Stránka 1 z 3

Kvalita slícování

Napsal: 28 říj 2018, 12:53
od lumix
Při mytí auta, zasvitilo slunce a mě úplně překvapila nekvalita slícování dveří, má to někdo podobně? Po té co na dveře zatlacim prstem to hned vypadá lépe. Prvně jsem myske, že nejsou dovřené dveře, bohužel tomu tak nebylo.

Re: Kvalita slícování

Napsal: 28 říj 2018, 12:58
od Axel.Foley
Síla ](*,) Projdi si vlákno uživatele helou, ten taky tuším řešil lícování dílů.

Re: Kvalita slícování

Napsal: 28 říj 2018, 13:13
od lumix
to samé má i hrana kapoty a nárazníkem, tady je soused z MB mnohem lepší, nikdy jsem to nezaregistroval na mých 6 služebácích, ani i30 I i ta byla slícovaná pěkně. Nicméně řešit asi nebudu, nechce se mi jezdit extra do servisu jen kvůli tomu.

Re: Kvalita slícování

Napsal: 28 říj 2018, 13:18
od Kamílek
Mám podobně přední dveře u řidiče - když jsem byl na prohlídce auta před koupí, tak jsem měl podezření, že to bylo bouchnutý. Zkusím pořešit při další garančce.

Re: Kvalita slícování

Napsal: 28 říj 2018, 16:49
od helou
Axel.Foley píše:Síla ](*,) Projdi si vlákno uživatele helou, ten taky tuším řešil lícování dílů.
Toto je na 100% buchnute, ja som mal predny naraznik divne vyhnuty aj to iba vrchnu cast.
Obavam sa vsak ze ak si to takto prebral odnich tak bude to na dlhe lakte vyreklamovat, snad mas odfotene auto kde to bude vidiet bud pri preberani alebo tesne po....

Re: Kvalita slícování

Napsal: 28 říj 2018, 17:04
od lumix
Myslíš, ze to odbouchali z obou stran, najeto 6km při předáni, zabaleno v igelitech?! No je to možné, že to odbouchali už v továrně a pak to dali dokupy. Každopádně řešit to nebudu, na to nemám náladu a čas. Koneckonců za to může klidně jen nespokojený zaměstnanec v továrně.

Re: Kvalita slícování

Napsal: 13 srp 2019, 11:41
od rychlyzadok
Pripajam sa... slicovanie vsade OK, az na vodicove dvere, ktore su v spodnej casti vystrcene na par mm. Zatial som to neriesil, zmienim sa na garancnej.
Uprimne, :hyu: mi zacina pit krv a kazdym novym objavom pri tejto generacii, sa zacinam utvrdzovat v tom, ze dojde zaruka a auto pojde z domu a KIU a HYU uz nechcem ani citit.

Re: Kvalita slícování

Napsal: 13 srp 2019, 16:58
od [SK]peter
rychlyzadok píše: Uprimne, :hyu: mi zacina pit krv a kazdym novym objavom pri tejto generacii, sa zacinam utvrdzovat v tom, ze dojde zaruka a auto pojde z domu a KIU a HYU uz nechcem ani citit.
Máš ešte niečo závažne?

Ja som si po kúpe všimol že spolujazdcove dvere sú trosku zle osadene. Ako keby padali vľavo dolu. Na šparach vidno ako sa zmenšujú/zväčšujú.

Nevedel som či je to závažne alebo banalita ale po pól roku autá s detskami jej toto už menší problém :)

Opýtam sa či sa nedaju nastaviť pri garančnej prehliadke


Obrázek Obrázek

Re: Kvalita slícování

Napsal: 13 srp 2019, 18:29
od lumix
Musím říci, že první generace i30 byla zpracována kvalitněji. Plechy seděly, látka na sedadlech nedělaka faldy, zamykání neblblo, šlo vždy nastartovat. Holt smůla, minimálně u mě.

Re: Kvalita slícování

Napsal: 14 srp 2019, 03:56
od asd111
rychlyzadok píše:Pripajam sa... slicovanie vsade OK, az na vodicove dvere, ktore su v spodnej casti vystrcene na par mm. Zatial som to neriesil, zmienim sa na garancnej.
Uprimne, :hyu: mi zacina pit krv a kazdym novym objavom pri tejto generacii, sa zacinam utvrdzovat v tom, ze dojde zaruka a auto pojde z domu a KIU a HYU uz nechcem ani citit.
Tak nevím,jestli si jinou značkou polepšíte v této cenové kategorii :-) Dnes je to skoro jedno,stačí se kouknout na fora jiných aut nižší střední.

Re: Kvalita slícování

Napsal: 14 srp 2019, 07:50
od lumix
Jiná fóra nesjíždím. Kvalitu klíčování a sedadel porovnávám s Octavií a ta i po 110.000 Km vede. Ovsem nemožnost auto odemknout/zamknout a pripadne nastartovat mi nedává moznost chválit. To slícováni vem čert, i když to zamrzí. Hyundai jsme znovu koupili, neboť předchozí generace fungovala bezchybně.

Re: Kvalita slícování

Napsal: 14 srp 2019, 08:15
od TheCory
Kdysi jsem pracoval ve firmě Hysco (Hyundai steel company), která zásobuje plechy všechny dodavatele HMMC (Sungwoo, Dongwon, Donghee). A už tam jsme říkali faceliftu, případně další generaci, že je to krok zpátky za větší peníze. Tam, kde byl v jedničkové generaci plech 0,75 s toleranci +0,05 -0. byl v další generaci plech 0,75 s tolerancí +0 a - 0,05 horší pevnostní třídy. A takto to bylo se vším, vše bylo tenší, lehčí a hlavně levnější. Díly složitější, ale z méně materiálu. A to se někde podepsat musí. Ale nedělá to tak zdaleka jen Hyundai. Však si všimněte, jak se pak výrobve chlubí, že je model sice o trochu větší, ale třeba o 80 kilo lehčí. Kdepak se tá váha asi vzala...

A v té práci člověk i vidí, že co se týká plechu, používal se na Hyundai kvalitnější, než na Kiu. Nevím, jestli to ale platí i dnes.

Re: Kvalita slícování

Napsal: 14 srp 2019, 13:13
od rychlyzadok
[SK]peter píše:
rychlyzadok píše: Uprimne, :hyu: mi zacina pit krv a kazdym novym objavom pri tejto generacii, sa zacinam utvrdzovat v tom, ze dojde zaruka a auto pojde z domu a KIU a HYU uz nechcem ani citit.
Máš ešte niečo závažne?
Kazda 1.4 tgdi hrkajúci aktuator od turba. Každá druhá praskajúci spojkovy pedál. Obe mam. Pukanie z prístrojovky tiež. Čím dlhšie to auto vlastním, tým viac sa toho nabaluje. Jasne nové auto je v záruke ale hej... Nech každý nadáva na koncern, rodičia majú posledný model rapida a to auto po 30000 jazdi bez jediného bzucania alebo vrznutia, cuknutia ci iných neduhov.

Re: Kvalita slícování

Napsal: 14 srp 2019, 14:45
od idam.i
Je výhodnejšie kupovať model na konci svojho životného cyklu.Veľa vecí je vychytaných.
Nevýhodou je ,že ti skorej zostarne.Každý si musí vybrať. :-k Idem to na kríž cez všetky značky.
A vždy treba mať aj trochu osobného šťastia. :wink:

Re: Kvalita slícování

Napsal: 14 srp 2019, 16:03
od Mexican
borci ja vam vsetkym nechcem kazit hejtovanie, ale dufam ze viete ze vsetko (kapoty, dvere) ide nastavit aj doma. ide len o trochu casu a pokus omyl otacanim aretovacich gumenych dorazov, pripadne aretacnych srobov v zavesoch