Tucson 2.0 Crdi 103 kw 2006 neštartuje

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
jagol
Příspěvky: 4
Registrován: 18 říj 2020, 13:28

Tucson 2.0 Crdi 103 kw 2006 neštartuje

Příspěvek od jagol »

Zdravím,
mám prosbu o radu, Tucson sme večer odparkovali a rano nechcel naštartovať. Imo sa načíta normálne, štartér točí, aj keď štartujem tak ako by to chcelo chytiť ale nenaskočí. Za každú radu vopred ďakujem....
Reklama
 

Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20073
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Tucson 2.0 Crdi 103 kw 2006 neštartuje

Příspěvek od Axel.Foley »

Baterka, žhaviče ok? Palivové čerpadlo, jehla imobilizéru, nezvaná návštěva v motoru - to je další, co mě napadá.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
jagol
Příspěvky: 4
Registrován: 18 říj 2020, 13:28

Re: Tucson 2.0 Crdi 103 kw 2006 neštartuje

Příspěvek od jagol »

Baterka ok, štarter točí, imobilizer načíta, čerpadlo natlačí naftu,diagnostika žiadna chyba, na štartovací spray to chytí ale len kým tam striekam potom zhasne akoby tam nešla nafta
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: Tucson 2.0 Crdi 103 kw 2006 neštartuje

Příspěvek od Richard555 »

No, chtělo by to pořádnou diagnostiku. V zásadě platí, že tlak v railu aby to nastartovalo musí točením motorem čerpadlo vyvinout v railu cca 150-200 barů (nekamenujte mě pokud hodnoty u :hyu: budou trochu jiné). Takže na sprej to chytí a když přestaneš stříkat chcípne to - z toho vyplývá že není palivo......
Výše uvedeno pokud čerpadlo nevyvine dostatečný tlak ř. jednotka nezačne ovládat vstřikovače - není palivo - nechytá to
soustředil bych se na vysokotlaké čerpadlo nebo na vstřikovače (protékají, nebo tečou přepadem) , oboje se dá řešit , a dále na sensor tlaku paliva na railu a samo i na sensor polohy kliky a vačky, protože když ř.j. neví že se motor točí taky neovládá vstřiky.... vím je toho dost, ale slušná diagnostika ve spojení s člověkem co to s ní umí může závadu najít a odstranit. Bacha na mechaniky - čtenáře závad z diagnostiky - v jejich podání se vymění minimálně vše co je výše napsáno. Sice závadu možná odstraní, ale zahučíš do toho za strašný peníze :wink:
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Uživatelský avatar
Felotron
****
Příspěvky: 1004
Registrován: 16 lis 2006, 16:05
Bydliště: KM
Kontaktovat uživatele:

Re: Tucson 2.0 Crdi 103 kw 2006 neštartuje

Příspěvek od Felotron »

a jeste ventil na railu - ten kdyz zustane otevrenej, tak to nenastartuje
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
ELANTRA XD 1.6 2006

drive:

Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
jagol
Příspěvky: 4
Registrován: 18 říj 2020, 13:28

Re: Tucson 2.0 Crdi 103 kw 2006 neštartuje

Příspěvek od jagol »

Tak dnes som odpojil trubku od čerpadla do railu a pri otočení kľuča sa zapne čerpadlo v nadrži ale tlak cez trubku je biedny... všetko ide do prepadu na čerpadle... ma to tak byt???
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: Tucson 2.0 Crdi 103 kw 2006 neštartuje

Příspěvek od Richard555 »

Ty asi nevíš jak to funguje :wink: . Ale jsi kaskadér, jak jsem psal v railu má být při startu něco kolem 100-200 barů tj. 100-200 atmosfér (ve vodovodním řádu je cca 5 barů a v pneumatice 2,5 baru a když ti prdne pneumatika je to šleha jak blbec) že ti z trubky na čerpadle vytéká málo nafty je celkem jasné - el. čerpadlo je jen podávací , dopravuje naftu z nádrže do vysokotlakého čerpadla a tak to musí čerpadlem vysokotlakým nějak protlačit (když jsi tu trubku od něj do railu povolil :wink: ) Mrkni do servisní příručky kolik má to el. čerpadlo dávat tlaku, ale víc než 3 bary to nebudou. Tlak pro vstřiky do railu dá čerpadlo až roztočením motoru startérem...... A jen pro tvé info při běhu motoru je tlak v railu od zhruba 300 až do 2000 barů dle požadavků řídící jednotky na výkon , to jen aby tě nenapadlo zkoušet povolovat trubky railu a vstřikovačů za běhu motoru :!:
Spíš bys měl navštívit odborníky, než něco pokazíš, nebo si něco uděláš :!:
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
jagol
Příspěvky: 4
Registrován: 18 říj 2020, 13:28

Re: Tucson 2.0 Crdi 103 kw 2006 neštartuje

Příspěvek od jagol »

No to mi píšeš novinky ... keď som pisal že biedny tlak tak som myslel biedny čo znamená že skoro ziadny. a pisal som aj to že skoro všetok tlak ide do prepadu.
Odpovědět

Zpět na „Tucson 2015- Motor a převodovka“