IONIQ 5 Power Style 4x2
Napsal: 25 srp 2021, 09:08
				
				Forum pro fanoušky značky Hyundai
https://www.hyundaiclub.net:443/
 .
 . .
 . .
 . 
   
   ...
 ... .
 . .
 . Co je v tomto autě jiné je jednak ztvárnění páček pod volantem, ale i voliče "jízdy" vpravo pod volantem (mimochodem, ta bílá plocha vlevo od tabletu přístrojového štítu skrývá reproduktor)
Levá i pravá páčka ovládající blinkry a vnější osvětlení resp. stěrače má tvar nekonvenční, ale opět bez omezení praktičnosti a komfortu jejich používání. Volič jízdy s otočným koncem, kde cvakáním příslušným směrem putujete mezi R, N a D působí nezvykle, ale velice rychle jsem si na otáčení koncem voliče zvykl a zamáčknutí P na konci páčky je vlastně taky logické
Co je v tomto autě jiné je jednak ztvárnění páček pod volantem, ale i voliče "jízdy" vpravo pod volantem (mimochodem, ta bílá plocha vlevo od tabletu přístrojového štítu skrývá reproduktor)
Levá i pravá páčka ovládající blinkry a vnější osvětlení resp. stěrače má tvar nekonvenční, ale opět bez omezení praktičnosti a komfortu jejich používání. Volič jízdy s otočným koncem, kde cvakáním příslušným směrem putujete mezi R, N a D působí nezvykle, ale velice rychle jsem si na otáčení koncem voliče zvykl a zamáčknutí P na konci páčky je vlastně taky logické  . Osobně jsem z tohoto řešení měl obavy, ale po dvou "zařazeních" jsem už nad ovládáním přemýšlet nemusel
 . Osobně jsem z tohoto řešení měl obavy, ale po dvou "zařazeních" jsem už nad ovládáním přemýšlet nemusel  .
 .](./images/smilies/eusa_wall.gif) 
  ](./images/smilies/eusa_wall.gif) 
  ](./images/smilies/eusa_wall.gif)
 ). Zadní lavice je dělená a posuvná, a to ve velkém rozsahu
Vzhledem k tomu, že při posunutí zadních sedadel až dozadu je kufr poměrně malý (viz dále), je možnost zvětšit jeho plochu posunutím zadní lavice velmi dobrý a praktický nápad. V případě, že vzadu sedí jen malé děti lze využít opravdu razantní zvětšení
 ). Zadní lavice je dělená a posuvná, a to ve velkém rozsahu
Vzhledem k tomu, že při posunutí zadních sedadel až dozadu je kufr poměrně malý (viz dále), je možnost zvětšit jeho plochu posunutím zadní lavice velmi dobrý a praktický nápad. V případě, že vzadu sedí jen malé děti lze využít opravdu razantní zvětšení  
  .
 . !
 !](./images/smilies/eusa_wall.gif) 
  ](./images/smilies/eusa_wall.gif) 
  ](./images/smilies/eusa_wall.gif) . Sice chápu, že lampička v kufru, stejně jako osvětlení kosmetických zrcátek je stejné napříč modelovou řadou, ale u auta za takovouto cenu je neschopnost sladění zdrojů světla v interiéru auta skoro ostuda!!!
 . Sice chápu, že lampička v kufru, stejně jako osvětlení kosmetických zrcátek je stejné napříč modelovou řadou, ale u auta za takovouto cenu je neschopnost sladění zdrojů světla v interiéru auta skoro ostuda!!! obvykle využívá cestička za přihrádkou na rukavice. Šuplík ale používá kolejničky a demontáž by byla pracná. Tak se jen v předním kufru vyndá deklík a máte filtr jako na dlani
 obvykle využívá cestička za přihrádkou na rukavice. Šuplík ale používá kolejničky a demontáž by byla pracná. Tak se jen v předním kufru vyndá deklík a máte filtr jako na dlani  Tady statická prohlídka končí, pokračovat budeme jízdou
 
Tady statická prohlídka končí, pokračovat budeme jízdou  
 
 .
 . .
 . ...? Ale pohodová cesta po okresce z Nehvizd domů mě přesvědčila, že to je jen ta pitomá roleta a má holt blbou frekvenci.
 ...? Ale pohodová cesta po okresce z Nehvizd domů mě přesvědčila, že to je jen ta pitomá roleta a má holt blbou frekvenci. (tímto se své ženě omlouvám). Stopu drží v zatáčkách velice statečně, ale tu váhu, i když jsou baterie mezi nápravami v podlaze, prostě pořád cítíte. Je to úplně jiný pocit než když je váha koncentrovaná na zadní nápravě (a celková hmotnost nižší)...
 (tímto se své ženě omlouvám). Stopu drží v zatáčkách velice statečně, ale tu váhu, i když jsou baterie mezi nápravami v podlaze, prostě pořád cítíte. Je to úplně jiný pocit než když je váha koncentrovaná na zadní nápravě (a celková hmotnost nižší)... 
   
   .
 . 
  
  ).
 ). .
 . : Díky za postřehy a obrázky.
 : Díky za postřehy a obrázky.
Já to vnímám tak, že pokud takovouto okresku nemáš na svých obvyklých trasách zastoupenou a narazíš na ní 2x za rok na nějakém výletě, tak to sice nepotěší, ale v užívání auta Tě to zásadně nelimituje. Jenže po tomhle já musím jet každý den několikrát, a pak se zvládnutí téhle okresky stává alfou a omegou při posuzování schopností auta a jeho použitelnosti pro mou osobu.Maras píše: 25 srp 2021, 12:33 Super, díky za recenzi. Na naše cesty v ČR se hodí málokterý podvozek, tak to bohužel je. Jinak za mne krásný vůz vnějškem i vnitřkem.
 .
 .Cena bohužel odpovídá tomu kam ceny těchto aut mířímotorol píše: 25 srp 2021, 12:47 Auto je to zajímavé, ale cenu poněkud prepalili. Docela by mě zajímalo, jak se meni kabinak v případě, ze to má vpředu motor.
Docela by mě zajímalo, jestli se drží špína v tom zavíráni dveri- jestli vidím spravne, je díra mezi podruckou a zbytkem.
 .
 . . Ale jen tipuju, dvoumotoráky budou až příští rok.
 . Ale jen tipuju, dvoumotoráky budou až příští rok.