Stránka 1 z 1

Reklamace

Napsal: 27 pro 2021, 09:35
od ivprokop
Zdravím,
chtěl bych se zeptat jak přesně vypadá reklamace.
Přijedu, ukážu chybu co chci reklamovat, servis mi dá příjmový doklad, kde je vypsaný co se bude reklamovat a jak?
A když je to hotové dostanu taky papír, že je to tedy úspěsně vyreklamováno?
Pokud servis odmítne to vyreklamovat, tak mi taky dává papír proč mi to zamítnul?
Moc díky za odpovědi. První nové auto, tak jsem trošku jantar.
Díky chlapy 👍

Re: Reklamace

Napsal: 27 pro 2021, 09:56
od Mr. HYUNDAI
Dojedeš do servisu, popíšeš problém. Obvykle se na to rovnou podívá garanční technik. Závada se musí projevit a musí být na přání nasimulovatelná - jinak s tím servis nemá co udělat. Pokud se projeví a je to závada, kterou systém už zná, tak se rovnou objednává co je potřeba a domlouvá se termín vyřešení. Garanční technik si ofotí servisní knížku, aby měl zdokladovánu platnou záruku. Pokud je to závada, kterou nezná nebo je to něco dražšího, tak provede dokumentaci a odešle importu k vyjádření/schválení a s Tebou se domluví jak se posléze spojíte, aby Tě informovali o vyjádření k reklamaci. K záruční opravě se sepisuje zakázka jako ke každé jiné, takže písemný doklad existuje.

Re: Reklamace

Napsal: 27 pro 2021, 10:02
od ivprokop
edit admin: NECITUJ PŘEDCHOZÍ PŘÍSPĚVEK !!!!

Super, děkuji. Já že už jsem reklamoval otevírání palivové nádrže a nedostal jsem žádný papír. Ani servisní knížku nechtěli. Jakože vůbec nic. Jen jsem podepsal papír a bylo hotovo. A za týden chci řešit další věc. Tak mě zajímal, správný postup. Moc díky za odpověď 👍

Re: Reklamace

Napsal: 27 pro 2021, 10:39
od Mr. HYUNDAI
Pokud to byla jen taková patálie, jako zasekávající se víčko nádrže, tak k tomu možná ani neřešili reklamační protokol - víc práce s papírováním než s opravou :wink: .

Re: Reklamace

Napsal: 27 pro 2021, 14:23
od ivprokop
Jasný chápu. Jen mě zajímalo jak celé to papírování okolo auta funguje. 👍