Autorizovaný servis si neví rady

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Kamil134
Příspěvky: 2
Registrován: 23 čer 2020, 16:20

Autorizovaný servis si neví rady

Příspěvek od Kamil134 » 24 čer 2020, 09:02

Dobrý den,
v březnu mi občas začal zamrzat audiosystém, jednou při volání, pak navigace. V servisu vyměnili celý panel za nový, ale při odjezdu ze servisu to udělalo znovu. Nedělalo to pří každé cestě, ale i to občas mě štvalo. Tucson šel znovu do servisu, tam už to konzultovali s Nošovicemi, celý panel audiosystému znovu vyměnili. Po dvou dnech znovu stejná chyba, už to prý řeší v Německu. Tuscon máme nový od září 2017, záruka na příslušenství byla 2 roky. Nevím, co bude dál, ale tím auto dost ztratilo na hodnotě. Je to moje první nové SUV. Auto jsme kupovali v téměř kompletní výbavě. Neřešil jste to taky někdo?

Reklama
 

Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 5579
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Brno (CZ) a Vrutky (SK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Autorizovaný servis si neví rady

Příspěvek od Mexican » 24 čer 2020, 10:55

ja si osobne myslim, ze ak ti vymenili radio za nove, tak mas nan znova dva roky zaruku
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue
Obrázek


https://pancuha.wordpress.com/

Uživatelský avatar
Gyngy
**
Příspěvky: 248
Registrován: 06 led 2018, 01:31
Bydliště: Praha

Re: Autorizovaný servis si neví rady

Příspěvek od Gyngy » 24 čer 2020, 11:03

Ahoj, mas starsi Headunit (WinCE) nebo uz Android s podporou AndroidAuto a Apple Carplay?
Hyundai Tucson, 1.6 T-GDI, FWD, 2017

Kamil134
Příspěvky: 2
Registrován: 23 čer 2020, 16:20

Re: Autorizovaný servis si neví rady

Příspěvek od Kamil134 » 24 čer 2020, 12:10

Mám tam WinCE.

Uživatelský avatar
Gyngy
**
Příspěvky: 248
Registrován: 06 led 2018, 01:31
Bydliště: Praha

Re: Autorizovaný servis si neví rady

Příspěvek od Gyngy » 24 čer 2020, 17:47

Napadlo ma este niekolko veci, ktore by to mohli sposobit:

- SD karta s mapami nepracuje spolahlivo - kupit novu 32 Gb , naformatovat na "exfat" a skopirovat komplet data z povodnej
- ak je pripojeny USB kluc tak ten takisto moze byt vadny ...
- pripojeny telefon - skuste odpojit kabel a pre istotu aj Bluetooth ...
Hyundai Tucson, 1.6 T-GDI, FWD, 2017

Odpovědět

Zpět na „TUCSON“