Právě je 20 čer 2019, 18:04





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 96 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 09 úno 2019, 22:11 
Offline
*

Registrován: 28 srp 2018, 13:47
Příspěvky: 36
Ahoj,
tak mě vyměnili palivový filtr a do nafty dali aditivum, ten den tam prej zrovna měli několik aut se stejným problémem. Každopádně asi moje blbost (asi bych řekl že jsem přím debil), že jsme bral jen naftu bez aditiv. Bylo mě vysvětleno že starší diesely bez aditiv jezdili huř a s aditivy líp. Nový diesely prej bez aditiv vubec :-) každopádně příští nadrž bude Verva...prej je dělaná přimo pro CR motory

výmeněna filtru 980,- druhej den sice jen -4C ale chytlo na poprvé


Nahoru
 Profil  
 

PříspěvekNapsal: 09 úno 2019, 23:38 
Offline
**

Registrován: 22 říj 2012, 16:09
Příspěvky: 308
Filtrovatelnost nafty EN590 bez aditiv je snad kolem -20C. Takže při -8C to musí chytat bez problémů. Navíc :hyu: předepisuje čistou EN590. Nikde v návodu není, že musíš používat aditiva. Změnil bych servis, tohle jsou jejich blbé výmluvy.
Jezdil jsem s Octávkou na čistý rostlinný olej to opravdu startovalo špatně okolo 0C. Ale nový nafťák musí chytat hned a né to svádět na aditiva.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 úno 2019, 01:33 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 26 led 2014, 10:30
Příspěvky: 212
V práci jsem před dvěma lety zkoušel zmrazit "zimní" naftu s/bez VIFu a do -18°C úplně bez problému (krásně tekutá). Okolo -20°C začala houstnout a při -25°C nepoužitelná. S VIFem v poměru 1:1000 to bylo asi o 5°C lepší.
Otázka je, jak se s tím při extrémních mrazech popere filtr, ale zatím jsem takové mrazy nezažil a letos jsem se rozhodl, že budu jezdit bez VIFu a zatím OK.

_________________
Hyundai i40 CW, Premium, 1,7 CRDi, 100kW, Automat


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 úno 2019, 09:12 
Offline
**

Registrován: 22 čer 2014, 13:38
Příspěvky: 377
Zkusím se vrátit k nadpisu tématu, nějak to tu zahnulo. Mám i40 pátým rokem a koukám, co si pořídit. Nové i40 je tragedie, facelift se nejvíce zabýval jen maskou, mrtvý úhel, 360 stupňů, asistenti atd. je jen zbožné přání, navíc motor ještě ze 1700 na 1600, místo aby tam dal 2000. Je jasné, že to Hyundai zabalil a jen doprodává. Co ale dál? Tucson je vlastně malý a Santa Fé je předražená dvoutunová hromada plechu. Tak Mondeo nebo Mazdu 6?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 úno 2019, 09:18 
Offline
*******
Uživatelský avatar

Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Příspěvky: 5941
Bydliště: Lázně Toušeň
Vydržet jestli se Ti bude líbit nová Sonata, která se představí v dubnu. Do Evropy dorazí poladěná jen technicky (paleta motorů vč. dieselu a naladění podvozku) a posléze bude mít i kombík :wink: .

_________________
i30 FB PDe 1,4 T-GDi N-line Ultimate/i30 kombi PDe 1,4 T-GDi go!
PDe HB 1,0 T-GDi Symbol+
GDH kombi 1,6 GDi GO!
ELH 1,7CRDi TK+
FDH 1,6CVVT TK
NF 2,4CVVT Dynamic
LC 1,3i Champion
EF F/L 2,0i Elegance
XD F/L 1,6i Comfort+
X3B 1,3i GLS
aj.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 úno 2019, 18:09 
Offline
**

Registrován: 22 čer 2014, 13:38
Příspěvky: 377
Mr. HYUNDAI píše:
Vydržet jestli se Ti bude líbit nová Sonata, která se představí v dubnu. Do Evropy dorazí poladěná jen technicky (paleta motorů vč. dieselu a naladění podvozku) a posléze bude mít i kombík :wink: .

Nemohu o ní nikde nic najít...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 úno 2019, 18:28 
Offline
*******
Uživatelský avatar

Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Příspěvky: 5941
Bydliště: Lázně Toušeň
https://thekoreancarblog.com/2019/02/26 ... disguised/

_________________
i30 FB PDe 1,4 T-GDi N-line Ultimate/i30 kombi PDe 1,4 T-GDi go!
PDe HB 1,0 T-GDi Symbol+
GDH kombi 1,6 GDi GO!
ELH 1,7CRDi TK+
FDH 1,6CVVT TK
NF 2,4CVVT Dynamic
LC 1,3i Champion
EF F/L 2,0i Elegance
XD F/L 1,6i Comfort+
X3B 1,3i GLS
aj.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 úno 2019, 18:28 
Offline
******
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Příspěvky: 3371
Bydliště: Litoměřicko
Optima se nelíbí nebo je nad finančním limitem?

_________________
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k
Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15)
C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11)
Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 úno 2019, 18:56 
Offline
*******
Uživatelský avatar

Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Příspěvky: 5941
Bydliště: Lázně Toušeň
Další generace se už testuje :D - https://thekoreancarblog.com/2019/02/27 ... ia-optima/

_________________
i30 FB PDe 1,4 T-GDi N-line Ultimate/i30 kombi PDe 1,4 T-GDi go!
PDe HB 1,0 T-GDi Symbol+
GDH kombi 1,6 GDi GO!
ELH 1,7CRDi TK+
FDH 1,6CVVT TK
NF 2,4CVVT Dynamic
LC 1,3i Champion
EF F/L 2,0i Elegance
XD F/L 1,6i Comfort+
X3B 1,3i GLS
aj.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 úno 2019, 20:00 
Offline
****
Uživatelský avatar

Registrován: 13 dub 2009, 10:10
Příspěvky: 1175
Pokud člověk trochu sleví a podívá se na nižší střední, u mě by aktuálně zvítězila Kia ProCeed s 1.6 T-GDi.

_________________
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 156 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 bře 2019, 10:18 
Offline
*****
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 2013, 20:53
Příspěvky: 1746
Bydliště: Litoměřice
Když vezmu v potaz treba vnitrni prostor, na zadnich sedadlech, tak to neni ze trochu slevi, ale udela velkej ustupek. Pak je otazka jestli tohle nahodou neni jeden z pozadavku na porizeni i40.... Proceed je nadhernej, ale to misto vzadu proste neni, bohuzel :cry:

_________________
Kia Proceed GT

Hyundai Car history:
02/2018 Hyundai i40 kombi 2,0GDI Experience Succes Winter
i30 kombi FL 2017, Demittas brown
i30 kombi FL 2015 Trikolor Comfort
i30 1,6GDI 2012 Hazel brown
Accent 1,3 2006 stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 bře 2019, 10:35 
Offline
******
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Příspěvky: 3371
Bydliště: Litoměřicko
njn, 12 cm v rozvoru, to už se pozná.

_________________
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k
Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15)
C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11)
Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 bře 2019, 14:15 
Offline
**

Registrován: 22 čer 2014, 13:38
Příspěvky: 377
Chasnik píše:
Optima se nelíbí nebo je nad finančním limitem?

Není nad finančním limitem, ale stejný krám s 1,6 motorem, ten motor je těžkým hříchem pro takové auto. Všechna konkurence má dvoulitr!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 bře 2019, 10:39 
Offline
*

Registrován: 28 srp 2018, 13:47
Příspěvky: 36
Ahoj, jelikož už prakticky po výměně palivového filtru a přidání aditiv nějak výrazně nemrzlo težko řici zda jsou ty starty vyřešné či ne.
Každopádně jsem vzal celou nádrž Vervy a spotřeba spadla z 6,9 na 6,2 - 6,3 auto mě přijde krapánek živější, ale hlavně se mi zdá že motor tak neklepe a není hlučnej, ale mam neustále zaplou muziku tak těžko řici :)
Sice je Verva drahá jako prase, ale spadla spotřeba tak to vychází jen o pár korun dráž, navíc pokud má opravdu ty učinky co mít má tak ji budu asi brát pořád, přece jen chci auto za pár let střelit.
Ješte přichází v uvahu Shell či OMV premium, máte někdo zkušenosti ? koukám na testy a Verva vycházi nejlíp.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 bře 2019, 11:37 
Offline
*******
Uživatelský avatar

Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Příspěvky: 11563
Bydliště: Olomouc
Verva drahá jak prase? :shock: Podívej se na ceny OMV MaxxMotion Diesel a pak říkej, jak je Verva drahá :!: Nebo si zajeď do Německa pro Aral Ultimate Diesel za cenu cca €1,5/l... i když to se bavíme o Naftě s velkým N, t. j. jak má být...

Pořiď si na Benzině kartičku za 25 korun a budeš mít slevu 0,80 - 1,- Kč / litr. Shell nedoporučuji, poslední zkušenosti s V-Power Diesel jsou víc než rozpačité s nekonzistentní kvalitou.

_________________
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 96 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  






Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye