Stránka 1 z 2

Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw

Napsal: 05 lis 2017, 13:07
od torrent
Ahoj, abych popsal svou situaci. Chci své staré auto vyměnit za jiné. Chci něco malého do města, bude to druhé auto v rodině. Koukal jsem po ojetinách atd. Nakonec jsem skončil u i10, která se dá nová sehnat za slušnej peníz. Chápu že je malé auto a moc to nepojede, ale když 50 % času strávím v koloně, tak je to celkem jedno co mám pod kapotou. Ale chtěl jsem se zeptat na komfort na předních sedačkách. A co motor? jak je to s životností jak jede atd. Děkuju

Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw

Napsal: 05 lis 2017, 17:04
od Axel.Foley
Zkusil bych zajet za prodejcem a dohodnul si půjčení auta alespoň na 1 den, ideálně na víkend. Udělal jsem to samé s jiným autem, o které jsem se zajímal.

Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw

Napsal: 05 lis 2017, 17:34
od torrent
Mě by hlavně zajímal ten motor - životnost, poruchy atd. to za víkend stejně nezjistím.

Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw

Napsal: 05 lis 2017, 17:59
od vorlajz
A zjistíš to tím, ze ti to tu někdo napíše??? Neblbni...

Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw

Napsal: 05 lis 2017, 18:01
od Chasnik
Uživatelé ídesítek si nestěžují, už z principu tato auta nemají tak vysoký roční nájezd jako větší vozy, takže dojezdit se k problémovým km na tacho trvá většině majitelů spousta let :)
Shodou okolností jsem tuto problematiku řešil kvůli tátovi, v hledáčku jsme měli Citigo, Picanto, i10, Sandero a "malé kolíňáky". V prvním kole vypadl triumvirát Peugeot/Toyota/Citroen společně se Škodovkou, poté jsme opustili Picanto kvůli ceně a rozhodovali jsme se mezi i10 a Sanderem. Sedačky v Hyundai oproti té Dacii (nejen v předu, ale i vzadu) jsou o 2-3 třídy lepší.
Jako dlouhodobý uživatel aut segmentu C jsem byl překvapen prostorem pro řidiče v tomto malém autě. Motor papírově vypadá nic moc, ale díky nízké hmotnosti auta a slušnému zpřevodování má slušnou městskou dynamiku. Mimo obec a na dálnicích zázraky nečekej, ale na křižovatkách ve městě brzdou nebude.
Picanto se mi líbí víc zvenku i uvnitř, pro majitele s nízkým nájezdem je výhoda delší záruky, ale cena těch nejprodávanějších modelů je o cca 40000,- výš, což je při cenách aut 20%...

Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw

Napsal: 05 lis 2017, 18:03
od torrent
@vorlajz No alespoň si mohu udělat obrázek ne? Někdo může napsat že s tím najel 150 tkm a bez poruchy, tak si řeknu že je motor ok a pujdu do něj třeba. Ale můžou se objevit také zkušenosti kdy se do 30 tkm mění 3x motor viz. koncern VW. Tak pak bych do toho samozřejmě nešel.

@Chasnik Díky za názor. Něco takového jsem chtěl slyšet. Můj nájezd (nebo spíše manželky) bude do 10000 km. Tipuji spíš 7-8 tisíc za rok. Jezdit se bude v 1 max ve dvou na nákupy a po městě na dálnice a na dálky máme jiné auto. Stačí mě tedy když auto pojede max 110 km/h kdybych 2x do roka vyjel na spojku mezi HK a pce. Vybíral jsem jako ty. Kolínská trojka je total out. Fabia je o 60 tisíc dražší. Picanto je také dražší a Hyu se mi líbí i vzhledově více.

Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw

Napsal: 05 lis 2017, 18:34
od Chasnik
Ono to pojede víc jak 110, akorát držet to dlouhodobě nebude komfortní pro posádku v kabině.
Mám teď doma Chevrolet Spark 2009 0,8 litru a i tento prcek dokáže při předjíždění mazat 150 km/h :)

Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw

Napsal: 05 lis 2017, 18:35
od torrent
Já jsem tím hlavně chtěl říct, že nečekám zázraky a bude to auto do města. Tak do něj asi půjdu.

EDIT: A motor jako takový je jednoduchý konstrukčně? Nebudou na to někde v servisu koukat jak z jara?

Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw

Napsal: 08 lis 2017, 15:33
od Pavloun
Motor Kappa 1.0 L: atmosférický zážehový tříválec 998 ccm bez vyvažovací hřídele, blok válců Al slitina s litinovými vložkami, řetězový rozvod DOHC, 4 ventily na válec, dual-CVVT, mechanické vymezování vůle ventilů. Nepřímé vstřikování benzínu.
V dnešní době takový standard, žádná kur...ka typu turbo, EGR, DPF, SCR.

Vyměnit kapaliny, filtry, svíčky snad zvládne každý servis?

Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw

Napsal: 21 lis 2017, 11:58
od jakub199
Ahoj ja mam i10-tku 3 roky najazd 61t km LPG priamo z vyroby, zatial na auticko nemozme nic zle povedat, ziadne velke problemy neboli [klop klop], samozrejme ten vyzsi najazd mu az tak nesvedci ale nemal s tym nejaky problem a verim ze v buducnosti este bude sluzit ako 2. auto v rodine. Takze zamna ho mozem urcite odporucit :)

Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw

Napsal: 21 kvě 2018, 19:47
od Melda
Tak za takto poškozený štítek neprošla i10 technickou kontrolou.

Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw

Napsal: 21 kvě 2018, 19:56
od petzl62
To už je demence na druhou ](*,) ](*,)
A co jako máš dělat? Požádat o nový importéra? A do té doby asi chodit pěšky :shock: :roll:

Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw

Napsal: 22 kvě 2018, 06:44
od Axel.Foley
melda: :shock: :?

Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw

Napsal: 22 kvě 2018, 19:03
od Melda
Nééé...dá se sehnat docela rychle replika štítku. (800,- Kč)

Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw

Napsal: 23 kvě 2018, 06:35
od Axel.Foley
Aspoň že tak...