Stránka 1 z 1

Problém po výměně turba

Napsal: 06 bře 2024, 07:29
od pkopera
Dobrý den,
mám problém se svým H1 rv2009 motor D4CB 125kW.
Podělalo se turbo a po výměně turba (+1 vstřik), vypuštění intercooleru, vyčištění všeho možného od oleje. Jelo auto cca 70km a pak začal tlakovat olej a měrkou na olej vylítal ven. V servise zjistili ucpaný EGR, po výměně to zase chvíli fungovalo, ale pak to samé.

Nesetkal jste se s tím někdo?
Můj servisák nemá zkušenosti s Hyundai a už neví. Místní autorizovaný servis nestojí za nic (předchozí zkušenost)

Děkuji

Re: Problém po výměně turba

Napsal: 06 bře 2024, 08:31
od oltcitak
To nieje problém Hyundai, ale mechanika. Sorry. :-k

Re: Problém po výměně turba

Napsal: 08 bře 2024, 19:36
od pkopera
to je jistě taky možnost, ale já spíš měl dotaz na komunitu, jestli někoho třeba něco nenapadne, případně se s tím někdo nesetkal.

Re: Problém po výměně turba

Napsal: 08 bře 2024, 22:36
od oltcitak
Podložky pod vstrekmi?

Re: Problém po výměně turba

Napsal: 09 bře 2024, 13:18
od pkopera
a to by tlakovalo olej? Nebo jen čudilo?

Re: Problém po výměně turba

Napsal: 09 bře 2024, 18:30
od oltcitak
Jo

Re: Problém po výměně turba

Napsal: 13 bře 2024, 06:56
od pkopera
tak podložky to nejsou

Re: Problém po výměně turba

Napsal: 13 bře 2024, 09:36
od oltcitak
Chladič oleja?

Re: Problém po výměně turba

Napsal: 13 bře 2024, 10:07
od pkopera
vyčištěn

Re: Problém po výměně turba

Napsal: 13 bře 2024, 13:53
od oltcitak
Ten pod turbom? Tie podložky pod vstrekmi ako vypadali? Nebolo treba frezovat uloženie?

Re: Problém po výměně turba

Napsal: 14 bře 2024, 10:20
od pkopera
podložky jsou 2 nové (měnily se vstřiky) a 2 těsní, ale jak jsem psal nerozumim tomu, jen předávám informaci

Re: Problém po výměně turba

Napsal: 14 bře 2024, 11:50
od Axel.Foley
Asi blbá otázka, ale když servisák měnil 2 podložky, proč nevyměnil rovnou všechny 4? Ono to totiž nejsou jen podložky, ale i těsnění a o-kroužky.

Re: Problém po výměně turba

Napsal: 14 bře 2024, 12:00
od oltcitak
Ved hovorim, treba vymeniť mechanika. Inac predpísane je kontrola každých 60t. Pozriet, pripadne vymenit podložky pod vstreky. Ich prepalením vniká tlak do priestoru nad olejovou vaňou a to sposobuje to tlaková nie. Ked sa nájde jedna zla, treba vymeniť a hlavne skontrolovat všetky. Ja rozumiem, ze mechanikom sa do toho nechce(hlavne k tej štvrtej je skoro nemožné sa dostat- musi sa vsetko odstrániť, stieračov mechanizmus preč a nedajbože, ak je zarastena, to vtedy niekedy musi aj motor von, aby sa tam dostal vhodný vytahovak. Mne ked praskol jeden vstrekovac(prvy) tak som potom vymenil aj zostávajúce za nove. A p...l som ako vrana, ked som sa pokúšal dostat von ten štvrtý (nastastie isiel ľahko) takze kecy, ze mechanik nerobí hyundaie su len výhovorka.