Stránka 1 z 2

Trhanie motora tucson 1.7 crdi

Napsal: 20 bře 2020, 20:28
od Paľo muro
Zdravím chcem sa spýtať ci nemá niekto podobný problém. Auto mi trhá pri malom plyne motor je zohriaty pri jazde 50kmh 4 stupeň maly plyn. Alebo pri preradovani rychlosti pridám a auto trhne. Robi to len v teplom počasí cca okolo 20 stup. V zime všetko ok. Vymenený bol egr ventil pal.filter pal..cerpadlo. Auto ma 60 000km.prosim o radu. Dakujem

Re: Trhanie motora tucson 1.7 crdi

Napsal: 20 bře 2020, 21:49
od Axel.Foley
Co znamená "malý plyn"?

Re: Trhanie motora tucson 1.7 crdi

Napsal: 20 bře 2020, 22:23
od Axel.Foley
Palivem to nebude, to by to dělalo furt. Bude to něco se vzduchem. Jak vypadá vzduchový filtr? Jak je auto staré? Napadla mně i škrtící klapka na sání.

Re: Trhanie motora tucson 1.7 crdi

Napsal: 21 bře 2020, 09:04
od Paľo muro
Vzduchový filter je nový aj palivový. Trhá to pri kľudnej jazde. Napr. Idem po rovine 40km preadim začínam pridávať asi p 2 sekundách trhne alebo keď sa pohinam na 1 pridávam a zase trhne aj 2 aj 3 pravodovom stupni. Alebo idem 90kmh na 5ke pustím plyn zase pridám a trhne asi po2 sekundách. Robi to len v teplom počasí od 20 stupňov hore v zime nič auto ma 60000km r. v. 2016. Ďakujem za všetky odpovede.

Re: Trhanie motora tucson 1.7 crdi

Napsal: 21 bře 2020, 09:23
od Paľo muro
Ešte dodám že to robí len na rovine.trha aj pri zapnutom tempomate. Pri prudsej jazde je všetko ok. Riešim to už rok už strácam trpezlivosť. Všetko cez hyndai servis no nevedia ani oni. Diagnostika neukázala nic zadnú závadu.

Re: Trhanie motora tucson 1.7 crdi

Napsal: 21 bře 2020, 13:08
od Axel.Foley
Možná se zeptám blbě - nezačalo to náááhodou dělat po servisní prohlídce?

Re: Trhanie motora tucson 1.7 crdi

Napsal: 21 bře 2020, 13:13
od Paľo muro
Nie už minulé leto mi to robilo len zaujímavé že zimnom období nič

Re: Trhanie motora tucson 1.7 crdi

Napsal: 21 bře 2020, 14:27
od idam.i
Že by nejaké teplotné čidlo.?

Re: Trhanie motora tucson 1.7 crdi

Napsal: 21 bře 2020, 15:05
od Axel.Foley
Zkus řadit kapánek výš, zda se to taky projeví. Při 50 km/hod. tam nech 3, za 4 až při cca 55 - 60 km hod., za 5 až přes 75. Vychází to na cca 2000 - 2200 ot./min. Sice to problém nevyřeší, ale za pokus to stojí.

Asi tě nepotěším, s tímto problémem je hodně lidí napříč značkami a řešení buď žádné nebo se dost různí :-k

Re: Trhanie motora tucson 1.7 crdi

Napsal: 22 črc 2020, 12:02
od medabeda
Jenom na okraj, jakmile lehce trhne, tak u mě začátek regenerace😫. Vypozorováno😉. V zimě horší podmínky, tak může být. Jinak 3x aktualizace v garančce a DPF jede co 120-160km😫. Kde jsou ty časy při nákupu nového🤨.

Re: Trhanie motora tucson 1.7 crdi

Napsal: 22 črc 2020, 14:45
od Axel.Foley
Při započetí regenerace motor necuká. Rege se aktuálně spouští co 100 km, podezření mám na zas*aný EGR. Už se plánuje jeho vyčištění.

Mimochodem, za brutální zkrácení nájezdu může v mnoha případech aktualizace SW.

Re: Trhanie motora tucson 1.7 crdi

Napsal: 22 črc 2020, 14:52
od Minko
mne takto cukalo presne pri tom istom- snaha ísť v meste podľa predpisov na 4. prevodovom stupni na aute sesterského koncernu (1.6 crdi 2008 ročník), prakticky od nova (resp. možno po polroku alebo roku proste niekde od 40 tisíc km) auto sa dožilo 320 tisíc bez jedinej motorickej závady okrem tohto. bohužiaľ ani v jednom z niekoľkých kia servisov ani neznačkových nedokázali zistiť príčinu- prejavovalo sa to strašne nepravidelne. Zrejme to motoru neškodilo alebo aspoň nie výrazne ale jazda s tým príjemná nebola. Môj tip bol vtedy zanesený EGR ventil ale v servisoch sa o tom odmietali baviť vraj to tým nebude :D

Re: Trhanie motora tucson 1.7 crdi

Napsal: 22 črc 2020, 17:07
od Melda
Až nepůjde horký (někdy i studený) motor nastartovat, tak je to 100pro EGR ventil.

Re: Trhanie motora tucson 1.7 crdi

Napsal: 22 črc 2020, 20:44
od Axel.Foley
Až nepůjde motor nastartovat, je na čištění pozdě.

Re: Trhanie motora tucson 1.7 crdi

Napsal: 23 črc 2020, 18:42
od Melda
Proč by bylo pozdě? Vymontují ho odstraní karbon a jedeš dál. Když nejde teplý motor nastartovat, většinou stačí zapnout zapalování a na těleso EGR ventilu přes tyčku poklepat.