Stránka 1 z 3

Kona N

Napsal: 27 dub 2021, 11:56
od Axel.Foley
Premiant z třídy Kona je na světě

https://www.garaz.cz/clanek/ostry-hyund ... .seznam.cz

Re: Kona N

Napsal: 27 dub 2021, 13:57
od Sanchez
Tomuto pocinu Hyundai nerozumiem.
K comu mensia krabicka s vykonom?
Mozu rovno Santa Fe nadupat
Za mna [-X

Re: Kona N

Napsal: 27 dub 2021, 16:24
od slabostka
ani ja... fyziku neoklameš, vysoká škatuľa bude vždy vysoká škatuľa a aby to ostalo na ceste bezpečné ovešajú to hentakými tlmičmi, vrchovato asistentmi... radšej mali urobiť niečo na štýl yaris GR - jednoduché ľahké auto pre radosť z vozenia. Kona je vymyslená na niečo iné nech sa toho držia.

Re: Kona N

Napsal: 27 dub 2021, 17:07
od stanKon
A čo keby ste chalani tárali o něčom, o čom niečo viete :lol: :lol: :lol: ,

Kona je auto vyrobené pro Radost :!: A to zejména radost z jízdy.
Věřte, že s ní mám najeto po různých silnicích, silničkách hafo příjemných kilometrů. :D/ =D>

Mám 175 koníků a i tak si dost dobře dokážu představit, že jich tam ještě stovku dostanu :mrgreen: .
BTW koncept Kony byl stavěn pro elektriku a její zrychlení :idea: .

Re: Kona N

Napsal: 27 dub 2021, 19:33
od Borek
Bohužel to vidím stejně bledě.
Naprosto zbytečná a nesmyslná kombinace motoru a typu auta :( .
Přiznejme si, že je to super auto na běžné ježdění a chápu stanKonovu spokojenost, v jeho kombinaci,rychlejšího rodinného auta! Ale je to vysoká koza, s těžištěm v nebeských výškách :D .Poslat tohle do zatáčky a stejnou rychlostí sportovní placku, s nízkým těžištěm, lepším rozložením hmotnosti (předek/zadek) a navíc větším rozchodem,je rozdíl jako den a noc. :D
Kdo někdy jel se střešním boxem, ví jak dovede vyšší těžiště tlačit auto ze zatáčky ven a tam je silnější motor k .... :D
Dnes je moda, dělat tyhle pseudosporťáky, z běžných rodinných krabic. Karoserie,motory,.....mají automobilky na skladě z rodinných aut, tak to poslepují s min. vícenáklady. :(
Škoda, že u :hyu: v současné době, žádný sporťák není. :( Trh s kupátky je malý, náklady na samostatnou výrobu velké a to si v době max. šetření nákladů, může dovolit, jen pár automobilek.
Nevidím důvod, kupovat si draze tohle a odobná auta, kterých v ulici stojí deset stejných, jen s jiným motorem. :-k

Re: Kona N

Napsal: 27 dub 2021, 19:55
od Sanchez
Stankon

Mame len iny nazor :D
Tipnem si cenovku okolo 1 mil kc.
Ked som pozeral naposledy cennik Honda Civic TypeR, tak cena v plnke bola 989.990, ci skoro mega. A to uz bude ina zabava.
A zase extrem, kto na to ma: pridas dvestotisic a mas A AMG 35 od Mercedesu. A to uz je ina pesnicka.

Kona urcite nie :-k . Vie uz niekto cenu?

Re: Kona N

Napsal: 27 dub 2021, 20:02
od slabostka
stanKon píše: 27 dub 2021, 17:07 A čo keby ste chalani tárali o něčom, o čom niečo viete :lol: :lol: :lol: ,

Kona je auto vyrobené pro Radost :!: A to zejména radost z jízdy.
Věřte, že s ní mám najeto po různých silnicích, silničkách hafo příjemných kilometrů. :D/ =D>

Mám 175 koníků a i tak si dost dobře dokážu představit, že jich tam ještě stovku dostanu :mrgreen: .
BTW koncept Kony byl stavěn pro elektriku a její zrychlení :idea: .
- tak to máme iný výklad pojmu " radosť z jazdy" lebo kona nikdy nebude eNko, typeR či dokonca yaris GR aj keby mala 2x toľko koní čo tam má teraz.
čiže v podstate je blbosť tam pchať kone navyše. Škatuľa bude vždy škatuľou.

Re: Kona N

Napsal: 27 dub 2021, 20:06
od Maras
Jenže Kona si zákazníky najde a o to jde.

Re: Kona N

Napsal: 27 dub 2021, 20:12
od stanKon
Promiň, ale tohle je Borku trochu sobecký pohled.
Jakkoliv chápu stesk po klasických sportovních kupátkách.
Ale to jsou auta pro kluky a věčný kluky. A vývoj těhle z dnešního pohledu "speciálů", se zvláště vzhledem k dnešním podmínkám, nemá šanci zaplatit. A tak automobilky staví na tom co mají. Jsou to kompromisy s různými úspěchy. Na druhou stranu, tyhle auta dokáží splnit sny lidem, který by si kupátko nikdy koupit nemohli, navíc alspoň trochu rozšiřují zužující se nabídku typů. Ostatně sám si to napsal.

A mám vyřídit od Dáši, že si v ulici nevšimla dalších deseti Kon :twisted: :D/ :D/ .

PS: slabostka, sanchez: jenomže Kona není určena závodníkům na okruh, ani na okresky, jenom má umožnit jiný zážitek lidem, kteří o to stojí...

Re: Kona N

Napsal: 29 dub 2021, 17:22
od Hyundajar83
Při vší úctě bych nechal na AB a Hyundai co má a nemá smysl v N verzi. Mam 130kW Konu a jezdí jako střela, v zatáčce pěkně drží, takže si umím představit, že její N verze bude už úplnej rachot.

Re: Kona N

Napsal: 29 dub 2021, 17:53
od slabostka
ako strela po rovinke a v kazdej vlasenke si pomalsi ako kdejaky hb s polovicou vykonu ale ten pocit ze? :lol:

H. ide cestou fiatu.... vsetko 500 .... tu bude same ENko ci to ma zmysel abo ne... i20,i30 beriem, tieto skatule N su smiesne

Re: Kona N

Napsal: 29 dub 2021, 17:55
od Axel.Foley
slabostka: Opravdu? Ani bych neřekl :-k Z vlastní zkušenosti 8) :-$

Re: Kona N

Napsal: 29 dub 2021, 17:58
od slabostka
ta co uz... na sportingu s 59kw som si to uzival.... z vlastni zkusenosti....

Re: Kona N

Napsal: 29 dub 2021, 18:03
od Axel.Foley
Nemusíš proto hanit něco, v čem si nejel. Že auta tohoto typu nemáš rád je tvoje věc, stačí říct jednou, tvůj názor akceptuji. Ale opakovat se v každém příspěvku... sorry jako :!: To auto ti nikdo nevnucuje.

Re: Kona N

Napsal: 29 dub 2021, 18:04
od Sanchez
slabostka píše: 29 dub 2021, 17:53 ako strela po rovinke a v kazdej vlasenke si pomalsi ako kdejaky hb s polovicou vykonu ale ten pocit ze? :lol:

H. ide cestou fiatu.... vsetko 500 .... tu bude same ENko ci to ma zmysel abo ne... i20,i30 beriem, tieto skatule N su smiesne
S tym jazdnym stylom som sa uz tiez stretol. V zakrutach ma brzdia a na rovinke hrdinovia. Nedavno nejake krabicove vino od Volva, alebo uz aj BMW.