Stránka 1 z 2
					
				i30 1.5 TGDi (ještě 160 hp) 2022 n line
				Napsal: 23 úno 2025, 21:04
				od Hyundajar83
				Ahoj všem,
mám možnost koupit krátkou verzi i30 1.5 TGDi MHEV 160 koni, s iMT N line
Moc to není jety do 10k km
Ale popravdě se obávám dvou věcí:
Manuální převodovka a její životnost (iMT)
A pak plachtění a vypínání motoru např někde na dálnici, v lete, kdy tomu dám čouda a pak to začne plachtit, jak moc můžu věřit, že to chlazení zvládne, aby se nezadřelo turbo?
Všechny tyhle vychytávky aby se zavděčili evropské uhniji, mě vytáčí. 
Ještě jeden dotaz, těch 160 koní, jede to trochu na sport režimu?
			 
			
					
				Re: i30 1.5 TGDi (ještě 160 hp) 2022 n line
				Napsal: 23 úno 2025, 22:38
				od dibarbora
				Pri iMT6/MT6 má zmena režimu jazdy vplyv len na mapovanie pedálu plynu... ide vždy rovnako. 
Ak máš strach z iMT6, (zabudol si ešte MHEV systém).. inak oprávnený, tak existuje jedno riešenie. Vykašli na na  

 a pozeraj jazdenú Kiu Ceed... tam to nemontovali.. ani iMT a ani MHEV. Dostaneš čistý spaľovací motor bez týchto "eko vynálezov" .
 
			
					
				Re: i30 1.5 TGDi (ještě 160 hp) 2022 n line
				Napsal: 23 úno 2025, 23:20
				od petzl62
				
			 
			
					
				Re: i30 1.5 TGDi (ještě 160 hp) 2022 n line
				Napsal: 24 úno 2025, 00:02
				od pecka411
				Doplňuji, že auto plachtí jen v Eco modu, v Normal, Sport ne.
K jede/nejede nevím, co chceš slyšet, parametry motoru jsou známé, testů všude hromada. Já jsem s tím spokojený. Mimo mapování plynu je ve Sportu mnohem výraznější pomoc mild hybridu (spouští se dřív / častěji).
			 
			
					
				Re: i30 1.5 TGDi (ještě 160 hp) 2022 n line
				Napsal: 24 úno 2025, 00:33
				od Hyundajar83
				Díky za informace, pomohlo mi to, ono já teď pár let moc nesledoval POV videa, a teď jsem nakoukal videa n-line ale té nové s motorem 103Kw (140 hp) a moc přesvědčivé to nebylo. Těch se 160 hp jsem tam v krátké hatchback verzi a ještě n-line moc neviděl, takže se mohu jen domnívat, že je to lepší. Prodejce s kterým jsem to řešil nezněl ze 140hp nové verze nadšeně a ohledně 160 hp řekl, že je to “trochu lepší”. EU bere, zdá se, všechnu zábavu z Hyu aut. 
@pecka411, aha, to by byla dobrá zpráva 
 
@dibarbora, podívám se, ale popravdě Kie mi nikdy moc dizajnově nesedly
 
			
					
				Re: i30 1.5 TGDi (ještě 160 hp) 2022 n line
				Napsal: 24 úno 2025, 05:58
				od dibarbora
				Musís si vybrať, čo je priorita… pozerať sa na auto, alebo sa voziť…
			 
			
					
				Re: i30 1.5 TGDi (ještě 160 hp) 2022 n line
				Napsal: 24 úno 2025, 07:25
				od Mexican
				auto s peknym dizajnom clovek oceni vtedy, ked caka v skarpe na odtahovku a moze sa kochat aby mu rychlejsie ubehol cas
			 
			
					
				Re: i30 1.5 TGDi (ještě 160 hp) 2022 n line
				Napsal: 24 úno 2025, 09:12
				od Fry
				reálne ten motor má cez 170K a asi je jedno či v Kií alebo H-čku, je to príjemné dynamické ale treba Sport režim, ECO jednak plachtí a odozva plynového pedálu je pomalá, k iMT k životnosti sa neviem vyjadriť ale jazdí sa s tou spojkou príjemne, je ľahko ovládateľná. Problém môže nastať po presadnutí do auta s klasickou spojkou, tam bude mať človek pocit, že musí vyvinúť na stlačenie väčšiu silu.
N line ako taký mi príde nemastný neslaný, pokiaľ sa jedná ale o N line+ tak to už áno 

 
			
					
				Re: i30 1.5 TGDi (ještě 160 hp) 2022 n line
				Napsal: 24 úno 2025, 11:08
				od Hyundajar83
				Diky za zkusenost, budu si to muset projet, co tak po webech ctu, tak nazory se ruzni. S iMT zkusenost zatim nemam, Hyundai aut jsem projel spousty, ale vsechny bud DCT a nebo klasicka spojka.
			 
			
					
				Re: i30 1.5 TGDi (ještě 160 hp) 2022 n line
				Napsal: 24 úno 2025, 11:47
				od Axel.Foley
				Mexican píše: 24 úno 2025, 07:25
auto s peknym dizajnom clovek oceni vtedy, ked caka v skarpe na odtahovku a moze sa kochat aby mu rychlejsie ubehol cas
 
Můžu se už smát nebo bude "vtip" pokračovat?
 
			
					
				Re: i30 1.5 TGDi (ještě 160 hp) 2022 n line
				Napsal: 24 úno 2025, 16:04
				od XMira
				Mexican píše: 24 úno 2025, 07:25
auto s peknym dizajnom clovek oceni vtedy, ked caka v skarpe na odtahovku a moze sa kochat aby mu rychlejsie ubehol cas
 
Mi netvrď, že by sis koupil Multiplu, kdyby měla 250k a sportovní podvozek  

 
			
					
				Re: i30 1.5 TGDi (ještě 160 hp) 2022 n line
				Napsal: 24 úno 2025, 16:22
				od Mr. HYUNDAI
				Já bych si koupil původní Multiplu 1,6 benzín, kdybych jí sehnal neshnilou, protože je úchvatně promyšlená a nádherně ulítlá. A má skvělý designový detaily 

 !
 
			
					
				Re: i30 1.5 TGDi (ještě 160 hp) 2022 n line
				Napsal: 24 úno 2025, 18:12
				od Mexican
				nene, to sme si robili vzdy srandu z kamosa s Ducati (Multistrada 1200). Pac ta bola prekrasna. Bohuzial sa furt kazila a za cca 30 000km co s nou najazdil sa viezil odtahovkou domov snad 4-5x
Multipla s 250HP a sportovym podvozkom je stale Multipla, bohuzial 

 
			
					
				Re: i30 1.5 TGDi (ještě 160 hp) 2022 n line
				Napsal: 24 úno 2025, 18:30
				od Mr. HYUNDAI
				Nádherný auto - předek je z profilu hlava delfína, zadní blinkr má tvar šipky, zadní lampy jsou ve tvaru srdce...
			 
			
					
				Re: i30 1.5 TGDi (ještě 160 hp) 2022 n line
				Napsal: 24 úno 2025, 18:41
				od idam.i
				 
 
Praktické:áno na 100%
Pekné:nie
Zaujímavé:určite áno,dokonca aj ako investičné. 
 
 
Ty myluješ úlety.
 
 