Stránka 1 z 2

Pojisteni celniho skla

Napsal: 12 dub 2021, 18:40
od dyidude
Na kolik pojistit sklo na nove i30?
Staci na 10 000?

Re: Pojisteni celniho skla

Napsal: 12 dub 2021, 18:49
od Mr. HYUNDAI
Ne - předloni stálo komplet se vším včetně práce v autorizáku 18.000,-.

Re: Pojisteni celniho skla

Napsal: 12 dub 2021, 18:50
od Sanchez
Na Ceede som mal na 20.000 czk, vymena celneho bola za 14.000 czk
Aj na i30 mam na 20.000 czk
V euro by malo stacit 700

Re: Pojisteni celniho skla

Napsal: 12 dub 2021, 18:56
od dyidude
tak to dam asi na 15k teda

Re: Pojisteni celniho skla

Napsal: 12 dub 2021, 19:01
od Mr. HYUNDAI
Pokud pojišťuješ v :hyu: pojištění u UNIQA pojišťovny, tak v podmínkách bylo, že oprava je hrazena plně jen v autorizáku. Pokud oprava proběhne jinde, tak krátí plnění na polovinu! Takže zkontrolovat pojistné podmínky.
Další i30 budu muset nechat "přesklít" do konce měsíce. Takže aktuální cenu budu znát 3.5., pokud vydržíš :wink: .
Ale když vidím jak ceny rostou, tak bych možná i 20.000,- váhal, jestli to bude stačit :-k ...

Re: Pojisteni celniho skla

Napsal: 12 dub 2021, 19:43
od Axel.Foley
Mr. :hyu: to shrnul dokonale.

Re: Pojisteni celniho skla

Napsal: 19 dub 2021, 14:45
od orinoko
Co se pojištění čelního skla týče, jednoznačně můžu doporučit výšku plnění do 20 000,-, cena pojištění jen skla 3000,-. Mám za sebou u bývalé i30 4 x výměnu čelního skla a cena 18 780,-. Pojištění jsem měl u Český spořitelny. Po čtvrté výměně jsem měl strach, že mi budou chtít zrušit pojistku, když jen měním skla. Všechny výměny jsem nechával dělat v autorizovaném servisu Aspekta Plzen. Práce OK, nic nezatékalo😊

Re: Pojisteni celniho skla

Napsal: 19 dub 2021, 14:49
od Minko
ja som naopak pri čelných sklách prešiel na lacnejšie riešenia ako to dať s origo a v autorizáku- neoplatí sa to. za 3,5 rokov vozidla mám na ňom 3 sklo, je to spotrebný materiál vďaka tomu ako sa u nás udržiava čistota ciest, nemá zmysel do toho investovať nie je to dlhodobá investícia aspoň na SK :D
spoluúčasť z havarijka som mal na 165 €, nové sklo bez spoluúčasti v neautorizovanom servise má vyšlo na 230 € :D

Re: Pojisteni celniho skla

Napsal: 19 dub 2021, 15:07
od Mexican
co s tymi sklami robite :-/ mam 354 000 km a taha na 14. rok. teraz mi prasklo celne sklo na jednom kusku (pri VIN) je to este v tej ciernej zone, takze som navrtal koniec praskliny, zalepil priehladnym mamutom. to sa divim pri vsetkych jazdach do kamenolomov, betonariek atd :-)

Re: Pojisteni celniho skla

Napsal: 19 dub 2021, 15:54
od orinoko
Pokud Ježíš denně po dálnici, většinou se ta rána do skla dá těžko opravit. Většinou je to pořádná rána. Ted se snažím držet odstup od vozu bez zástěrek, které moc lidí nemá. To bych zavedl jako povinnou výbavu, hlavně u vozů, co mají skoro celý kola vystrčený vzadu . SUV a spol.

Re: Pojisteni celniho skla

Napsal: 19 dub 2021, 17:03
od kolomaz
povinná výbava lapačů je, ale všechna auta mají v homologaci vyjímku. Nebo alespoň měli. Dnes se zákony mění jak je potřeba :-) A Komu je potřeba.

Od doby, kdy se snaží pojišťovny tvrdit, že za rozbité sklo neodpovídá ten kdo ho rozbil, v rozporu se zákonem a občan tomu věří ....
Ale jistě je těžké dokázat, pokud nemáš slušnou kameru , a pokud okamžitě nezastavíš a nevoláš dopravní polici, které předáš důkazový materiál -
jak se sklo rozbilo.
Ale tak jak odpovídáš za škodu, kterou způsobil strom, z tvého pozemku, který spadl na sousedovic auto, tak odpovídáš ze zákona i za to co provede tvůj pes, kočka, dítě.
Ale pro pojišťovny je to dobrý kšeft. Pojistka navíc k povinnému :)
Měníme skla na služebácích celkem často, nejsem odborník abych posoudil oč je neznačkové sklo lepší, ale cena je více než poloviční. Pak stačí i nižší pojistka.
Problém je i v tom, že doby, kdy jsi mohl u soudu vystupovat sám bez advokáta jsou nenávratně pryč. Advokátní komora , stejně jak pojišťovny, si to pojistila :-))
Jo svoboda něco stojí :-)

Re: Pojisteni celniho skla

Napsal: 20 dub 2021, 11:41
od Minko
Mexican:
rozbitie č. 1: diaľnica (niekde v okolí Ilavy) ja 130 km/h obieham kolónu kamiónov smer ZA, oproti smer TN nákladiak 8x8 (také čo robia na diaľniciach a p.) už som len periférne zahliadol ako na mňa letí kamienok, rana, sklo na odpis. S riskom som došiel na východ, pavučinka pekne rástla. Sklo vydržalo niečo cez rok. Druhé sklo po výmene v autorizáku nevydržalo ani rok,
rozbitie č. 2: obyčajná okreska pri DS, v úseku kde je 70 km/h, oproti valník typu Iveco Daily a podobne. ako prešiel okolo mňa len som zahliadol že z korby niečo malinké vyletelo, neskutočná rana, partnerka sa tak zľakla až sa takmer rozplakala, hneď ako sa dalo som to za ním otočil, ale už som ho nedobehol. Je možné že niekam odbočil, na tom úseku sa dalo odbočiť na kopu miest. Preto z môjho pohľadu zásterky :poop: pomáhajú :D

Ono by niekedy tiež stačilo, keby pred výjazdom zo staveniska na cestu tie autá umývali a nie ako som bol svedkom nedávno na juhu SK, už prischnuté blato rozmiešaval kropiaci voz. upozorňujem že iba kropil, nečistil. Myslel som že sa neudržím zastavím a poviem zopár vybraných slov ](*,)

Re: Pojisteni celniho skla

Napsal: 20 dub 2021, 12:06
od orinoko
Bohu žel, není zájem o změnu k lepšímu. Denní svícení, kterého přidaná hodnota je ve hvězdách prošla. Spotřeba žárovek se taky počítá. U zástěrek není zájem, pojištění, servis a další musí z něčeho žít. Jak já říkám, pokud není veřejný mínění a tlak na změnu, nic se nepohne dopředu. Lidi jsi radši vylejí zlost v hospodě nebo doma a tím to končí. Pokud to půjde takhle dál, bude to jen horší. :-k

Re: Pojisteni celniho skla

Napsal: 20 dub 2021, 12:30
od kolomaz
denní svícení nezvyšuje spotřebu žárovek !!!! Toto je podel mne nesmysl. A přidaná hodnota ? Asi věcí názoru, ale já v tom vidím přínos, zvláště, když spousta "odborníků" i za deště nerozsvěcují - šetří žárovky a PHM . Auto když svítí tak prý neskonale víc žere. Proto mnozí nesvítí ani za šera, deště, mlhy. A pokud vím, tak denní svícení je v mnoha státech světa - že by všude v parlamentech seděli majitelé fabrik na žárovky ?

Re: Pojisteni celniho skla

Napsal: 20 dub 2021, 13:31
od orinoko
Ty žárovky jsem myslel jen obrazně. Původně bylo povinné svícení motorek atd. což dávalo smysl. Teď svítíme všichni, hlavně v létě je to super. To že některý za šera nebo když je hodně zataženo nesvítí, je podle mě používáním automatiky. Já taky musím pevně přepnout světla z automatiky na pevné svícení, když je zamlženo. To, že je denní svícení zavedeno v mnohých státech světa je, že se snaží ukázat činnost pro bezpečnost, která je moc nestojí a která se dá dobře prezentovat. Jsou mnohem důležitější věci, co by měli dopad na bezpečnost, pokud by byl zájem je prosadit. Jenom pro zajímavost, ovládání funkcí na dotykovém panelu za jízdy. Super pokrok pro bezpečnost. Pouhé zvýšení otáček ventilátoru větrání ve Skode jde pouze přes LCD. To moc nevadí, že místo dopředu hledím na panel a hledám posuvný pasek pro hloupí ventilátor.