Stránka 1 z 1

Můj Phantom

Napsal: 23 dub 2019, 14:36
od Capino
Čaute, tak abych nebyl pozadu tak sem postnu fotku mojí I30ky, mam 2017 kombika ve stylu 1.4 turbo benál. Kupoval jsem to v KŠV v Chomutově a asi jsem měl obletět víc autorizovanejch servisů kdo by dal větší slevu, máme i Tucsona z Domanskýho a uplně za luxus cenu + uplně jinej přístup k zákazníkovi. Potom co mam s autem furt problémy i lituju, že jsem nezašel do víc značek a neokouknul i další auta, třeba Toyotu, škodovku, možná i předchozího Ceeda. V I30 se mi líbil hodně interier tak jsem šel do tohodle. Po octávce jsem si řikal že už nikdy nechci turbo a nakonec ho zase mám ](*,) ](*,) Mám nalítáno 16 tisíc a za tu dobu jen lítám do servisu, začlo to tim, že jsem slyšel rachtání v motoru, tak jsem tam zajel at se na to mrknou, řekli mi, že to dělá - nevím jestli to je z plechu nebo z čeho- kryt turba, jak přidám plyn tak rezonuje, že to tak maj všichni, buď jsou to ňoumové nebo nevim, ale kryt turba to fakt nebyl, ale je to jak už všichni majitelé I30 ví - AKTUÁTOR TURBA -, pak mi začla praskat palubní deska, takovej zvuk jako plast o plast, skřípání při nerovnostech, tak jsem s tim zajel do servisu a řikam že to dělá jak kdy, ne vždycky, tak jsem se modlil aby to dělalo.. projeli jsme se s technikem a praskalo to, takže jsem objednaný do servisu aby mi palubku sundali a co s tím budou dělat dál nevím, prý se na I40 podlepovala palubka protože to taky takhle praskalo tak jestli jí podlepěj i tady netušim, já každopádně chci aby to nepraskalo. Dneska jsem tam zajel s tím, že mi něco furt rachtá v motoru, potom co mi mladá mačkala plyn a já poslouchal odkaď to jde, samozřejmě aktuátor turba, jsem sjel tady forum a dočetl jsem se že je to výrobní vada a všude po autorizákách to mění, dále mi něco po jízdě divně prdí z vejfuku. Tak jsem to nahlásil a maník na mě ať mu to ukážu, tak jsem ukázal, aktuátor rachtá, a řiká mi že jsem du na výměnu palubky, řikam že mi praská, že jí rozeberou a co bude dál nevím. Na to mi řekl že to projedem, nevim sice proč, protože už jsem to projel s jinym technikem a ten viděl že to praská, po nasednutí do auta jsem dostal přednášku o tom,že ledky co mam v interieru jsou nebezpečný a můžou začít hořet :) To je fuk, po zbytečnym projetí mi potvrdil že palubka se sundá protože v ní praská a něco s ní budou řešit, řikam že zítra jedu 250km a v pátek zpět 250km a chci aby ten aktuátor byl dobrej, řekl že s tím můžu jezdit dál a kdyby něco tak mam Asistenci.. Prý všechny závady mam nahlásit technikovi až tam přijedu na ten servis s tou palubkou. Každopádně ten aktuátor budu chtít vyměnit, protože nepotřebuju aby mi nový auto vydávalo pazvuky z palubky a ještě z motoru. Jinak co se týče ostatních věcí tak super, auto si upravuju podle sebe, nový letní kola, různý červený lišty, červený brzdy a podobný kravinky ať to není tuctovka z výroby :D

Re: Můj Phantom

Napsal: 23 dub 2019, 14:44
od Axel.Foley
Capino: Přeji rychlé vyřešení problémů k tvé spokojenosti. Hlavně bych změnil servis, tohle vypadá na parodii na servis.

Jinak hodně šťastných a spokojených kilometrů.

Re: Můj Phantom

Napsal: 23 dub 2019, 16:03
od Mr. HYUNDAI
Aktuátor turba vydává některým nelibé zvuky, ale co si pomůžeš výměnou turba za úplně stejné, které začne za pár týdnů vydávat zvuky úplně stejné? Je tam prostě konstrukčně větší vůle, čímž se pokusili předejít problémům se zadíráním aktuátoru. Ano, vědí o tom, ale dokud neproběhne nějaké konstrukční úprava, tak si nepomůžeš, zvuk se brzy vrátí. Až úprava proběhne, vznikne opravná sada a pak se to bude měnit všem, kdo problém s pazvuky aktuátoru má. My je třeba nemáme.
Palubka je opruz, hodně lidí to řešilo gumovým těsněním do spáry mezi palubku a čelní sklo. Většině to pomohlo.

Re: Můj Phantom

Napsal: 23 dub 2019, 16:33
od Capino
Já tam nic strkat nechci, když jsem to koupil tak tam nic nepraskalo, myslim si že rok je hodně krátká doba aby tam něco rezonovalo a praskalo.. ať se staraj, od toho je záruka.

Re: Můj Phantom

Napsal: 23 dub 2019, 16:34
od Capino
Axel.Foley píše:Capino: Přeji rychlé vyřešení problémů k tvé spokojenosti. Hlavně bych změnil servis, tohle vypadá na parodii na servis.

Jinak hodně šťastných a spokojených kilometrů.

Ono moc na výběr tu neni, je tu jen KŠV a Most.. jinak nic :-k

Re: Můj Phantom

Napsal: 23 dub 2019, 17:53
od Mr. HYUNDAI
Capino píše:Já tam nic strkat nechci, když jsem to koupil tak tam nic nepraskalo, myslim si že rok je hodně krátká doba aby tam něco rezonovalo a praskalo.. ať se staraj, od toho je záruka.
Tvoje auto, Tvůj čas, Tvoje volba. Když Ti nevadí, že jsi bez svého auta, ztrácíš čas ježděním do servisu a ze servisu a že rozebírají půlku vlastně nového auta... To těsněníčko stálo pár kaček a 3 minuty času :wink: .

Re: Můj Phantom

Napsal: 23 dub 2019, 18:37
od Schnack
Mr. HYUNDAI: myslíš tuto gumu? https://www.aliexpress.com/item/Car-sup ... st=ae803_5

Ja mám zatím klid, ale není špatný být připraven :twisted:

Re: Můj Phantom

Napsal: 23 dub 2019, 19:43
od Mr. HYUNDAI
Jo, jo, něco takového.

Re: Můj Phantom

Napsal: 23 dub 2019, 19:57
od dibarbora
Rámus od turba je zatiaľ vlastnosť. Na funkciu to vplyv nemá a riešenie to tiež ešte nemá. Absolvoval som výmenu aktuátora po prvej servisnej prehliadke - výsledok bol po pár km taký istý. Pokiaľ auto ide ako má tak treba jazdiť a pri každej prehliadke nahlásiť aby bol záznam v zákazkových listoch.
Čo sa týka vŕzgania palubnej dosky, tak vo vlastnom záujme by som hľadal, riešenie čo najjednoduchšie bez nutnosti rozoberať interiér. "Buzerovať" servis je tiež riešenie, ale vo vlastný neprospech. Treba si uvedomiť, že interiér už nebude nikdy zložený ako z fabriky (v dielni sa to jednoducho nedá).

Re: Můj Phantom

Napsal: 23 dub 2019, 21:30
od Capino
Do tý palubky jsem zkoušel do všech spojů strkat takový plastový udělátka abych oddělil od sebe palubku, všechno možný, A sloupek.. nikdy nic nepomohlo, tak co mám dělat, dám to do servisu a oni si poradí, od toho jsou.. já nejsem mechanik abych se šťoural v autě, vyměním si vodu do odstřikovačů, žárovky a podobně, ale když palubka praská a ať strkam do spojů co chci tak to nepomáhá. Daj mi na chvíli náhradní auto a u toho řešit nebudu jestli něco praská, bouchá nebo podobně :D

Re: Můj Phantom

Napsal: 23 dub 2019, 21:32
od Capino
Mimochodem, když mluvíš o těch záznamech, je divný, že mi měnili těstění u řidičových dverří, jelikož bylo divně skroucené, plus měnili oba klíče k autu ( na jednom mi blbě fungovalo tlačítko otevírání) a nechtěli po mně žádnej podpis, nedali mi žádnej protokol.. jakoby se nic nestalo..

Re: Můj Phantom

Napsal: 23 dub 2019, 21:36
od Mr. HYUNDAI
To je divný, já musím podepisovat i protokoly/zakázky ke svolávačkám :-k .

Re: Můj Phantom

Napsal: 23 dub 2019, 23:35
od Capino
taky mi to divný přišlo, dřív když jsem nahlásil nějakou závadu, tak mi dali papír o tom, že jsem to nahlásil.. Teď mi dokonce na autě měnili věci a nic jsem nedostal ani nepodepsal.

Re: Můj Phantom

Napsal: 24 dub 2019, 17:01
od dibarbora
Treba si pytat kopiu zakazloveho listu na zarucnu opravu. Riesenie zarucnej opravy je vec medzi importerom a servisom, zakaznik ide bokom. pytal som sa na evidenciu zarucnych oprav, tak vsetky zarucne opravy eviduju do on line systemu pod vin cislom. Bezne servisne prehliadky su len v servisnej knizke (papierova podoba).

Re: Můj Phantom

Napsal: 04 kvě 2019, 16:07
od Capino
Tak jsem byl v servisu s palubkou, tu podlepili a srovnali, den na to to začlo zase praskat takže jsem objednanej zase do servisu tak uvidim jak se s tim poperou.. na ten aktuátor řekli ze to neni aktuator, ale nějaký čerpadlo u aktuatoru( turba ) nebo tam nekde a to rachtani je běžnej projev prej. Za chvíli se auto rozpadne a aoni řeknou že je to běžnej projev.