Stránka 1 z 1

i30kombi14tgdi

Napsal: 16 pro 2018, 20:13
od i_carman
Zdravim,

- prispejem tiez nejakym textom, kedze som hodne vyuzival toto forum pred kupou ...
- a pridavam sa k tym spokojnym vlastikom i30 kombi 14tgdi - zatial som s autom spokojny/mam ho par tyzdnov/mozem odporucat.

klady
+ pekny design, pekny tvar a stihly shape oproti ostatnym kombi, paci sa mi ze nema vzadu/nevlaci za sebou ten klasicky velky nemotorny a hrozne vypadajuci batoh
+ podvozok je OK , odhlucnenie OK, jazdne vlastnosti OK, podvozok ale mohol byt aj meksi, ved co ine zostava ak mam zivot prezit na znicenych, deravych cestach v nekonecnych kolonach (!a bude este horsie ...), mekky podvozok/komfort je asi to jedine co treba ....
+ jazdne vlastnosti su OK ale popravde vselijake -odhazovanie naprav prehazovanie odskakovenie uskakovanie nedotacavost vytacvost pretacavost a ine blbosti, to je vsetko na draka/na nic, to si jediny raz skusim daleko za mestom ked som sam, a potom sa slusne zaradim do kazdodennej 20km/h kolony ( a vtedy je dolezity len iba komfort/multimedia/odhlucnenie...)
+ infotainment/multimedia OK, parada, mobil sa automaticky pripoji cez bluetooth a da sa hned volat z auta, Android Auto nie je oficilne dostupne ale vpohode sa da nainstalovat apk priamo, rozchodil som aj AA mirroring podla dostupnych navodov i.e. cestujuci mozu na monitore pozerat nejaky dokumentarny film alebo fotky z dovolenky alebo ... super
+ jazda dialnica, mimo mesto, 6th gear shift je to skvele, ticha ekonomicka jazda, nizke otacky 2.0~2.5k, 6~7l, spokojne svisti, oproti predchazdz.vozidlam ked na 5-ke, motor reve a ide ho roztrhnut na prilis vysochych jalovych/neekonomickych otackach ...
+ cena/cenova politika je ok/prehladna( hladal som ekvivalent aj u koncernistov, ale system neprehladny, cena narastla do obludnych/nelogickych cisel

zapory
- viac ludi spomenulo za stara atmosfera 1.4( i30 I ) sa zda zivsi motor oproti tomuto euronormovanemu motoru, turbo nie je vobec citit ak jazdim ekonomicky oklo 2K otacok(akoby obycajna atmosfera), turbo ale mocne zatiahne a posadi do sedacky na 4k~6k otackach/ale to uz nie je ekonomicka j... (? mozno obyc 1.4 atmosfera je dobra volba motora...)( vkazdom pripade, ked zabudnem na spotrebu, viem dostat slusne zrychlenie/slusny vykon ako sa patri na 140hp
- spojka, rozbeh zo statia vyzaduje viac pozornosti ako je zvykom(turbo chce otacky aby naslo vykon, trpi ekonomika jazdy...), vyzaduje to jemnu ekvilibristiku oboma nohami(spojka/plyn) ale nie je to nijak dramaticke/skor zabavne, da sa rychlo zvyknut
- organizacia batozin.priestoru(boot space) nie je ok, napr. v starsej generacii sa da sklopit sedak a potom operadlo, a mozme spekulovat sbyciglom alebo kocikom, teraz uz nie, lebo operadno sa sklapa na sedak tym padom ulozny priestor zacina prilis vysoko, na dorovnanie je pouzite plno plastov.boxov a priestor degraduje na nejaku policu pre nakupne alebo cestovne tasky. Namiesto plastov treba intelig.system na sklapanie sedakov/operadiel a hned mame priestor ktory je od oka OK a netreba ani deklarovat vecie rozmery vpapieroch(vsetky plasty som vysroboval/vyhazal dal som tam koberec, teraz to ma trocha dojem priestoru kombi

- zadne operadla sa daju lahko odobrat(v pripade potreby), je tam len jedna sroba, presne mezi nimi, nastrk.kluc c.12

thats all folks

Re: i30kombi14tgdi

Napsal: 16 pro 2018, 20:59
od Axel.Foley
Přeji hodně šťastných a spokojených kilometrů.

Mimochodem, do kufru kombíka jsem kolo dostal - vcelku, bez demontáže čehokoliv. Chce to jen trochu uvažování a zkoušení.

Re: i30kombi14tgdi

Napsal: 17 pro 2018, 14:43
od toony
tak ja bezim pozriet(vyhadzat) tie plasty :mrgreen:

Re: i30kombi14tgdi

Napsal: 17 pro 2018, 14:46
od toony
inak na atmosfere je pekna blbost ta sestka...je to vlastne 5 rýchlostna prevodovka roztahana na sest stupnov...a tudiz motor huci jak blazon na dialnici...kludne ta sestka mohla ist viac do rýchla..viem viem..kdo chce plne vyuzit tempomat mohol by jazdit na 5.. :wink:

Re: i30kombi14tgdi

Napsal: 17 pro 2018, 15:13
od stirling
S tím kufrem souhlas, sice jim to trvalo než jim to docvaklo, ale co jsem koukal tak v konfigurátoru už je možno nakonfigurovat xxl zavazadlový prostor za 7000 (docela ranec) což jak chápu není nic jiného než místo pevných "praktických" schránek možnost nastavovat podlahu kufru i těsně nad rezervu. Snad to někdo brzo ukáže jak to funguje, ale já sám když jsem vezl sekačku tak jsem vyhodil ten prostřední plastový díl.
Možná by mohl nějaký kutil v číně (u nás) tuto výplň nabídnout stejně, já bych za funkční řešení klidně 3-5 k dal (jinou než tu hlubokou schránku nevyužívám a tu bych klidně také oželel.
Jinak hodně šťastných km.

Re: i30kombi14tgdi

Napsal: 17 pro 2018, 18:55
od dibarbora
V prvom rade prajem veľa spokojných km.

K motoru - atmosféru 1,4 som ešte neskúšal, ale vzhľadom k veľkosti auta ju skôr považujem za vhodnú do mesta. 1,4 TGDi je asi jediná dôstojná a adekvátna motorizácia z ponuky benzínových motorov (trojvalcom som nejako na chuť zatiaľ neprišiel). Motor má ešte primeranú výkonovú rezervu aj s naloženým autom vo vyšších rýchlostiach. Predbiehanie v kopcoch na bežných cestách je tiež celkom zvládnuteľné bez nervov.

Spojka a rozbeh sú tak trochu obeťou pomerne dlhej jednotky a maloobjemového motora - chce to skutočne len zvyk.

Ten kufor - mno 7000 za výmenu tých plastových boxov za dvojitú podlahu (dobrý vývar pre automobilku). To isté by šlo spraviť aj doma z OSB dosky a kufor má hneď dve varianty (s boxami a bez nich).
Na kufri ma naštvalo niečo iné, že kia v tom istom balení ponúka aj miesto na roletu pod podlahou ](*,) .

Re: i30kombi14tgdi

Napsal: 17 pro 2018, 21:32
od idam.i
Gratulujem k novému autu. =D>
Verím,že voľba 1,4T je určite lepšia voľba ako hladká.Určite si časom zvykneš a potom budeš tiež tvrdiť opak. :wink: :mrgreen:

Re: i30kombi14tgdi

Napsal: 20 pro 2018, 16:54
od Wortex
Tú dvojitú podlahu kufra má napr. Seat Leon, ale mne sa to vôbec nepáčilo, ani funkčnosť ani prevedenie.

Re: i30kombi14tgdi

Napsal: 21 pro 2018, 13:31
od stirling
JJ Leon to má a podle mě je to super, boční male kapsy klidně zachovat a pak ten prostřední pás udělat možnost posunout podlahu až co nejníže. Chápu, že to nemusí vyhovovat každému, ale já kombi mám právě, protože opravdu vozím často dost věcí a výška k roletce je pro mě trochu omezující. Z tohohle pohledu jsem si vybral jedno z nejhorších aut, ale rozhodovala jako vždy cena, naštěstí ten prostřední díl není na pevno. Tohle mě mrzí asi nejvíce, že mě minulo, protože do těch boxů pod podlahou prostě nemám co dát....

Re: i30kombi14tgdi

Napsal: 21 pro 2018, 20:52
od Axel.Foley
Kombíka jsem měl půjčeného a skvěle jsem využil tu hlubokou schránku úplně vzadu - na nákup, který se mi pak neválel všude po kufru tam a zpět =D>