Stránka 1 z 1

Pribúdanie oleja

Napsal: 02 srp 2018, 19:50
od pepo930
Ahojte klubaci potrebujem od vás radu. Mám Tucson ročník 2006 CRDi 103Kw a pribúda mi olej teda lepšie povedané nafta do oleja. Kde mám hľadať chybu?

Re: Pribúdanie oleja

Napsal: 02 srp 2018, 21:00
od Axel.Foley
Jestliže auto nemá DPF a jedná se skutečně o naftu, tipoval bych to na pístní kroužky nebo vložku válce. Nebo jezdíš moc krátké trasy

Re: Pribúdanie oleja

Napsal: 02 srp 2018, 21:20
od petr.gr
Axel.Foley píše:Jestliže auto nemá DPF a jedná se skutečně o naftu, tipoval bych to na pístní kroužky nebo vložku válce. Nebo jezdíš moc krátké trasy
A máte nějaké vysvětlení, proč by opotřebované pístní kroužky měly nějakým způsobem propouštět naftu, která se do válce dostane těsně před horní úvratí? U motoru bez filtru pevných částic.

Re: Pribúdanie oleja

Napsal: 02 srp 2018, 21:28
od Axel.Foley
Prosakování nafty kolem kroužků a stěnou válce.

Re: Pribúdanie oleja

Napsal: 02 srp 2018, 21:39
od petr.gr
Tak to na dráze 2mm rozhodně není možné. Nedělo se u starých přímovstřiků. Problém byl vždy jinde. U PD netěsností O kroužků u vstřikovačů z centrálního kanálu v hlavě, u nových motorů s filtrem pevných částic už nikdo netuší proč ale mají to všechny motory bez výjimky. Možná jediná a to extrémní u Mistsubishi Outlander, což je neskutečný šrot a motor po ujetí cca 120000 za 200 km zvedne hladinu až o 1,5 L. Autorizovaný servis mění DPF za 42000 bez DPH a olej stále stoupá.......
Vždy se jako první měří komprese, která je v naprosté většině v pořádku a stejně se to děje.

Re: Pribúdanie oleja

Napsal: 11 srp 2018, 09:17
od Melda
Já měl ten samý problém a dělala to ucpaná trubka k diferenčnímu snímači tlaku na DPF. Jednotka vyhodnocovala ucpaný filtr a neustále docházelo k jeho regeneraci. V důsledku to vedlo k vyšší spotřebě nafty a k ředění oleje. (mám stejného Tucsona))

Re: Pribúdanie oleja

Napsal: 11 srp 2018, 11:16
od Mexican
este ze nafta prirodzene maze :roll: pribudanie benalu v oleji by bolo horsie