Stránka 1 z 3

Stinger GT

Napsal: 24 lis 2017, 17:17
od Deegr
Dnes jsem se byl projet se Stingerem GT. Samozřejmě že s V6 3.3. To auto mě dostalo hned na první pohled. Vypadá prostě neskutečně. Hlavně ta modrá barva mu neskutečně sluší. Za mě je to snad nejkrásnější GT na trhu. Jízdá s ním je opravdu zážitkem. Už jen nastartování té V6 je něco jiného, než ty naše čtyřválce. Ale nejlepší je ten zvuk při akceleraci. Noo a zátah to má přesně takový, jaký by jste od 370 koní čekali. Je to opravdu moc příjemné auto a i v režimu sport+ není nijak tvrdé. Mít tak ty peníze... ale kdo ví, za dva, tři roky....
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: Stinger GT

Napsal: 24 lis 2017, 17:23
od Mirus30
Tak svezeni to bylo bezesporu paradni, ale cenove to je hodne podobny tomu Mustangovi s V8 a 5.0 objemu :-k hm? :twisted:

Re: Stinger GT

Napsal: 24 lis 2017, 17:37
od Deegr
Popravdě vážně nevím, co bych si vybral. Ten Mustang tak hezky neseděl v zatáčkách, jako tohle a cit ve volantu také nebyl nic moc. Podvozkově se mi nový Mustang prostě tolik nelíbil, jako Stinger GT a na to že je o nějakých 130 kg těžší... Zátah je s Mustangem srovnatelný, automat má ale Stinger rozhodně lepší. Řadí krásně rychle, oproti Mustangu hotovej Fitipaldy. Navíc ale Stinger zatahuje v nižších otáčkách ještě intenzivněji, než Mustang. ALE docela mě překvapila turbodíra u Stingra. Dáte plný plyn a snad vteřinu trvá, než se nadechnou ty turba a to jsem ten motor držel ve 4000 rpm v režimu sport+. Ale pokud už trošku přidáváte a pak dáte plnej, naběhnou okamžitě. Vypadá to, že jsou elektronicky přiškrcena. Něco podobného jsem měl i u Ceeda GT. Tento neduh odstranila úprava od BSR. Je ale zajímavé, že Hyundai i30 N nic podobného nemá.

Takže jízdně vyhrává rozhodně Stinger. Co se týče interiéru, tak zde Mustanga Stinger doslova převálcuje. To jsou naprosto nesrovnatelné auta! Sednete do Mustangu a spíš se jen divíte, zda nesedíte v autě z 90 let. Ten interiér, plasty, slícování, to je u Mustangra prostě až hnus a to nepřeháním. To bylo největší zklamání. Ale Stinger, ten má blíže k audi a BMW, než k čemukoli jinému.

Za ty peníze a s tou výbavou bych si asi vážně vybral spíše Stingera. Je to prostě pro mě jízdně zajímavější auto.

Re: Stinger GT

Napsal: 24 lis 2017, 19:46
od Hardcam
Mustang je auto pro kolotocare a svetsky, a predevsim coupe co si nyni hraje na retro. Stinger GT je nadherny, ale neverim, ze v Evrope bude uspesny. Do budoucna bude imho obtizne servisovatelny, coz ocekavam i u Nka. Tato auta nemaji takovou podporu, jako bezne hothatche masove produkce.

Re: Stinger GT

Napsal: 24 lis 2017, 20:22
od bony
Hardcam píše:Mustang je auto pro kolotocare a svetsky, a predevsim coupe co si nyni hraje na retro. Stinger GT je nadherny, ale neverim, ze v Evrope bude uspesny. Do budoucna bude imho obtizne servisovatelny, coz ocekavam i u Nka. Tato auta nemaji takovou podporu, jako bezne hothatche masove produkce.
To jsi napsal presne a vystizne. ;-) Auto je to nadherne "ALE..."

odeslano z telefonu

Re: Stinger GT

Napsal: 24 lis 2017, 20:47
od Chasnik
Deegr: no teda, ještě ti eNko ani nepřijelo domů a už jseš mu nevěrnej :mrgreen:

Na tom Stingeru se mi zvenku nejvíc líbí ta dlooooouhá přední kapota, to je mazec =D>

Re: Stinger GT

Napsal: 24 lis 2017, 21:23
od Deegr
Stinger i Nko jsou teď novinky. Těžko soudit, jak to s nima bude do budoucna. Popravdě jim přeju obrovský úspěch, protože si pověst kvalitních aut zaslouží. Třeba takový VW ji má, i když ve skutečnosti jsou to křápy.

Já a nevěrný Nku? Tak bych to neformuloval, spíše si jen rozšiřuji obzory

Re: Stinger GT

Napsal: 24 lis 2017, 21:25
od Chasnik
Ta poslední věta je pěkná, budu si ji pamatovat, třeba ji někdy použiju :lol:

Re: Stinger GT

Napsal: 24 lis 2017, 21:40
od Hardcam
Ja jim uspech preju, to je jasna vec, ale budovat jmeno a dostat se pod kuzi nadsencum HH trva roky a obe znacky doted nic moc nepredvedly - Genesis je coupe a v Evrope bez uspechu, Ceed GT mel pekny predpoklady, ale prodeje nevim nevim. Realne najit uzivatele Cupry (ktera dle me krap neni) a GTI Golfa, ktery by uvazoval o presedlani na Hyundai bude docela pracny. Snad se podari primet ty, co uvazuji treba o 308 GT apod. provenienci, kterym zaroven nebude vadit ani to, ze se Nko dela pouze v barve zachodovyho prkynka co mame v praci - proc ne cerna, zavodni modra/cervena, bila pripadne kombinace jsko ma treba ta 308ma? Nicmene, je to moje teorie, me rychly krabicky a sportovni auta nikdy nebrala a nechci do toho zase tak moc zabrusovat :lol:

Re: Stinger GT

Napsal: 25 lis 2017, 00:16
od black_sheep
Deegr píše:Stinger i Nko jsou teď novinky. Těžko soudit, jak to s nima bude do budoucna. Popravdě jim přeju obrovský úspěch, protože si pověst kvalitních aut zaslouží. Třeba takový VW ji má, i když ve skutečnosti jsou to křápy.

Já a nevěrný Nku? Tak bych to neformuloval, spíše si jen rozšiřuji obzory
Proč jsou VW křápy? A co třeba Golf R? To je taky křáp?

Re: Stinger GT

Napsal: 25 lis 2017, 07:02
od Deegr
Já mluvil o VW všeobecně, ne o konkrétních modelech. Za poslední roky měli tolik vážných technických problémů a lidi jak ovce to pořád kupují, včetně škodovky. A nelepší se to. Už se začínají objevovat i první problémy s motory 1.5 TSI. Šetří pomalu na všem, třeba u škodovek jsou líní dát i nový plast, když máte startování tlačítkem. Tam, kde se dřív strkal klíček, tak vrazí tlačítko a vypadá to jak domácí předělávka :D A při tom jsou ty auta neskutečně předražená. Pro mě je prostě celý VW jeden velký křáp a v životě bych si to nekoupil, protože nejen že se mi nelíbí jejich politika, včetně přemrštěných cen, ale hlavně nechci po pár tisících kilometrech řešit vážně problémy, což u VW hrozí snad ze všech zavedených automobilek nejvíce.

A podívej se na Arteon a Stinger. Za 280 koňový čtyřválec dáš v podobné výbavě přes 1 500 000,- Stinger je s V6, lépe zpracovaný (není to jen můj názor) za menší peníze. To je ta politika, co se mi nelíbí. Vezmou klasický Passat, daj na něj novej kabát, interier je naprosto stejný a napálí na něj takovou cenu. Platformu, motory, převodky a interier mají z passatu, v podstatě nic nemuseli vyvíjet, narozdíl od Stingera. Tady není o čem přemýšlet. Jak jsem někde četl. Arteon si na premii jen hraje, Stinger je premie.

Re: Stinger GT

Napsal: 25 lis 2017, 08:25
od Minko
ja som mal tú česť sedieť v tom čase (rok dozadu) novučičkej Octavii- síce v pomerne nízkej výbave... ale celý kokpit spracovanie plastov či už na prístrojovke alebo vo dverách pôsobil na mňa príliš lacno a staro... tož i20 teraz má za mňa osobne dokonca krajší interiér a to je auto z nižšieho segmentu.... v tom čase som mal 9 ročného ceeda_sw a myslím si že vzhľadom interéru si boli tak seberovní s octou :D Octavia, Fabia, Rapid- pre mňa sú to autá absolútne nehodné tých peňazí čo za ne pýtajú... #-o

Re: Stinger GT

Napsal: 25 lis 2017, 08:36
od Hardcam
Deegre, ona uz je znama cena Stingra? Pripadne i cena dvoulitru by me zajimala.

Re: Stinger GT

Napsal: 25 lis 2017, 09:11
od Mr. HYUNDAI

Re: Stinger GT

Napsal: 25 lis 2017, 10:25
od Chasnik
Chlapci, tohle auto nemá na CZ trhu šanci. Má menší kufr než Oktávka :mrgreen: