Stránka 1 z 1

Autorizovaný servis si neví rady

Napsal: 24 čer 2020, 09:02
od Kamil134
Dobrý den,
v březnu mi občas začal zamrzat audiosystém, jednou při volání, pak navigace. V servisu vyměnili celý panel za nový, ale při odjezdu ze servisu to udělalo znovu. Nedělalo to pří každé cestě, ale i to občas mě štvalo. Tucson šel znovu do servisu, tam už to konzultovali s Nošovicemi, celý panel audiosystému znovu vyměnili. Po dvou dnech znovu stejná chyba, už to prý řeší v Německu. Tuscon máme nový od září 2017, záruka na příslušenství byla 2 roky. Nevím, co bude dál, ale tím auto dost ztratilo na hodnotě. Je to moje první nové SUV. Auto jsme kupovali v téměř kompletní výbavě. Neřešil jste to taky někdo?

Re: Autorizovaný servis si neví rady

Napsal: 24 čer 2020, 10:55
od Mexican
ja si osobne myslim, ze ak ti vymenili radio za nove, tak mas nan znova dva roky zaruku

Re: Autorizovaný servis si neví rady

Napsal: 24 čer 2020, 11:03
od Gyngy
Ahoj, mas starsi Headunit (WinCE) nebo uz Android s podporou AndroidAuto a Apple Carplay?

Re: Autorizovaný servis si neví rady

Napsal: 24 čer 2020, 12:10
od Kamil134
Mám tam WinCE.

Re: Autorizovaný servis si neví rady

Napsal: 24 čer 2020, 17:47
od Gyngy
Napadlo ma este niekolko veci, ktore by to mohli sposobit:

- SD karta s mapami nepracuje spolahlivo - kupit novu 32 Gb , naformatovat na "exfat" a skopirovat komplet data z povodnej
- ak je pripojeny USB kluc tak ten takisto moze byt vadny ...
- pripojeny telefon - skuste odpojit kabel a pre istotu aj Bluetooth ...