Stránka 1 z 1

Motor ostal zaseknutý v otáčkach(5000ot/min)

Napsal: 03 led 2019, 18:05
od ErosKE
Servuste SF, no už náš starý SF 2006 dobačoval, zrazu auto sa dostalo do vysokých otáčok(5000ot/min) a klesnúť už nešli, musel som stopnúť motor.
Po opätovnom naštartovaní zase vyleteli do otáčok, tak som opäť stopol a zavolal odťahovku.
A to len pred týždňom, som konečne po 1,5r. s ním išiel po diaľnici na 500km cestu, všetko bolo ok, Turbo som dobre prefúkol...toto auto už je 2 v rodine a používame ho už len na krátke trasy.
Napadá niekoho, čo to môže byť...

Re: Motor ostal zaseknutý v otáčkach(5000ot/min)

Napsal: 03 led 2019, 18:27
od Mexican
nebude to klasicky syndrom vzplanutia oleja, ktory sa tam dostava cez turbo/medzichladic?

Re: Motor ostal zaseknutý v otáčkach(5000ot/min)

Napsal: 04 led 2019, 09:49
od mikodim
mexican, lenze ked vzplanie olej, tak sa motor neda vypnut klucom t.j. aj po vypnuti zapalovania motor ide na max. otácky.. Vtedy sa to riesi napr. zapchanim nasavania nejakým oblecením , pripadne zaradením rychlosti a pod.

Re: Motor ostal zaseknutý v otáčkach(5000ot/min)

Napsal: 04 led 2019, 10:41
od Richard555
S mikodimem souhlasím, pokud by byl palivem olej, motor se zaprvé nedá vypnout, a za druhé otáčky letí klidně výš než je cca 5000 a následuje destrukce motoru. Tady to vypadá že zasahuje omezovač a nepustí motor přes těch 5000 ot. což mohou být i otáčky tzv. přeběhové které se zkouší při měření emisí já u V6 mám asi 4500 tak u 4 válce mohou být 5000...... možná bych prozkoumal, co za informace lezou z pedálu plynu, tam může být nějaký problém, no a klasicky kontrola tlaku paliva v railu, vstřikovače atd. atd. však to znáte
Určitě bude potřeba pořádná nejlépe origo :hyu: diagnostika a hlavně někdo, kdo diagnostice opravdu rozumí :wink:

Motor ostal zaseknutý v otáčkach(5000ot/min)

Napsal: 01 bře 2019, 09:57
od ErosKE
Nazdar Santaci, tak auto je "opravené", ale ešte ho nemám...
Hneď ako auto sa dostalo do vysokých otáčok, som volal automechanikovi, ktorý sa mi už nejaký čas stará o funkčnosť a stav auta a hneď mi povedal, že odišlo Turbo. Hoci to dodnes nechápem, ale Turbo bolo zrepasované, bolo už vadné "olejovalo", vymenené a ževraj všetko je v poriadku. Auto nemám, pretože som dal skontrolovať žhaviče alebo vstrekovače, pretože auto zle štartovalo, po naštartovaní bol biely dym. Zistilo sa, že na naft. vysokotlakej rampe(či ako sa to volá), je odchylka tlaku 1 vsrtreku(šikal do piestu a pomaly ho vypaloval), a musí byť opravený.


Odoslané z Moto Z2 Play pomocou Tapatalku