW
Skoda Fabia - 2018 - 1.0 TSI - 81kW - Style+
Hyundai i30 combi II 2017 - 1.6 MPI - 88kW
Hyundai Getz 2003 - 1.1 - 46kW
Toyota Yaris 2006 - 1.3 VVTi - 64kW
Audi A3 1997 - 1.8 - 92kW