Stránka 1 z 2

Špatná zkušenost

Napsal: 11 bře 2021, 22:37
od Lukasekgr
Zdravím všechny jsem tady nový a potřeboval bych poradit.
Koupil jsem si nový Hyundai Tucson r.v. 2018 ,1.6 130kw mám najeto 22000km. Letos 7.1.2021 jsem byl na druhé garanční prohlídce takže klasika výměna oleje,filtry atd. Po ujetí 4000km začla blikat kontrolka oleje si říkám asi nějaká porucha čidla nebo tak něco chvilku blikala pak zas nic po ujetí dalších 10km začla svítit na pořád. Hned zastavuju vylezu z auta jdu si zapálit a koukám pod autem louže oleje. Volám Hyundai assistance říkám co a jak paní v pohodě domluvila mi náhradní vozidlo a čekal jsem na odtahovku.
A teď to přijde. Vracím se po 4 dnech z práce tak se těším domů na děti.Pánové nikdy jsem nic neřešil a radši sklopil uši nejsem žádný prudič ale tohle takhle nechci nechat. Při čekání na odtahovku jsem si všiml že na plastovém spodním krytu motoru leží výpustný šroub. Bylo 18.50 žádná půlnoc na odtahovku jsem čekal asi tři hodiny vyjížděla z města vzdálenost 17km nabízely mi auto vzdálenost asi 60km nebo s toho stejného místa jako byla odtahovka i nejbližší autorizovaný servis Hyundai tak jsem kývl jednalo se o 15 let staré Audi v benzínu zrovna pršelo takže po cestě domů jsem se asi v každé kaluži na cestě posunul o půl metru doprava nebo doleva takže šrot. Na druhý den zhruba v devět volá pán se servisu jak jsem se domníval na garanční prohlídce nedotáhli vypouštěcí šroub říká mi nic s tím nebudem dělat budu volat kde vám to dělali většinou si to chtějí dát do kupy sami říká já jim zavolám a vy jim zavolejte tak za 20minut. Po 20 minutách tam volám pán celkem nevrlý že si auto musí převézt k sobě a zjistit co a jak a za chvilku mi dají vědět.
Po uplynutí asi 3 hodin mi volá znovu že se tím zabývá přímo majitel servisu že se ozve zase za chvilku.
Po dalších 2 hodinách mi volá můžete si zajet pro auto je to hotový do toho servisu kde se odtáhlo a že se omlouvají a že mi nabízí slevu 10% s příští výměny oleje.🤔🤔🤔 Jako fakt???!!!
Tak jsem vyrazil pro auto jdu prve vrátit to zapůjčené sídlo někde v poli málem mě tam sežrali psi pak pěšky v -5 nějaké 2 km pán s odtahovkou říkal pár metrů tak jsem nakonec vyzvedl auto a po cestě jsem volal tam kde to zkazily že nesouhlasím s jejich nabídkou a že se jim ozvu. Než nějakou slevu radši bych třeba prodlouzenu záruku na motor nebo tak něco.
Poradí někdo jak se zachovat??? Dík

Re: Špatná zkušenost

Napsal: 11 bře 2021, 23:20
od kolomaz
tak to je jak ze špatnýho filmu. 10 % sleva ? K smíchu.
Zjevně jejich vina, já bych asi zavolal majiteli servisu a žádal vrácení peněz za garančku. Stím, že pokud odmítne , dáš informace médiím a budeš kontaktovat přímo Hyundai.
To bych asi udělal já.
na 10% bych se jen zasmál.

Re: Špatná zkušenost

Napsal: 12 bře 2021, 00:43
od idam.i
Určite by som kontaktoval importéra.Kde máš záruku,že motor nie je poškodený?Rozhodne by som už tomu servisu auto nezveril. [-(

Re: Špatná zkušenost

Napsal: 12 bře 2021, 06:32
od dibarbora
Určite požadovať zápis do servisnej knižky o vzniknutej situácii(nejaká zľava Ťa z biedy nevytrhne aj tak tam už nepôjdeš). Dôvod je jednoduchý. Po rozsvietení “aladinovej lampy - červenej” je už pre motor väčšinou neskoro a s vysokou pravdepodnosťou v ňom boli napáchane nevratné škody. Aby si mal nejaký záchytný bod pre budúce spory. Kontaktovanie importu je strieľanie slepým nábojom...

Inak úplne ideálne by bolo odviezť auto do aaa a kúpiť druhé.... toto je exemplárny prípad na takýto postup... bohužiaľ :cry: ale istota je istota...

Re: Špatná zkušenost

Napsal: 12 bře 2021, 06:45
od Mexican
ked sa uz pisu spatne skusenosti:

-> preco tu nie je nazov servisu?
->dufam, ze si poslal minimalne staznost na importera

To je tak, ked autorizovany servis za vymenu oleja a filtru chce 2500kc a nevie spravne vymenit ani blby olej a dotiahnut vypustak. Potom im ma clovek verit v komplexnejsich opravach, ou jej

Re: Špatná zkušenost

Napsal: 12 bře 2021, 07:50
od michal84
dibarbora píše: 12 bře 2021, 06:32 Inak úplne ideálne by bolo odviezť auto do aaa a kúpiť druhé.... toto je exemplárny prípad na takýto postup... bohužiaľ :cry: ale istota je istota...
To je dobrá rada, zbaviť sa rýchlo auta aby na to doplatil niekto iný (teda v prípade že tam vznikol nejaký problém) :D/

Re: Špatná zkušenost

Napsal: 12 bře 2021, 07:51
od michal84
Lukasekgr píše: 11 bře 2021, 22:37 Zdravím všechny jsem tady nový a potřeboval bych poradit.
Tak ako tu píšu, určite by som chcel minimálne reklamačný zápis o vzniknutom probléme. Z toho by malo byť jasné čo sa stalo a že je to chyba servisu kde bola vykonaná garančka.

Re: Špatná zkušenost

Napsal: 12 bře 2021, 12:10
od slabostka
ako píšu vyššie všetko pekne na papier... chýba mi info či boli - neboli piliny vo filtri.... stačí že sa motor raz pretočí bez oleja a vybavené.... ako stať sa môže všetko ale chce to zobrať zodpovednosť za chybu a zmeniť prístup ku PLATIACIM klientom. Bohužial sme v "kapitalizme" 30 rokov ale socializmus v nás sme neprekonali

Re: Špatná zkušenost

Napsal: 12 bře 2021, 13:31
od KamZehr
Tak to je pěkná prasárna .. okamžitě bych informoval centrálu :hyu:
A neboj se, řekni co je to za umělce .... :)

Re: Špatná zkušenost

Napsal: 12 bře 2021, 17:46
od Lukasekgr
Prozatím jsem nechtěl uvádět jméno kdyby se k tomu férově postavily abych jim nekřivdil.

Re: Špatná zkušenost

Napsal: 12 bře 2021, 18:18
od idam.i
Aj keď sa postavia fér,tak to je prúser ako Brno.
Som zvedavý či skontroluju motor z vnútra.Radšej rátaj s tým,že to budú zametať pod koberec.Sorry,že som negatívny,no to su skúsenosti. :(

Re: Špatná zkušenost

Napsal: 12 bře 2021, 19:11
od dibarbora
To by museli rozobrať do poslednej skrutky... motor po takomto "zážitku" bude jednoznačne časovaná bomba.... otázkou je "číslo na časovači"....

Re: Špatná zkušenost

Napsal: 12 bře 2021, 20:49
od Boryš
Tady je zaručená kvalita oleje 5x dražšího než u jiných prodejců k hočemu...

Tvrdě vyžadovat oficiální vyjádření servisu. Oni buď nepovolí vlastní olej, že prý tak nemohou ručit za jeho kvalitu, nebo si jeho aplikaci nechají zaplatit navíc a ještě dají zápis do garanční knížky. A zde jen 10 % sleva na příští výměnu, kterou si dle mého napočítají tak, aby nebyli ztratní.

Re: Špatná zkušenost

Napsal: 13 bře 2021, 02:30
od sagen
Podľa toho, že ti ponúkli až 10-% zľavu, sa férovo nezachovaju. Takže chod bez tlaku oleja, lebo kontrolka zasvieti až pri strate tlaku ( presne odpovie importér, ak má špecialistu na servis, ktorý to vyčíta zo servisného manuálu ale nie motora, musí pozrieť v riadení motora v tej časti, kde sa píše o použití osciloskopu a podobných meradiel, videl ich už niekto v servise ? Kontrola čísla pri akom tlaku ako reaguje čidlo a riadiaca jednotka ).
A chod bez oleja,
- zmerať kompresné tlaky a dokladovať. Ak povedia, že to nejde, tak nech pozri youtuberov, lebo inak povedia, že boli v poriadku a videli to všetci v servise a ešte aj Jirina, co bydli naproti, když byla SE smetim.
- Potom rozbor oleja na prvky, ktoré tam nemajú čo robiť.
- nejaké snímky plochy vložky valca, či nie je poškodený
- ale ako budú kontrolovať, či nie je poškodená klzna plocha piesta bez rozobratie motora...

Teda ak chcete mať istotu, že motor nebol poškodený chodom bez oleja. Určite budú tvrdiť, že krátkodobo to nevadí. Ale sú to technici a techník by sa vyjadril technický, takže koľko sekúnd je to krátkodobo ? A kto meral čas chodu motora bez tlaku oleja ?
Koľko by celá táto sranda stala ? A koľko % z ceny prehliadky to je ?
No a keď rozoberú motor, vedia ho zmontovať správne ?
Určite povedia, že áno. Tak potom si nechaj ukázať na dielni servisný manuál k motoru, prelistuj pár stránok a napíš, čo si videl. Súpis prípravkov na prvých stranách, ktoré majú možno niekde nerozbalene v krabici, nemyslím.
Koľko stojí polomotor ?

Re: Špatná zkušenost

Napsal: 16 bře 2021, 19:22
od Lukasekgr
Pánové já vám zatím moc všem děkuju za ochotu a budu vás informovat jak to bude dál probíhat ale prozatím moc děkuji...