Stránka 1 z 1

Zásuvka v kufru

Napsal: 17 říj 2017, 14:24
od ixík35
Řeším takový problém a netuším jestli je chyba celkově v autě, nebo někde jen u mně. Každou dovolenou si vozím chlaďák v kufru zastrčený do zásuvky. Dělal sem to tak v jiném autě seat Altea se stejným chlaďákem. Teď v IX 35 se mi ale chlaďák vypíná kvůli vůli v zásuvce. Přejedu třeba díru, retarder, či jen tak za jízdy bez ničeho a chladák se vypne a až na parkovišti zjistím že nejde, tak pohnu zástrčkou (kamkoliv) a chlaďák zase běží a takto se to pořád opakuje. Měl jsem rozebranou zástrčku, kabely ok a ještě sem trochu rozšířil tu stranovou pružinu k těsnějšímu zastrčení. Problém ale pořád trvá a když bych ho měl pojmenovat, zdá se mi že zásuvka je příliš velká (co do šíře) a mělká (co do hloubky). Zkusil sem i zástrčku s chlaďákem v jiném autě a funguje bez problémů.
Neměl někdo podobný problém a jelikož je zde spoustu kutilů, jak jste ho případně řešili? Děkuji předem za případné rady.
Pokud to někdo řešil jako závadu dílu zásuvky, napište mi jak to dopadlo připadně v servisu.

Auto mám ještě v záruce, tak zatím nemohu propojit chlaďák bez zásuvky tzv. na krátko třeba šroubovacími svorkami.

Re: Zásuvka v kufru

Napsal: 20 říj 2017, 15:33
od emikro
Zkus použít nějaký rozbočovač autozásuvky. Ne netu i v obchodech je jich široký výběr....

Re: Zásuvka v kufru

Napsal: 27 říj 2017, 09:37
od rentiér
Já bych zkusil vložit do zásuvky tenkostěnnou měděnou trubku podélně rozříznutou jako redukci, pokud je zásuvka příliš široká. Samozřelmě ji na spodním konci nezapomenout izolovat! To podélné rozříznutí je nutné proto, aby se sama přizpůsobila průměru zástrčky tvého chlaďáku.