Stránka 1 z 1

Trhnutie pri podradení automatická prevodovka

Napsal: 23 črc 2018, 16:00
od Bukshi
Ahoj, mam 1.6 MPI + 6 stupnovu klasicku automaticku prevodovku (s menicom, nie dvojspojkovu) a od poslednej prehliadky je pri podradovani 4 st -> 3 st citit trhnutie. Je to ako by bola na chvilku zoslapnuta brzda. Pred prehliadkou mi to nerobilo, je to horsie za studena, po zahriati sa to zlepsi. Ostatne stupne podraduje plynule a aj 3 st -> 4 st radi plynule aj za studena.

Neviete co by toto mohlo sposobovat? Chystam sa do servisu ale problem je ze servis mam 50km a po zahriati to je citit ovela menej ako za studena. Rozmyslam ze tam zoberiem auto o den skor, necham ho tam prenocovat a potom hned rano za studena pojdem s technikom na jazdu ...

Re: Trhnutie pri podradení automatická prevodovka

Napsal: 23 črc 2018, 16:26
od only_one
může být unavený nějaký selenoid ventilového bloku, ale taky lamely, hydroměnič... kolik má auto najeto? A byl dělaný řádný servis automatu po 60tis?

Re: Trhnutie pri podradení automatická prevodovka

Napsal: 23 črc 2018, 19:59
od Bukshi
najazdenych ma len 14 000 km aj ked vacsina kratke trasy v meste

Re: Trhnutie pri podradení automatická prevodovka

Napsal: 23 črc 2018, 21:20
od doktorbartollo
Mal som tuto motorizaciu 5 rokov a najazdil som 140000km a prevodovka preradovala bez sklbnutia. Nahraj im to na video. Musi to byt vidiet na otackomere ci? Auto som predal byvalej frajerke a jej zrazu po 150000km zacalo auto cukat, nedalo sa preradit. Nakoniec to bola zla lamda sonda. Odvtedy auto jazdi bez trhania. Tak mozno to bude tiez ona, akurat to nie je az take zanesene...

Re: Trhnutie pri podradení automatická prevodovka

Napsal: 23 črc 2018, 21:53
od only_one
14tisíc je opravdu hodně málo na problémy s opotřebením. Tímhle to chce zasypat servis ať to koukají vyřešit