Stránka 1 z 1
					
				ventilátor na chladiči
				Napsal: 25 úno 2007, 15:18
				od Mates
				Ještě na jednu věc se chci zeptat. Když jsem byl na emisích tak jsem dlouho musl držet motor v otáčkách nad 3000 aby se motor dobře zahřál. Stalo se mi že mi z expanzní nádoby vylatěla vařící voda , ale ventilátor se ani nehnul. Při jízdě nemám s teplotou problémy tak by mě zajímalo jak vyzkouším funkčnost snímače teloty vody a funkci ventilátoru.
			 
			
					
				
				Napsal: 25 úno 2007, 19:04
				od ivan
				Zkus to tady!! 
  https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?t=3156 Bude to dělaný podobným způsobem!! 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 25 úno 2007, 19:50
				od Mates
				Děkuju Ivane dobrý návod hned zítra to zkusím. Jó a vítej mezi sněhurkama 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 28 úno 2007, 16:29
				od Mates
				4 IVAN: tak jsem to kontroloval podle toho návodu a jsem z toho vedle. Když jsem odpojil konektor od bez proklemování se ventilátor roztočil. Když jsem vyndal relé tak se zastavil. Mám pocit, že relé je ve stavu sepnutém stále. Jen se mi zdá, že se ten ventilátor točí pomaleji než by asi měl.
			 
			
					
				
				Napsal: 28 úno 2007, 17:23
				od MarekGT
				Myslím si že to je normální když to rozpojíš že se točí pořád, protože když např kabel uhnije nebo je zoxidovaný konektor tak je lepší když běží pořád a motor je podchlazený než když ho uvaříš ne? Tak to chápu já. Jestli kecám tak do mě 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 28 úno 2007, 17:26
				od Mates
				Ale jo zní to logicky jen jestli je to tak správně.
			 
			
					
				
				Napsal: 28 úno 2007, 20:08
				od ivan
				Mates píše:4 IVAN: tak jsem to kontroloval podle toho návodu a jsem z toho vedle. Když jsem odpojil konektor od bez proklemování se ventilátor roztočil. Když jsem vyndal relé tak se zastavil. Mám pocit, že relé je ve stavu sepnutém stále. Jen se mi zdá, že se ten ventilátor točí pomaleji než by asi měl.
Tak to nemá fungovat  

 ,z čidla vede +12 voltů tzv. přímák a to čidlo spoji těch 12 voltů do relátka a pak teprve sepne relé,které spustí větrák chlazení,pravděpodobně máš pořád seplé relé 
  
 
Vyměň ho je stejný jako ty ostatní jestli zůstane v klidu!! 

Jinak platí na co jsem Ti dával odkaz!! 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 28 úno 2007, 20:53
				od Mates
				Jasan Ivane koupím nové relé a uvidíme. 
