Stránka 1 z 1

1.STK - závada

Napsal: 20 čer 2025, 22:14
od sao.paulo
Ahoj, dneska jsem měl auto poprvé na STK. Nechal jsem to udělat autorizák. Dle servisáka technická v pohodě. Na autě jsem si zkontroloval, že další bude v 6/2027. Dojedu 100km domů, ukládám si doklady a najednou mě málem trefí.
Na faktuře uvedeno, že je tam závada, která se musí dopříště odstranit. Já jim to ještě bez kontroly podepsal (během STK jsem si dal 20km výlet, tak jsem byl trošku unaven).

Ve zprávě z STK je:
“Při kontrole typu motoru: typ motoru neověřen - nepřístupný, postup dle Věstníku 20/98 ze dne 6.10.1998.
Byl zjištěn nesoulad údajů v RSV s údaji, v předloženém technockém průkazu. č. ….., a to chybí údaje v dalších záznamech (variabilní provedení vozidla).

Chápe to někdo?

Re: 1.STK - závada

Napsal: 20 čer 2025, 22:25
od sao.paulo
Ještě doplním: Kontrola typu motoru (výrobního čísla motoru) neprovedena - nepřístupný, vyznačení je umístěno pod kapotáží motoru. Kontrolní nálepka nevylepena.

Re: 1.STK - závada

Napsal: 20 čer 2025, 22:27
od oltcitak
Nevšímaj si to. :lol:

Re: 1.STK - závada

Napsal: 20 čer 2025, 22:28
od mozecek
myslim ze pujde o saskarnu s prevodem technicaku do registru silnicnich vozidel .. v COC listu ci ve velkem TP mas uvedene napr. 3 rozmery pneu, ale kdyz pres portal obcana kouknes na portal dopravy ci jak se to jmenuje tak uvidis tech udaje o svem vozidle. Misto 3 rozmeru povolenych pneu tam budes mit jen jedny - napr 15" a ty tam mas zrovna 16".

Re: 1.STK - závada

Napsal: 20 čer 2025, 22:30
od sao.paulo
Já to nechápu. Sám autorizák mi ve faktuře píše, že to musím odstranit, jinak příště neprojdu …

Re: 1.STK - závada

Napsal: 20 čer 2025, 22:34
od sao.paulo
A mám to teda řešit? Abych příště před dovolenou nezjistil, že mám auto na dvě věci ..

Re: 1.STK - závada

Napsal: 20 čer 2025, 23:39
od mozecek
tak prvne si prover jestli je to ten problem .. a potom asi google ptze to ted bude asi castej pripad, teda pokud to tak mas

Re: 1.STK - závada

Napsal: 30 čer 2025, 12:13
od imagine
Ahoj, také první STK s i30 1,5TGdi a hned mě stopli na emisích. Motor běží na volnoběh ve vyšších otáčkách. Je to fakt super, když jezdíte pravidelně do autorizáku a necháte tam za 4 roky na 6.garančkách skoro 50litrů a auto nevyhovuje. ](*,) Snad za to nemůže ta super aktualizace jednotky motoru na 1. Garančce. Auto bylo rázem po startech hlučnější a ve vyšších otáčkách. Prý to tak má být.

Re: 1.STK - závada

Napsal: 30 čer 2025, 13:35
od Mexican
no a ako to vyriesia? vyhoda Hyundaiu je na druhu strabu v tom, ze to mas v zaruke aj rok po prvej TK a tak im to tam mozes zaviezt a oplieskat o hlavu. Ich starost

Re: 1.STK - závada

Napsal: 30 čer 2025, 17:20
od mozecek
Kdo muze za chybnou digitalizaci udaju z TP/COC je otazka - nicmene jde jen o resitelnou formalitu. Ale jestli auto neprojde skrz emise i pri pravidelnem servisu, pocitam s adekvatnim palivem, tak to jde jednoznacne za vyrobcem a rekl bych "tady reklamuju auto a vyzvednu si ho s hotovyma emisema/STK" a pro vlastni klid bych si hned po te zajel na emise znovu extra, jestli to nejak papirove neosidili a skutecne vyresili problem. Samo od sebe se to tezko zlepsi a co budes delat na dalsi kontrole?

Re: 1.STK - závada

Napsal: 30 čer 2025, 17:32
od dibarbora
Predpokladám dve možné príčiny...
- slabý akumulátor (zvýšený voľnobeh aby to alternátor nejako dobil) - svojho času mali celkom "napilno" majitelia prvých 1,2 TSI od koncernu - slabšia baterka = voľnobeh nad limit a neúspešná EK
- zhodou okolností zaplnený GPF.. vtedy sa motor tiež chová nie úplne štandardne (kontrolka ešte nesvieti), keď sa ho snaží nútene vypáliť..

Re: 1.STK - závada

Napsal: 30 čer 2025, 20:15
od Maras
Dibarbora, =D> přesně to se slabou baterkou si myslím.

Re: 1.STK - závada

Napsal: 30 čer 2025, 20:19
od Mexican
takze to bude ako za starych ciast s dieslom, ktory bolo dobre pred EK "vohulit" a vypalit tak to bude aj u TGDi - ist sa previezt, nexh sa dobije baterka a hladat EK/STK idealne pod kopcom aby sa vypalil filter :-)